• 1
  • 2
2023-07-21, 02:30
Bannlyst
Om jag vill betala för en onlyfans sida, men jag ej vill att det ska kunna synas eller kopplas till mitt konto hur gör jag då?
Citera
2023-07-21, 02:35
Medlem
StonedMonkeys avatar
Skapa ett virtuellt kreditkort
Citera
2023-07-21, 04:08
Medlem
Betala vis PayPal.

Står att du betalt till PayPal i dinbank då
Citera
2023-07-21, 09:37
Medlem
Rootavdrags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Betala vis PayPal.

Står att du betalt till PayPal i dinbank då

Det gör det inte, det brukar stå vad nu företaget du handlar från använder för betalningsmedel typ epoch.

Ts, Spendon kort fungerar utmärkt

Edit: de heter visst paygoo nu för tiden
Citera
2023-07-21, 09:51
Medlem
Alla transaktioner kommer enligt lag att sparas i minst 10 år. Enda sättet att dölja de köp man gör är att betala på något sätt som den man vill dölja det för inte känner till. Exempelvis ha ett "hemligt" konto i en annan bank. Om det är Handelsbanken eller PayPal spelar mindre roll.

Ingen annan kommer åt TS lönekontot så jag förstår inte varför han inte kan använda det. Men OK, skaffa ett hemligt konto i en annan bank om det känns tryggare.
Citera
2023-07-21, 14:53
Det är helt okej att vara en cuck.
Speciellt när du pröjsar hennes shopping medans någon sunkig Abdul eller gubbe trycker henne i tvåan.

On-topic. Kan man inte bara skapa en extra email och registrera på ett påhittat namn? Därefter får du väl öppna någon internetbank, föra över pengar och betala därifrån.
Citera
2023-07-21, 15:35
Medlem
Har också haft en tanke att prenumerera på Onlyfans, men hittade inget sätt som fungerade att betala på.

Någon som vet om ett betalningssätt som fungerar?
Jag testade Klarna, Swedbank och Revolut, men inga av dessa medgav överföring till Onlyfans
Citera
2023-07-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maknedy
Om jag använder paygoo och gör tar ut pengar från lönekontot till paygoo, vad kommer det stå på kontot? Och om jag vill betala för onlyfans kan jag göra det från Paygoo? Hur?
På ditt lönekontot kommer det att stå "överföring till 12345 hos Paygoo" eller något liknande.
Om någon undrar vad det är så kommer denne att "tvinga" dig att visa kontoutdrag från Paygoo. På detta kontoutdrag så kommer det att gå att utläsa "överföring till xxx".

Det går alltid att följa pengarnas väg. Är det någon som är misstänksam så kommer denne till slut tvinga dig att berätta sanningen.
Citera
2023-07-21, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
På ditt lönekontot kommer det att stå "överföring till 12345 hos Paygoo" eller något liknande.
Om någon undrar vad det är så kommer denne att "tvinga" dig att visa kontoutdrag från Paygoo. På detta kontoutdrag så kommer det att gå att utläsa "överföring till xxx".

Det går alltid att följa pengarnas väg. Är det någon som är misstänksam så kommer denne till slut tvinga dig att berätta sanningen.
Går det alltså inte köpa/ladd Paygoo med cash.
Citera
2023-07-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugglaman
Har också haft en tanke att prenumerera på Onlyfans, men hittade inget sätt som fungerade att betala på.

Någon som vet om ett betalningssätt som fungerar?
Jag testade Klarna, Swedbank och Revolut, men inga av dessa medgav överföring till Onlyfans
Måste fråga pga diskussion i annan tråd. Varför anser du att det är värt att betala för sådant? Vad driver dig till det?
Citera
2023-07-21, 18:40
Medlem
Rootavdrags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
Jo om man köper ett nytt varje gång, bara och in på city gross 8ch handla ett för tusenlappen eller nåt
Citera
2023-07-21, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina

Citat:
Ursprungligen postat av Rootavdrag
Jo om man köper ett nytt varje gång, bara och in på city gross 8ch handla ett för tusenlappen eller nåt
Så bara ta på lösmuschtas och solglasögon och en väl cirkulerad röding.
Vad kostar kortet i sig?

Edit:
Kan man fylla på annars?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in