2023-07-28, 11:42
Medlem
Ja hela upplägget kan vara orkestrerat av ryzzen och andra. Bra dock att det kommer upp till ytan och tydliggörs vad för slags klientel som muselmanerna är. De här regeringen, eller någon annan regering heller, kommer inte att göra några så pass stora förändringar i politiken att det kommer att ha en avgörande betydelse för händelseutvecklingen i landet. Dels förstår dom nog inte faran, vilka mekanismer som styr, deras egen roll och möjligheter, vad som verkligen behöver göras. Dom gömmer sig bakom PK-tänk, grupptryck och egen försörjning och kaffedrickande på departementen.
Om det börjar ske allvarliga samhällsstörningar som attentat, sprängningar i större skala etc. De ansvariga drar sig nog tillbaka till sina sommarstugor och överlåter det praktiska till sina "underhuggare" (Polisen) att sköta.
Ingen vågar säga att detta med massinvandring har varit ett tankefel redan från början.
Så totalt fel som det kan bli.
Det här klientelet som politikerna har låtit invadera Sverige är ytterligt skadligt för vår nation och borde omgående landsförvisas för att aldrig mer ges möjligheten att återkomma!
Citera
2023-07-31, 14:34
Medlem
Svenska staten bakom koranbränningarna i false flag syfte

Är det bara jag som misstänker starkt att det är svenska staten tillsammans med den djupa staten bakom provocerandet av muslimer genom koranbränningarna? Märk väl man inte kan hitta en enda etnisk svensk som kan göra det pga det är svårt och muta de eller likande men däremot kan man köpa sig invandrare och annat skumma typer.

Det vita Europa har lång erfarenhet utav false flag som de har anammat från Romerna i syfte för att ändra och göra stora lagändringar utanför demokratin och folks vilja.

Min utgångspunkt i detta skulle vara att djupa staten vill göra en gigantisk ändring i lagen men också smutskasta islam och muslimer ännu mer. Man smutskastar islam och muslimer genom att man först anlitar en som utgör auktionen, sedan skapar man arga reaktioner från muslimer och sedan målar man muslimer som potentiella terrorister och skrämmer upp befolkningen genom att säga ”islam är kapabel till terrorism och vi vita är änglar som vill bara försvara demokrati och yttrandefrihet”.

Ole Dammegård beskriver detta väldigt detaljerad och han menar som jag påpekar att ingen av dessa sk terror gjorda i islamnens namn var riktiga utan de är köpta och hjärntvättade individer.

Del 1: https://swebbtv.se/w/fNguAmmxxS411QsR6pH1GX

Del 2:
https://swebbtv.se/w/7RxSQFCuc7JH84K4UpYR3m

Mina frågor är, vad tror ni djupa statens syfte är och vilken lagändring eller övervakning skulle det vara de vill införa?

Kan det vara så att de har redan planerat och köpt upp terrorister för att göra en attentat mot Sverige precis som Drottninggatan?

Syftet är ganska glasklar och det är hela tiden ge sig på islam, eftersom islam förenar folk och globalisterna hatar enade folk och nationer. Eftersom det skulle betyda de kommer förlora sin makt om folk är enade. Först krossade man kärnfamiljen, män mot kvinnor vers versa, HBTQ, och nu nästa steg är religionen.
Senast redigerad av Voltage3000 2023-07-31 kl. 14:36.
Citera
2023-07-31, 14:53
Medlem
Så nära men så långt borta.

Rätt säker på att detta handlar om att ställa till det med vårt medlemskap i Nato.
Citera
2023-07-31, 14:55
Medlem
Foliekavajs avatar
Nej. Hade staten velat underminera islam hade man istället kunnat ställa krav på invandrande muslimer som gått emot deras övertygelse och nått sitt mål på detta långt mindre spektakulära vis.
Citera
2023-07-31, 15:09
Det är Israel som bränner Koranen, dom vill trigga igång muslimer att göra terror attacker, så att väst ska vända sig emot Mellanöstern och fortsätta med bombningarna där nere, då Israel förmodligen kommer bli överkörda av diktatorerna i Mellanöstern förr eller senare.

Typ, och SD är finansierat av Israel, därför Åkesson inte vill säga vart deras pengar kommer ifrån.

Och i andra ringhörnan har vi woke vänstern, och dom är också totalt tappade.

Både sidor är fulla av skit, ungefär som när soviet och nazi Tyskland skapades

Och vanligt folk kommer få svälta, i vanliga ordning.
Citera
2023-07-31, 15:28
Medlem
Klas-Vegass avatar
Ja, det danska mongot paludan är i hemlighet anställd av SIDA. För detta erhåller han 37,000 kr i månaden. Han har även rikskuponger för 79kr om dagen som han måste ta upp som förmånsvärde i deklarationen.
Citera
2023-07-31, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Är det bara jag som misstänker starkt att det är svenska staten tillsammans med den djupa staten bakom provocerandet av muslimer genom koranbränningarna? Märk väl man inte kan hitta en enda etnisk svensk som kan göra det pga det är svårt och muta de eller likande men däremot kan man köpa sig invandrare och annat skumma typer.

