• 4
  • 5
2023-10-15, 15:06
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Vem är det som är släppt? Säg något namn så kan jag säga ja eller nej. Lättare så.
Ahm*d T*fesh tror han har suttit sist för grovtnarkotika och lite annat
*a*a
Senast redigerad av Lukassd 2023-10-15 kl. 15:34.
Citera
2023-10-15, 15:32
Medlem
Citat:
Vem är det som är släppt? Säg något namn så kan jag säga ja eller nej. Lättare så.
Några från Näsby någon Mahmoud Awad och Ahmad Tafesh gärna om du vet hur länge dem har suttit och för vad exakt!
Citera
2023-10-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukassd
Några från Näsby någon Mahmoud Awad och Ahmad Tafesh gärna om du vet hur länge dem har suttit och för vad exakt!
Ahmad vet jag inte men Mahmoud Awad har suttit inne i mer än två år och släpptes nyligen. Han syns dock inte på gamlegården just nu. Han har blivit pappa och sköter sig, vad jag vet. Det är mest yngre grabbar som regerar på Gamlegården just nu.
Citera
2023-10-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ahmad vet jag inte men Mahmoud Awad har suttit inne i mer än två år och släpptes nyligen. Han syns dock inte på gamlegården just nu. Han har blivit pappa och sköter sig, vad jag vet. Det är mest yngre grabbar som regerar på Gamlegården just nu.
Vem/vilka är det som blev tagna för den rubriken då ? Jag har en nära vän som har hamnat i skuld till den mannen Ahmad och jag kände inte igen namnet men min vän berättade att han hade suttit och egentligen är från Näsby. Gärna om någon vet
https://www.nsk.se/kristianstad/kals...lamm-147969ee/
Citera
2024-01-17, 15:16
Medlem
Någon som vet något nytt om Ahm*d T*fesh? Hörde han håller till karlshamn med någon brud där?
Senast redigerad av Hihihihijijijo 2024-01-17 kl. 15:44.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in