2023-07-30, 18:28
Medlem
Som rubriken lyder, följande upplevelse var något utöver det vanliga.

Kort info om mig:

Medelålders man, 30 års erfarenhet av cannabis i alla dess former.

25/7

Efter lite strul med min gamla kran fick jag tag i en ny kontakt och tänkte att jag skulle ge det en chans. Beställde med viss skepsism en femma då jag alltid är lite skeptisk när jag testar en ny kran.

Hur som helst, när femman levererades var skepsismen som bortblåst. En glittrande nugget stirrade på mig genom vakumförpackningen och jag blev som förälskad.
Sveriges utbud av weed har verkligen förbättrats sedan 80-talet men detta var verkligen verkligen det finaste jag sett!

G13 sativa, mina munch var inhandlade, rullpappret redo och sinnesstämningen på topp. Förväntan...

Jag hinner inte ens röka 3 bloss innan en varm, pirrande känsla av eufori kommer krypande och omfamnar mig. Jag blev helt ställd!
Som sagt, 30 år av rökning, otaliga resor till Kalifornien, en 30-årig uppbyggd tolerans.. men ÄNDÅ eufori!!
Euforin övergick sakta men säkert till en avslappnande känsla av lättsamhet. Medans jag tittade på tv och åt mina munch kände jag mig konstant nära till skratt. Känslan varade i ungefär 3 timmar som kändes som en evighet och som tillslut resulterade i att jag somnade med ett leende på läpparna.

Analys:
Detta rus har jag aldrig upplevt tidigare, inte ens under första året av cannabis rökning så jag kände mig verkligen tvungen att dela en rapport med er, då jag ofta läser rapporter. Är inte världens bästa på att skriva så hoppas ni har överseende med det!

Önskar er en fortsatt trevlig juli!
Citera
2023-07-30, 18:58
Medlem
Serialfreaks avatar
Låter som om det var något extra du hittade. Hoppas det blir lika bra i framtiden också.
Citera
2023-07-30, 19:03
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QualityOutlet
Som rubriken lyder, följande upplevelse var något utöver det vanliga.

Kort info om mig:

Medelålders man, 30 års erfarenhet av cannabis i alla dess former.

25/7

Efter lite strul med min gamla kran fick jag tag i en ny kontakt och tänkte att jag skulle ge det en chans. Beställde med viss skepsism en femma då jag alltid är lite skeptisk när jag testar en ny kran.

Hur som helst, när femman levererades var skepsismen som bortblåst. En glittrande nugget stirrade på mig genom vakumförpackningen och jag blev som förälskad.
Sveriges utbud av weed har verkligen förbättrats sedan 80-talet men detta var verkligen verkligen det finaste jag sett!

G13 sativa, mina munch var inhandlade, rullpappret redo och sinnesstämningen på topp. Förväntan...

Jag hinner inte ens röka 3 bloss innan en varm, pirrande känsla av eufori kommer krypande och omfamnar mig. Jag blev helt ställd!
Som sagt, 30 år av rökning, otaliga resor till Kalifornien, en 30-årig uppbyggd tolerans.. men ÄNDÅ eufori!!
Euforin övergick sakta men säkert till en avslappnande känsla av lättsamhet. Medans jag tittade på tv och åt mina munch kände jag mig konstant nära till skratt. Känslan varade i ungefär 3 timmar som kändes som en evighet och som tillslut resulterade i att jag somnade med ett leende på läpparna.

Analys:
Detta rus har jag aldrig upplevt tidigare, inte ens under första året av cannabis rökning så jag kände mig verkligen tvungen att dela en rapport med er, då jag ofta läser rapporter. Är inte världens bästa på att skriva så hoppas ni har överseende med det!

Önskar er en fortsatt trevlig juli!

Ja, men hur var det innan då ? Om du jämför med annat weed ?
Bara jobbigt och knöligt ?
Citera
2023-07-30, 20:12
Avslutad
Kul läsning!
Citera
2023-07-31, 03:54
Medlem
Full-Retards avatar
Okey
Citera
2023-07-31, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Låter som om det var något extra du hittade. Hoppas det blir lika bra i framtiden också.

Har blivit deras största stammis sedan den 25e😂
Varje nugget ser lika sexig ut, helt sjukt!!
Citera
2023-07-31, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Ja, men hur var det innan då ? Om du jämför med annat weed ?
Bara jobbigt och knöligt ?

Av min erfarenhet har kvaliteten såklart varierat, klart jag stött på weed som varit riktigt bra utan några som helst nojjor eller liknande. Men detta var verkligen en klass för sig!
Citera
2023-07-31, 21:52
Avslutad
Citera
2023-08-02, 19:01
Medlem
JuicyBrahs avatar
Vad för inavladhåla bor du i?
Du måste ha rökt skit hela ditt liv med andra ord även i usa lol
Citera
2023-08-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Vad för inavladhåla bor du i?
Du måste ha rökt skit hela ditt liv med andra ord även i usa lol

Born and raised på Söder. Känner till de flesta kranar som levererar innanför tullarna och känner således även väl till kvalitén på det som cirkulerar. Detta stod ut från mängden. Något mer jag kan hjälpa dig med?
Senast redigerad av QualityOutlet 2023-08-04 kl. 17:38.
Citera
2023-08-06, 08:12
Medlem
Jag känner igen det du skriver.
Har också en gedigen bakgrund inom cannabis rökning och kan med stor precision identifiera GRYMT röka från bra röka.

Att du med din stadiga erfarenhet och uppbyggda tolerans känner eufori av EN spliff (eller av cannabis överhuvudtaget) är något utöver det vanliga och sticker verkligen ut. Det är ju inget centralstimulerande preparat som t ex amfetamin vi pratar om här.

Btw du skriver 30 års erfarenhet, är det 30 år av dagligt bruk? I sånna fall är det ännu mer imponerande.

All cred till kranen
Citera
2023-08-06, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weee333d186
Jag känner igen det du skriver.
Har också en gedigen bakgrund inom cannabis rökning och kan med stor precision identifiera GRYMT röka från bra röka.

Att du med din stadiga erfarenhet och uppbyggda tolerans känner eufori av EN spliff (eller av cannabis överhuvudtaget) är något utöver det vanliga och sticker verkligen ut. Det är ju inget centralstimulerande preparat som t ex amfetamin vi pratar om här.

Btw du skriver 30 års erfarenhet, är det 30 år av dagligt bruk? I sånna fall är det ännu mer imponerande.

All cred till kranen

30 år av dagligt bruk, ibland kortare uppehåll men i det stora hela skulle jag säga dagligt bruk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in