Känns väldigt billigt och ovärdigt att två Barn blir offer p g a menlösa uppgörelser. Sluta rekrytera barn som spring pojkar - eller vänd era vapen mot era egna skallar och tryck av - för det är ni/erat eget fel att saker o ting går åt pipan i slutänden när ni ansluter Barn till era mindre nobla "verksamheter". (Vad Tänkte Ni Med???)
- Str*ti misstänkte jag skulle gå fri då det inte kändes som bevisningen räckte till för hans del. Dock har väl han fått ett långt fängelsestraff i annat mål om narkotika om jag minns rätt.
- L*uren Ib*om går i princip fri och den var mer oväntad för mig, tycker det är helt givet att han var med vid det ena av mordet som utförare dessutom...
- Vi ska komma ihåg att många fula fiskar i detta ärende aldrig ens åtalades, devil sheytan var helt klart drivande på Robin nivå men han har aldrig gripts eller ens identifierats vem det är bakom aliaset? Kanske är död idag eller är han fortfarande aktiv?
- En person som är sekretess belagd i fupen förhördes som misstänkt att vara på plats vid ett av morden i skogen, samma rörelsemönster som George Hanna, min personliga åsikt är att det är givet att den personen var med och mördade på plats (kanske till o med utförde mer smuts jobb än G.Hanna?) Men där räckte bevisen inte ens till åtal tyvärr...
Grattis Robin till livstid, komedi på hög nivå att grabben kom hem till Sverige frivilligt och trodde han kunde överlista polisen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!