2023-07-24, 10:19
Bannlyst
De flesta svenska män är ju mesiga SJW-bög-soyboys med knappt något testosteron i kroppen. Jag vet att det finns ett par riktiga vikingar runtom i landet men se kan ju inte vara många totalt, iallafall inte tillräckligt många.

Vad hade skett om muslimerna förklarat krig mot oss och bara gått berserk? De kommer bli nära en majoritet inom kanske bara inom 10 år. Titta på vad som hände i Libanon. Det kommer inte bli mysigt. Allt våld som sker mot oss idag är bara en försmak på vad som komma skall. Pga polisen håller många tillbaka för att de inte pallar åka fast, men vad händer när polisen är utslagen?

Hur fan ska detta gå? Ska Jonas som blir strap on-knullad av sin feta feminstlickvän-padda med blått hår kriga mot muslimerna som kommer springande med stora knivar och pistoler skrikandes alluh Akbar?

Har den svenska mannen en chans?
Det är inte som att den svenska mannen blir starkare för varje dag som går heller, snarare svagare och svagare med all woke och genustrams. To.m småpojkar får inte ens vara ifred, pojkar som knappt kan prata sitter och säger att de är ickebinära... bådar ju gott för framtiden...

Hur fan ska detta gå?

----

Bra svar då jag tydligen postade i fel fora:

1. Svenskar är ju tyvärr uppfödda/hjärntvättade med en falsk naiv "världsbild" där försvararen av sverige är "rasisten" och där den onda vita svenska mannen är orsaken till allt lidande i världen i ntid och historiskt.. nu skördas alla framgångar betacucksen & feministerna skapat.. passa på och njut.

Den mest oroliga över Sveriges framtid i min bekantskapskrets är ironiskt nog kristen Libanes.. säger väl det mesta.

2. Svenska män är smarta och bra på att organisera sig. En stor fördel i krissituationer. Om det du beskriver ovan sker, eller något annat allvarligt, tror jag att det än så länge finns tillräckligt med riktiga män för att lösa situationen. Det räcker med att titta runt i samhället jag lever i samt i min bekantskapskrets för att konstatera det. Förmodligen ser det annorlunda ut i storstäderna där man kanske inte har samma gemenskap? Där kanske det hade varit svårare att organisera sig?

Svenskarna (både män och kvinnor) har levt här uppe i norr under tusentals år under tuffa förhållanden. Våra förfäders gener finns i oss och de försvinner inte på bara ett par årtionden. Drabbas vi av en RIKTIG kris så tror jag att både män och kvinnor i Sverige tar sig samman igen.
Citera
2023-07-24, 10:26
Medlem
Vi får ha bordeller där barbarerna kan ägna sig åt sodomi med fjollorna som har blått hår. Sedan när dom vilar där så får någon "John Rambo" liknande Svenne Johansson göra slut på dom en och en.
Citera
2023-07-24, 11:21
Medlem
Iradeorums avatar
Lackmustestet är när den svenska omhändertagande kärringkommuniststaten kollapsar. Svenskar kommer inte att börja organisera sig organiskt förrän det sker. Under alldeles för lång tid har svensken knarkat trygghet och välfärd samt odlat en osund och missriktad tillit till politiker och myndigheter.
Citera
2023-07-24, 11:23
Medlem
Sluta svamla med överdrivna stereotyper lmao

Självfallet hade vi krossat dem
Citera
2023-07-24, 11:28
Medlem
sliskets avatar
Förespråkarna och feminist beta män och pådrivande politiker skall prioriteras först mördas helt skoningslöst där allt av värde konfiskeras för att betala tillbaka skulden till medborgarna för sitt lands förräderi sen ryker Ali farlig och hans bryschoor där det mördas tills vi tas emot gudar i Valhalla aller triumferar på slagfältet.
Citera
2023-07-24, 11:31
Medlem
HerrKralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
De flesta svenska män är ju mesiga SJW-bög-soyboys med knappt något testosteron i kroppen. Jag vet att det finns ett par riktiga vikingar runtom i landet men se kan ju inte vara många totalt, iallafall inte tillräckligt många.

Vad hade skett om muslimerna förklarat krig mot oss och bara gått berserk? De kommer bli nära en majoritet inom kanske bara inom 10 år. Titta på vad som hände i Libanon. Det kommer inte bli mysigt. Allt våld som sker mot oss idag är bara en försmak på vad som komma skall. Pga polisen håller många tillbaka för att de inte pallar åka fast, men vad händer när polisen är utslagen?

Hur fan ska detta gå? Ska Jonas som blir strap on-knullad av sin feta feminstlickvän-padda med blått hår kriga mot muslimerna som kommer springande med stora knivar och pistoler skrikandes alluh Akbar?

