Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldponken
Läsre osin cantwells artikel på aftonbladet från första rättegångsdagen, lite magstark iom att ingen faktiskt inte är dömt än

Omfattande bevisning, så det är väl bara att blåsa på. Skulle de slingra sig på något sätt och få mildare domar kan vi ju alla lägga ihop ett och ett kring denna skit
Citera
2025-03-04, 16:40
Medlem
Så omfattande som dessa personer chattat hej vilt med varandra över olika plattformar borde polisen ha riktigt bra bevisning så länge de kan knyta användare till person.

Lär visa sig om vi får läsa fupen.

Media har ju redan publicerat skärmdump på chattar.
Citera
2025-03-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Är det Tisdag 3 dagar i rad? Omöjligt

Slarvfel, my bad
Citera
2025-03-04, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Undrar samma men läste att krimfup inte längre får nya förundersökningar
Jag fick mejl från Krimfup.se att FUP:en är hos de under morgondagen, så verkar få in nya domar & FUP.
Citera
2025-03-04, 21:54
Medlem
Det är inte ett dugg synd om dom två kriminella 14 åringarna som fick lära sig den hårda vägen. Media målar upp dom två som att dom vore några änglar vilket alla vi som är det minsta insatta vet att det är ren propaganda från medias håll. Finns väll en intervju med den enas mamma som gråter ut och berättar om att hans största dröm var att bli polis. haha Annars brukar det vara fotbollsproffs.
Citera
2025-03-04, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurna71
Jag fick mejl från Krimfup.se att FUP:en är hos de under morgondagen, så verkar få in nya domar & FUP.

Då får vi hålla tummarna 🤞🏻
Citera
2025-03-04, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reisq
Det är inte ett dugg synd om dom två kriminella 14 åringarna som fick lära sig den hårda vägen. Media målar upp dom två som att dom vore några änglar vilket alla vi som är det minsta insatta vet att det är ren propaganda från medias håll. Finns väll en intervju med den enas mamma som gråter ut och berättar om att hans största dröm var att bli polis. haha Annars brukar det vara fotbollsproffs.
Sluta snacka bullshit, män utan stake går och rekryterar små barn!!! Dom lurar små barn!!!!!! Män utan stake!!!!! Jag hoppas inombords att varenda en som är åtalade i ärendet sitter inne livstid!!!!!! Dom avrättade 2 små barn!!!!!!! Hur kan man vara så ond!!! Jag hoppas varenda individ som är åtalad får tillbaka sin karma!!!!! Hoppas dom tappar tvålen i kåken
Citera
2025-03-04, 22:27
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Sluta snacka bullshit, män utan stake går och rekryterar små barn!!! Dom lurar små barn!!!!!! Män utan stake!!!!! Jag hoppas inombords att varenda en som är åtalade i ärendet sitter inne livstid!!!!!! Dom avrättade 2 små barn!!!!!!! Hur kan man vara så ond!!! Jag hoppas varenda individ som är åtalad får tillbaka sin karma!!!!! Hoppas dom tappar tvålen i kåken

Man är inget barn när man är 14 fanskapen visste exakt vad de gjorde.
Citera
2025-03-04, 22:39
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Man är inget barn när man är 14 fanskapen visste exakt vad de gjorde.

Det är ju precis det man är:
Andra saker som händer när man är 13-14 år:
*Man börjar högstadiet
*Sin första mens
*Månadspeng istället för veckopeng kanske?
*Börjar titta på flickor/pojkar
*Det börjar växa hår på nya ställen på kroppen.
Det är fucking fegisar som rekryterar barn!
Citera
2025-03-04, 22:43
Medlem
Instämmer, finns en anledning varför 14 åringar inte ens är straffmyndiga... Deras hjärnor är långt ifrån fullt utvecklade.

Vet många som var totala mongon som 14 år men idag är framgångsrika och bidrar mer till samhället än oss.

Läs smsen från fullvuxna män i artikeln jag länkade, de hotar barn om att döda deras familjer, ni skulle inte vara kaxiga om ni varit 14 år och hotade av foxtrot det kan jag lova er, men kaxiga bakom skärmen det är nåt annat.
Citera
2025-03-04, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reisq

Om vi säger såhär det är ju 2 barn förmodligen om dem var svenskar kanske du hade reagerat annorlunda vad vet jag. Däremot så är det lite långt gångna för dem de faktum att en som är i övre 30 års åldern själv av vad som framgår varit med och mördat den ena är ju sjukligt , den andra verkar ju vara i jämnlik ålder och det är förståeligt finns forskning på att människor i den åldern saknar konsekvens tänk mm mm. Ser vad du skriver fast det är ändå inte normalt hade ju varit annorlunda om de var vuxna uppenbarligen verkar 1 vara vuxen och med största 110 % drog påverkade i grupp osv tragiskt etniciteten spelar ingen roll ändå nästa gång är det svenskar eller vice versa
Citera
2025-03-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1

Håller med verkligheten ser dock inte ut så, vad gäller livstid kan det bara vara aktuellt för de två ”männnen” i 30 års åldern resten har ju varit under 18 år vid brotts tillfället någon till och med under 15. Angående stryk i finkan är väl samma skrot och korn tror faktiskt inte dem andra intagna bryr sig det är inte riktigt så i Sverige pedofiler sexual förbrytare etc sitter ju på enskilda avdelningar och skyddas såna här slingrar in sig och gör sin tid med dom övriga någon moral och etik finns inte det är ju dock ännu ett kvitto på att inte bara Sverige håller på att rasera pga dålig immigration, hade dem här två barnen varit i sina hemländer absolut är det krig och så, vilka skäl dem kom på har jag ingen aning har dock svårt att se att dem skulle sluta upp i en skog respektive lynchades och mördade så låt det sjunka in detta är ingenting regeringen kommer inte vakna förens man gör som i Mexiko rullar ut huvud eller någon kör på e4-an så ligger ett huvud med en foxtrot banderoll då kanske lilla Ulf gör något det här är bara början på detta vansinne kom ihåg att detta börja runt 2020-21
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in