2023-07-29, 13:44
Medlem
mogulen70s avatar
Någon som vet mer?

” Det var kort efter klockan ett natten mot lördag som polisen larmades om en misshandel i Skellefteå. En kvinna uppges ha misshandlat en man med ett vasst tillhygge.” - Västerbottens Folkblad
Citera
2023-08-02, 10:28
Medlem
Kvinna i 25års åldern sitter häktad dedan dådet
Citera
2023-08-03, 16:43
Medlem
Elv*ra Li*dström
Citera
2023-08-08, 16:27
Medlem
Oj.. hittade en gammal bild på henne i norran ( om det är hon) där hon är med i en självförsvarkurs "där hon slår och slår"
Jag vet inte hur man bifogar bilder eller länkar till den sidan .
Senast redigerad av brugernavn 2023-08-08 kl. 16:45.
Citera
2024-03-02, 18:53
Medlem
Lyssnat på rättegången nu. Upplever Elvira som störd men Samantha som påverkad?! Under förhör i rättegången alltså. Sluddrar, tappar tråden och ingen ifrågasätter?
Citera
2024-03-02, 18:56
Medlem
Kniv var tillhygget i alla fall. Motiv framkommer inte - antagligen var Elvira kär i killen och fick damp? Alternativt drogaffärer där inte alla varit helt nöjda.
Citera
2024-03-02, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inipatienten
Lyssnat på rättegången nu. Upplever Elvira som störd men Samantha som påverkad?! Under förhör i rättegången alltså. Sluddrar, tappar tråden och ingen ifrågasätter?

Hur kan man lyssna på den?
Citera
2024-03-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100Celc1us
Hur kan man lyssna på den?
Finns i rättegångsappen, men det är betalapp. Kanske finns på någon av youtubekanalerna som lägger upp rättegångar?
Citera
2024-03-02, 22:33
Medlem
Citat:
Kniv var tillhygget i alla fall. Motiv framkommer inte - antagligen var Elvira kär i killen och fick damp? Alternativt drogaffärer där inte alla varit helt nöjda.
Kanske bör tilläggas att hon själv uppger att han var en kvinnomisshandlare som förtjänade det. Snyggt om så är fallet och vad vet jag, det är lekmannamässigt jag fick uppfattningen att hennes utsaga lät loco.
Citera
2024-04-10, 15:52
Medlem
Citat:
Kanske bör tilläggas att hon själv uppger att han var en kvinnomisshandlare som förtjänade det. Snyggt om så är fallet och vad vet jag, det är lekmannamässigt jag fick uppfattningen att hennes utsaga lät loco.

Vem var offret?
Citera
Igår, 16:44
Medlem
Citat:
någon me fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in