Citat:
Ursprungligen postat av
MaleFeministWeasel
Gudrun käkar nog dyrare än majoriteten av män i Sverige utslaget på ett år.
De mest rabiata feministerna jag känner/känner till är av samma modell. Högutbildade stadskvinnor som inte bara har välbetalda jobb, de har mer att säga till om än de flesta av deras kollegor, män som kvinnor. Ordföranden i olika styrelser etc. De är väldigt priviligierade människor.
Om det skulle vara så att du bara precis hade mat och husrum så hade det inte varit frågan om något förtryck.
Kära nån. Tråden är väl mer eller mer avslutad. Du erkände och allt annat är bara trams.
Feminism borde förbjudas i Sverige. Det sådant jävla trams som förvirrar hela samhället. Det borde förbjudas på samma sätt som det är olagligt att heila. På samma sätt som det finns ett behov för brandkårens uttryckning när det brinner osv, men inte när det inte brinner/finns ett behov så är det med detta. Alla svenska feminister åk till länder där det finns förtryck av kvinnor pga. kön. Kom inte dragandes med lönegapet och sådan skit som redan är debunked.
Just kvinnor och män som är högutbildade, har topp-jobben och sitter i en massa styrelser är troligen inte värst feministiska.
Fredrik Reinfeldt käkar troligen också dyrare än majoriteten av män i Sverige. Fredrik som är feminist, inte tittar på porr och älskar att öppna sitt hjärta för ensamkommande män.
Ja shit ja, jag "erkände" att jag uppskattar som fan att ha mat i kylskåpet och inte behöva gå hungrig. Blir straffet 10 år i gulagläger?
Nja jämfört med andra ideologier som islam, katolicismen, kommunismen och nazismen så är feminismen otroligt harmlös. Går inte alls att jämföra.