Resultat: Vad tycker du om att moskéer vill se förbud?
Jag gillar det inte / håller inte med dem
90,50%
581 röster
Jag gillar det / håller med dem
5,30%
34 röster
Jag har ingen åsikt / har inte bestämt mig
4,21%
27 röster
2023-07-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
…å glöm inte bort Ebbas blåljugande om elpriserna‼️

Skulle inte förvåna mig om Kristersson & Co låter musslorna få in en fot i dörren avseende grundlagen - med åtföljande islam, sharialagar etc, och i efterhand hävda ”det var dansk-jävlarnas fel”…
Där har de vägen till att förinta Sverige helt rätt agendan färdigställd 😀
Citera
2023-07-30, 22:30
Medlem
Varför ger vi dem rösträtt nu igen?
Om de ska få ha något att säga till om samhället, då kan vi väl lika bra ge rösträtt till grisar, får eller geter för den sakens skull?
Citera
2023-07-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Moderaterna är inte direkt kända för att stå på sig och sätta ner foten. De är ynkryggar.
Och övriga partier sätter ner foten nu menar du?
Kan se mig Märta Stenevi framför mig, knallröd i fejset och arg som ett bi, sägandes att nu får det banne mig vara nog på stolligheterna från dogmatiskt muslimskt håll.
Citera
2023-07-30, 23:04
Medlem
Dom börjar visa sitt rätta ansikte nu, och det är ju väldigt bra så folk får reda på vad som är på gång.

Misstänker att det här med allt som händer nu kan braka löst i ett religionskrig här i Sverige
Citera
2023-07-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Men som sagt… musslorna blir aldrig nöjda, vad vi än ger dom.

Om, OM vi börjar tumma på grundlagen om yttrandefrihet, då är det bara en tidsfråga innan musslorna har infört sharia överallt i stället för våra Svenska lagar.

Finns bara ett sätt att bemöta musslorna - stenhårt motstånd emot införande av islam.

Dom blir aldrig nöjda och det ligger i islams kärna och program att expandera, ta över, dominera. Det är jihad. Ordet islam betyder underkastelse.

Det är en ödesfråga för Sverige och väst, ska islam få fortsätta att expandera här el ska vi sätta stopp. Att det har kommit ända hit är naturligtvis vansinne bara det.
Det finns många invandrare in Sverige som har flytt från det där. Dom vet.
Stoppa invandringen helt.
Stoppa bidragsfloden till islams expansion.
Sluta köpa arabolja.
Tillåt inte moskebyggen.
Tillåt inte slöja på offentliga jobb.
Osv
Citera
2023-07-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nej inte ett dugg naiv.

Får man fråga hur många muslimer som herr Julskinkato känner?

Ditt språk är ungefär exakt samma som man sa om judarna på 30-talet i Tyskland.

Jag känner flera stycken faktiskt.

Och nej det är inte samma språk som i Tyskland. Nej man kan inte jämställa världens största religion el näst största med de judar som levde i minoritet i Tyskland på 1930 talet.
Öht sånna jämförelser är idiotiska och visar bara att du är en naiv sosse.

Peace in our time säger du.. Idiot
Citera
2023-07-31, 01:13
Medlem
Vem bryr sig om vad en moske tycker??
Vad gör skiten överhuvudtaget här i Sverige.
Vi är antingen hedningar eller tillhörande kristendomen.
Fattar man inte det kan man dra härifrån...
Muslimer ska inte vistas i Sverige.
Muslimer tillför ingenting mer än kostnader för skattesystemet..
Borde införas vid passkontrollerna att alla ska äta en stor fläsklägg och pissa på en koran.
Citera
2023-07-31, 01:14
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det finns kyrkor i majoriteten av arabiska länder om inte alla. Sluta skriva ur röven.

Behövs fler.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/countries-where-christianity-is-illegal
Citera
2023-07-31, 01:24
Medlem
Kan vi isfl också införa förbud mot kränkning av det sekulära samhället och dess värderingar?
Citera
2023-07-31, 02:35
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Att hata kriminella och terrorister som muslimer är inte bara en rättighet utan en skyldighet. Och varje normal svensk ska helt enkelt göra det. De ska inte ens befinna sig i Europa. Det har de bevisat många gånger tidigare och det vet man om man kan europeisk historia.
Det finns arbete för oss..
Kan ha att göra med;
Åt det hållet.
Det löser sig.

24 Och han fortsatte: ”Sannerligen säger jag er: ingen profet blir accepterad i sin egen hemstad.
Citera
2023-07-31, 03:54
Medlem
Ni ligger typ 15 år efter i tiden. Vi sa att just precis detta skulle hända. Det har typ bara hänt 40 andra länder genom historien som Islam sakta med säkert övertagit.
Citera
2023-07-31, 04:04
Bannlyst
Muslimer är inget riktigt hot men vik er inte för dem och pedofilprofeten. Klagar de på yttrandefriheten så kan de dra hem till sin jävla öken. Det är nog få som kommer sakna dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in