• 8
  • 9
2023-08-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Gudrun käkar nog dyrare än majoriteten av män i Sverige utslaget på ett år.
De mest rabiata feministerna jag känner/känner till är av samma modell. Högutbildade stadskvinnor som inte bara har välbetalda jobb, de har mer att säga till om än de flesta av deras kollegor, män som kvinnor. Ordföranden i olika styrelser etc. De är väldigt priviligierade människor.
Om det skulle vara så att du bara precis hade mat och husrum så hade det inte varit frågan om något förtryck.
Kära nån. Tråden är väl mer eller mer avslutad. Du erkände och allt annat är bara trams.
Feminism borde förbjudas i Sverige. Det sådant jävla trams som förvirrar hela samhället. Det borde förbjudas på samma sätt som det är olagligt att heila. På samma sätt som det finns ett behov för brandkårens uttryckning när det brinner osv, men inte när det inte brinner/finns ett behov så är det med detta. Alla svenska feminister åk till länder där det finns förtryck av kvinnor pga. kön. Kom inte dragandes med lönegapet och sådan skit som redan är debunked.

Det är väl i så fall i förorterna det skulle behövas, men där sätter ju inte feministerna sin fot. Istället är det bara vita svenska män som får all skit.

Ungefär som att köra Pridetåget i Stockholms innerstad. Helt meningslöst.
Citera
2023-08-02, 12:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det är väl i så fall i förorterna det skulle behövas, men där sätter ju inte feministerna sin fot. Istället är det bara vita svenska män som får all skit.

Ungefär som att köra Pridetåget i Stockholms innerstad. Helt meningslöst.

Fast pride-tåget är en folkfest som inte kom till för att reta araber.
Citera
2023-08-02, 12:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Gudrun käkar nog dyrare än majoriteten av män i Sverige utslaget på ett år.
De mest rabiata feministerna jag känner/känner till är av samma modell. Högutbildade stadskvinnor som inte bara har välbetalda jobb, de har mer att säga till om än de flesta av deras kollegor, män som kvinnor. Ordföranden i olika styrelser etc. De är väldigt priviligierade människor.
Om det skulle vara så att du bara precis hade mat och husrum så hade det inte varit frågan om något förtryck.
Kära nån. Tråden är väl mer eller mer avslutad. Du erkände och allt annat är bara trams.
Feminism borde förbjudas i Sverige. Det sådant jävla trams som förvirrar hela samhället. Det borde förbjudas på samma sätt som det är olagligt att heila. På samma sätt som det finns ett behov för brandkårens uttryckning när det brinner osv, men inte när det inte brinner/finns ett behov så är det med detta. Alla svenska feminister åk till länder där det finns förtryck av kvinnor pga. kön. Kom inte dragandes med lönegapet och sådan skit som redan är debunked.

Just kvinnor och män som är högutbildade, har topp-jobben och sitter i en massa styrelser är troligen inte värst feministiska.

Fredrik Reinfeldt käkar troligen också dyrare än majoriteten av män i Sverige. Fredrik som är feminist, inte tittar på porr och älskar att öppna sitt hjärta för ensamkommande män.

Ja shit ja, jag "erkände" att jag uppskattar som fan att ha mat i kylskåpet och inte behöva gå hungrig. Blir straffet 10 år i gulagläger?

Nja jämfört med andra ideologier som islam, katolicismen, kommunismen och nazismen så är feminismen otroligt harmlös. Går inte alls att jämföra.
Citera
2023-08-06, 18:28
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Just kvinnor och män som är högutbildade, har topp-jobben och sitter i en massa styrelser är troligen inte värst feministiska.

Fredrik Reinfeldt käkar troligen också dyrare än majoriteten av män i Sverige. Fredrik som är feminist, inte tittar på porr och älskar att öppna sitt hjärta för ensamkommande män.

Ja shit ja, jag "erkände" att jag uppskattar som fan att ha mat i kylskåpet och inte behöva gå hungrig. Blir straffet 10 år i gulagläger?

Nja jämfört med andra ideologier som islam, katolicismen, kommunismen och nazismen så är feminismen otroligt harmlös. Går inte alls att jämföra.

Nästan uteslutande de feminister som syns och hörs i olika sammanhang är av den typen.
Den är inte harmlös när den får oskyldiga fällda i domstolar och män får sina sina sociala och yrkesmässiga liv förstörda när de bokstavligen inte gjort något fel. Inte gjort något alls. Att det finns vissa kvinnor som på riktigt har personlighetsstörningar som nyttjar detta tar de inte ens in som ett alternativ.
Citera
2023-08-09, 18:45
Medlem
AborteraPojkfosters avatar
Citat:
Komodovaranen kan utföra partenogenes (jungfrufödsel), vilket betyder att fullt livsdugliga ägg läggs utan att först blivit befruktade. De behöver alltså inte ha med en hane att göra.
Mitt favoritdjur är manshatande hundar. Hundar som är aggressiva mot alla män men snälla mot kvinnor. Det glädjer mig att många män blivit ihjälbitna av sådana hundar. Det ger en känslan av att naturen läker sig själv. Det finns även hästar som hatar män. Djur kan känna av ondska.

Alla djur har förmåga till partenogenes inklusive människor. Tyvärr blockeras människans partenogenes DNA av ʸ-kromosomen. ʸ-kromosomer kan inte kopiera sig på egen hand utan måste föröka sig parasitiskt genom människor. ʸ-kromosomer kapar graviditeter så fostret utvecklas till ʸ-kromosom istället för människa i 50% av fallen.
Med hjälp av genmodifiering kan människor aktivera sin partenogenes DNA och ingen människa kommer användas som ʸ-kromosomkopiator igen.
Citera
2023-08-09, 21:09
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Komodovaranen kan utföra partenogenes (jungfrufödsel), vilket betyder att fullt livsdugliga ägg läggs utan att först blivit befruktade. De behöver alltså inte ha med en hane att göra.

De skulle gärna vilja inbilla någon godtrogen om sådana fantasier.
Att de är parasiterande varelser, fullständigt beroende av män gör att verkligheten är omvänd.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in