Det vita Europa har lång erfarenhet utav false flag som de har anammat från Romerna i syfte för att ändra och göra stora lagändringar utanför demokratin och folks vilja.

Min utgångspunkt i detta skulle vara att djupa staten vill göra en gigantisk ändring i lagen men också smutskasta islam och muslimer ännu mer. Man smutskastar islam och muslimer genom att man först anlitar en som utgör auktionen, sedan skapar man arga reaktioner från muslimer och sedan målar man muslimer som potentiella terrorister och skrämmer upp befolkningen genom att säga ”islam är kapabel till terrorism och vi vita är änglar som vill bara försvara demokrati och yttrandefrihet”.

Ole Dammegård beskriver detta väldigt detaljerad och han menar som jag påpekar att ingen av dessa sk terror gjorda i islamnens namn var riktiga utan de är köpta och hjärntvättade individer.

Del 2:

Mina frågor är, vad tror ni djupa statens syfte är och vilken lagändring eller övervakning skulle det vara de vill införa?

Kan det vara så att de har redan planerat och köpt upp terrorister för att göra en attentat mot Sverige precis som Drottninggatan?

Syftet är ganska glasklar och det är hela tiden ge sig på islam, eftersom islam förenar folk och globalisterna hatar enade folk och nationer. Eftersom det skulle betyda de kommer förlora sin makt om folk är enade. Först krossade man kärnfamiljen, män mot kvinnor vers versa, HBTQ, och nu nästa steg är religionen.
Ingenting sker av en slump, allt vi ser i msm och som kommer ifrån staten, who, fn mm är planerat, djupa staten vilka är det? wallenberg o co eller?

Världen styrs ifrån schweiz, dom är hybrider, ättlingar till the aryans, atlanteans.
Citera
2023-07-31, 16:16
Medlem
Neroxxs avatar
Fast om tanken ska vara att "krossa religioner" (ie islam i detta fall) så är ju detta ett korkat sätt. Om det leder till att vi måste vika ner oss och tillsätta regler där man inte får göra x och y mot religioner (vilket senare kan innebära vad som egentligen när man öppnat upp möjligheten att förbjuda åsikter/handlingar).

Man ger de människor som bränner böcker för stor creed, oftas är det så simpelt som det ser ut. En jök som bränner en bok. (Det ser jag som mer troligt än att Sveriges regering som inte kan hålla samms om mycket ska genomföra detta).
Senast redigerad av Neroxx 2023-07-31 kl. 16:18.
Citera
2023-07-31, 16:25
Medlem
karateyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aryans
Ingenting sker av en slump, allt vi ser i msm och som kommer ifrån staten, who, fn mm är planerat, djupa staten vilka är det? wallenberg o co eller?

Världen styrs ifrån schweiz, dom är hybrider, ättlingar till the aryans, atlanteans.

Klarar sig en bank idag utan telekominfrastruktur(internet) och utan ström?
Vilka är det som har kontroll på det? Du nämnde dem innan.

Israel nämnde någon innan i tråden och vilka styr där?
Citat:
Netanyahu: "Djupa Staten" kontrollerar Israel, det finns ingen demokrati här
https://www.haaretz.com/israel-news/...f-f1fecd800000

Sverige har det svettigt just nu, man kastar in alla tricks i boken för att skyla.

Edit: Koranbrännaren kommer från Israelisk underättelsetjänst också. Mossad.
Senast redigerad av karateyngve 2023-07-31 kl. 16:27.
Citera
2023-07-31, 17:32
Medlem
karateyngves avatar
Trådskaparen har rätt, man attackerar sig själv för olika anledningar. Bland annat som han säger splittring av folk.
Härska genom söndring, en gammal devis.
Och false flags finns det massor av bevis för genom historien.

Folk som vill veta mer kan börja här:
https://www.youtube.com/@Kompassen17
Citera
2023-07-31, 17:37
Medlem
Citat:

Del 2:

Vad heter drogen?
Jag vill också testa, för det här var nog det dummaste inlägg idag.
Islam, är terrorister, dom dödar för någon ritar en satir bild eller teckning av Mohammed, dom hotar och vill döda alla svenska för någon icke svensk bränner deras bok, dom är kriminella, dom är pedofiler, dom hotar alltid med våld, dom behandlar kvinnor som skit.

Det finns inget positivt med islam.
Citera
2023-07-31, 20:11
Medlem
Citat:

Del 2:

Så, inga tankar alls, om att de bakom, kan vara sådana som vill förstöra för Sverige?
Dvs inte, svenska staten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in