2025-06-17, 15:37
Medlem
Vet, men man får vara glad att någon av de blev dömda! 🙏🙏🙏
Citat:
Ursprungligen postat av KilliproSparta
Ingen dömd för mordet på Layth
Citera
2025-06-17, 15:48
Medlem
Känns väldigt billigt och ovärdigt att två Barn blir offer p g a menlösa uppgörelser. Sluta rekrytera barn som spring pojkar - eller vänd era vapen mot era egna skallar och tryck av - för det är ni/erat eget fel att saker o ting går åt pipan i slutänden när ni ansluter Barn till era mindre nobla "verksamheter". (Vad Tänkte Ni Med???)
Citera
2025-06-17, 15:52
Medlem
Monerokungens avatar
G.h 31

Dömd för mordet på mohammed är alltså även pedofil? Eftersom han våldtog mohammed.

Kommer han då sitta på speciell avdelning?
Citera
2025-06-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
G.h 31

Dömd för mordet på mohammed är alltså även pedofil? Eftersom han våldtog mohammed.

Kommer han då sitta på speciell avdelning?

Källa på att han våldtog momo?
Citera
2025-06-17, 16:53
Medlem
Ganska väntad dom ändå som sammanfattning.

- Str*ti misstänkte jag skulle gå fri då det inte kändes som bevisningen räckte till för hans del. Dock har väl han fått ett långt fängelsestraff i annat mål om narkotika om jag minns rätt.

- L*uren Ib*om går i princip fri och den var mer oväntad för mig, tycker det är helt givet att han var med vid det ena av mordet som utförare dessutom...

- Vi ska komma ihåg att många fula fiskar i detta ärende aldrig ens åtalades, devil sheytan var helt klart drivande på Robin nivå men han har aldrig gripts eller ens identifierats vem det är bakom aliaset? Kanske är död idag eller är han fortfarande aktiv?

- En person som är sekretess belagd i fupen förhördes som misstänkt att vara på plats vid ett av morden i skogen, samma rörelsemönster som George Hanna, min personliga åsikt är att det är givet att den personen var med och mördade på plats (kanske till o med utförde mer smuts jobb än G.Hanna?) Men där räckte bevisen inte ens till åtal tyvärr...

Grattis Robin till livstid, komedi på hög nivå att grabben kom hem till Sverige frivilligt och trodde han kunde överlista polisen
Citera
2025-06-17, 16:55
Medlem
Värt o sitta på livstid för två helt menlösa mord.
Citera
2025-06-17, 17:03
Medlem
Har jag fattat rätt att det finns en(1) person med svenskt namn inblandad, och det är det enda namnet som publicerats?

https://***.svt.se/nyheter/inrikes/i...amed-och-layth
Citera
2025-06-17, 17:10
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Källa på att han våldtog momo?

Stämmer ej! Jag som fått fel info som vanligt.

Men det var ju skönt i detta fallet, att jag hört fel.
Citera
2025-06-17, 17:11
Medlem
Någon med dom/fup? Tidigare länk laddar bara.
Citera
2025-06-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Har jag fattat rätt att det finns en(1) person med svenskt namn inblandad, och det är det enda namnet som publicerats?

https://***.svt.se/nyheter/inrikes/i...amed-och-layth

Nej, samtligas namn har publicerats.
Citera
2025-06-17, 17:18
Medlem
Eller okej, SR namnger inte någon av dem tydligen.

Men medier generellt har namngett samtliga.
Citera
2025-06-17, 17:22
Medlem
Jenny9s avatar
Så jävla gött att kräken fick livstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in