Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Men vad är det för mening att vara en "äventyrare" (de upptäcker ju knappast något nytt eller gör något viktigt) och dö så meningslöst?
Vad är det för liv?
Fick en fråga från en medarbetare om att jag skulle sluta med det där, då inte extrem klättring (skulle aldrig våga) utan en kampsports är vi ett/flera tillfällen tränar med tunga järnrör, varför? försök att blockera ett tungt vapen med ett lätt, min erfarenhet man vill inte ens prova d vs lektion lär en om person har ett mycket tyngre föremål, blocka inte möjligen kanske de flektera i kombination med fotarbete.
galnaste träningspasset jag varit på men det lär en läxa.
Mitt svar var det är det ända gången jag känner mig levande.