Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Han har eller ska redogöra för platser, namn på personer mm som kan backa upp hans påståenden. Det var iaf vad jag förstod av hans vittnesmål. Det har skett eller ska ske inför en closed hearing.
Jo jag vet att han sa det - själv avvaktar jag gärna med att dra några större växlar på det tills vi faktiskt får ta del av de påstådda bevisen som de personer han pratar om ska ha.
Citat:
Vad har en sån kille att vinna på att ljuga?
Världen är ju full av kufar som söker uppmärksamhet och berömmelse. Sen kan det förstås vara så att han tappat kontrollen och allt växt över hans eget huvud – att han börjat prata om saken, sen blivit smickrad och haft svårt att inte fortsätta när han fått uppmärksamhet och intresse för sina påståenden. Det skulle ju kunna förklara varför hans påståenden eskalerat från beslagtagna ufon och material till fotbollsplansstora ufon och döda människor.
Citat:
Blir han rik på det?
Vet inte. det beror väl på vad han gör av det hela - föreläsningar, böcker, delta i filmer etc - se på Frallor, Elizondo o co – de verkar ju kunna försörja sig på det i alla fall.
Citat:
Har han börjat skriva någon bok som han hoppas blir en storsäljare?
Vet ej.