Har den svenska mannen en chans?
Det är inte som att den svenska mannen blir starkare för varje dag som går heller, snarare svagare och svagare med all woke och genustrams. To.m småpojkar får inte ens vara ifred, pojkar som knappt kan prata sitter och säger att de är ickebinära... bådar ju gott för framtiden...

Hur fan ska detta gå?

----

Bra svar då jag tydligen postade i fel fora:

1. Svenskar är ju tyvärr uppfödda/hjärntvättade med en falsk naiv "världsbild" där försvararen av sverige är "rasisten" och där den onda vita svenska mannen är orsaken till allt lidande i världen i ntid och historiskt.. nu skördas alla framgångar betacucksen & feministerna skapat.. passa på och njut.

Den mest oroliga över Sveriges framtid i min bekantskapskrets är ironiskt nog kristen Libanes.. säger väl det mesta.

2. Svenska män är smarta och bra på att organisera sig. En stor fördel i krissituationer. Om det du beskriver ovan sker, eller något annat allvarligt, tror jag att det än så länge finns tillräckligt med riktiga män för att lösa situationen. Det räcker med att titta runt i samhället jag lever i samt i min bekantskapskrets för att konstatera det. Förmodligen ser det annorlunda ut i storstäderna där man kanske inte har samma gemenskap? Där kanske det hade varit svårare att organisera sig?

Svenskarna (både män och kvinnor) har levt här uppe i norr under tusentals år under tuffa förhållanden. Våra förfäders gener finns i oss och de försvinner inte på bara ett par årtionden. Drabbas vi av en RIKTIG kris så tror jag att både män och kvinnor i Sverige tar sig samman igen.

Vet inte vad du rör dig i för kretsar, men jag känner inte igen mig. Har minst ett 50-tal bekanta (män och kvinnor) i min bekantskapskrets som jag utan tvekan skulle gå i krig med. Ta även med i ekvationen att en del av dessa är muslimer som gladeligen skulle ta upp vapen FÖR Sverige och dess statsskick.

Svensken (både nya och gamla) har inga problem med att försvara både Kung och fosterland! Majoriteten av oss som bor i detta landet både trivs och uppskattar Sverige.
Alla uppgifter om att motståndet ska upphöra är falska!!

Så om du bara ser en massa fjollor omkring dig så är det nog dags att byta umgängeskrets och stadsdel.
Citera
2023-07-24, 11:38
Medlem
I nuläget finns det inte så mycket att försvara till att börja med. Vad skulle det vara? Prideparader? Skattetrycket? Feminismen? Den liberala demokratin (som är den direkta orsaken till problemen)?

Låt muslimerna köra det nuvarande samhället helt i botten, först därefter kan man diskutera poängen med ett inbördeskrig.
Citera
2023-07-24, 11:42
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKrall
Vet inte vad du rör dig i för kretsar, men jag känner inte igen mig. Har minst ett 50-tal bekanta (män och kvinnor) i min bekantskapskrets som jag utan tvekan skulle gå i krig med. Ta även med i ekvationen att en del av dessa är muslimer som gladeligen skulle ta upp vapen FÖR Sverige och dess statsskick.

Svensken (både nya och gamla) har inga problem med att försvara både Kung och fosterland! Majoriteten av oss som bor i detta landet både trivs och uppskattar Sverige.
Alla uppgifter om att motståndet ska upphöra är falska!!

Så om du bara ser en massa fjollor omkring dig så är det nog dags att byta umgängeskrets och stadsdel.

Varför i helvete skulle någon nordisk man med bollarna intakta vilja försvara det svenska fittkommunistiska styret?
Citera
2023-07-24, 12:33
Medlem
Vargunge1s avatar
Jag är 192cm. Vältränad också. Ställer mig på sidlinjen och kollar på när dumsvenne får vad de förtjänar efter 5 decenniers röstande
Citera
2023-07-24, 12:35
Medlem
HerrKralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Varför i helvete skulle någon nordisk man med bollarna intakta vilja försvara det svenska fittkommunistiska styret?

För att det är värt att försvara! Oavsett hot.
Stäng av datorn. Ta dig ut ur pojkrummet och res runt i vårat fantastiska land så ska du nog komma till insikt en vacker dag.

Eller inte och då står det dig ju fritt att flytta till något annat land som passar dig bättre.
Citera
2023-07-24, 12:39
Medlem
Hahaha, ja.

För blattarna är ju så fantastiskt modiga.
När de "flydde" från sitt skitland de skapat och lämnade barn, kvinnor och gamla kvar där för att leva på bidrag i Sverige. Riktiga tuffingar.

Eidt: Mycket kan man säga om wokefittorna men riktigt så fega som blattarna är är de inte än iaf.
Citera
2023-07-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum

För att de flesta alternativ är värre, framförallt islam....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in