Med tanke på hur dogmatiska muslimer i Sverige, Europa och världen breder ut sig och tar ton är det bara en tidsfråga innan vi får sharialagar i Sverige.
Som den opportunist jag är tänker jag istället för att sura och deppa bita i gräset, erkänna mig besegrad och istället tänka positivt och se framåt.
Så här ska firas när sharialagarna börjar gälla!
Själv tänker jag avnjuta ett glas alkoholfritt vitt vin och en halalslaktad silltårta.
Givetvis ska presenter inköpas!
Då jag är en generöst lagd person och gärna bjuder till även när det gäller personer jag inte alls känner tänkte jag att följande lyckligt lottade personer ska få varsin handsydd burka i valfri svart färg:
Gudrun Schyman,
Veronica Palm,
Linda Snecker.
Följande får en get samt en tub Vaselin var:
Carl Bildt,
Fredrik Reinfeldt,
Stefan Löfven,
Ulf Kristerson.
Efter silltårtan klär jag mig i särk, viftar lite med något grönt tyg, drar av några salvor i luften med första bästa kalashnikov.
Typ förföljer och trakasserar feminister i islams namn eftersom det kommer dels vara tillåtet och samtidigt kommer det vara deras fel att de försökt tiga bort problemet med islam, vilket naturligtvis inte fungerar.
Sen går jag och kollar på när bögar blir skeppade från hustak.
Med tanke på hur dogmatiska muslimer i Sverige, Europa och världen breder ut sig och tar ton är det bara en tidsfråga innan vi får sharialagar i Sverige.
Som den opportunist jag är tänker jag istället för att sura och deppa bita i gräset, erkänna mig besegrad och istället tänka positivt och se framåt.
Själv tänker jag avnjuta ett glas alkoholfritt vitt vin och en halalslaktad silltårta.
Då jag är en generöst lagd person och gärna bjuder till även när det gäller personer jag inte alls känner tänkte jag att följande lyckligt lottade personer ska få varsin handsydd burka i valfri svart färg:
Gudrun Schyman,
Veronica Palm,
Linda Snecker.
Carl Bildt,
Fredrik Reinfeldt,
Stefan Löfven,
Ulf Kristerson.
Efter silltårtan klär jag mig i särk, viftar lite med något grönt tyg, drar av några salvor i luften med första bästa kalashnikov.
Jag korkar en dyr cognac när islam tar över och gör processen kort med Homofiler och HBTQPIWCL-patrask och liberala vänsterhjon
När Sverige får sharialagar ska du dricka cognac 🤣🤣🤣🤣🤣
Lycka till.... Piskrapp eller fängelse lär stå på listan när Sverige får sharialagar.. hoppas cognacen kommer smaka bra.
Gudrun Schyman,
Veronica Palm,
Linda Snecker.
Carl Bildt,
Fredrik Reinfeldt,
Stefan Löfven,
Ulf Kristerson.
Ja nu har vi ju redan människor i svenska förorter som lever efter sharia om nu det v en hemlighet.
Så du kan väl börja med ditt firande du just beskrev.