• 1
  • 2
2023-07-20, 06:00
Medlem
Har i flera vändor försökt hitta och ladda ner en sådan app men det slutar alltid med att jag misslyckas av olika anledningar.
Någon som har en sån gratisapp?

Tänker att detta vore hur jävla enkelt som hellst att lösa men nej nej...så nu frågar jag er

(Behöver egentligen inga funktioner mer än att klockan är stor så att den syns tydligt.
Så kan man ha den på jämt istället för att köpa en analog klocka och hänga upp på väggen.)
Senast redigerad av Adventurer6 2023-07-20 kl. 06:21.
Citera
2023-07-20, 06:45
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Har i flera vändor försökt hitta och ladda ner en sådan app men det slutar alltid med att jag misslyckas av olika anledningar.
Någon som har en sån gratisapp?

Tänker att detta vore hur jävla enkelt som hellst att lösa men nej nej...så nu frågar jag er

(Behöver egentligen inga funktioner mer än att klockan är stor så att den syns tydligt.
Så kan man ha den på jämt istället för att köpa en analog klocka och hänga upp på väggen.)
Leta på nätet?
https://www.thewindowsclub.com/best-...for-windows-pc
Citera
2023-07-20, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Leta på nätet?
https://www.thewindowsclub.com/best-...for-windows-pc
*suck*

Känner igen länken.

Det ser ju lovande ut men när jag tex klickar på länken för att ladda ner digital clock 7 (.exe filen) till mobilen så försvinner den bara. Så jävla drygt.
Citera
2023-07-20, 08:39
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
*suck*

Känner igen länken.

Det ser ju lovande ut men när jag tex klickar på länken för att ladda ner digital clock 7 (.exe filen) till mobilen så försvinner den bara. Så jävla drygt.

Varför laddar du ner den till mobilen? Det var ju på en Windows-laptop du skulle ha den?
Citera
2023-07-20, 10:16
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
*suck*

Känner igen länken.

Ladda ner filen på datorn istället och prova.
Citera
2023-07-20, 13:55
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
*suck*

Känner igen länken.

Varför ladda ner ett program till Windows på mobilen? Ganska övertygad att en .exefil till Windows vare sig funkar på Android eller Iphone.
Citera
2023-07-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Varför laddar du ner den till mobilen? Det var ju på en Windows-laptop du skulle ha den?

För jag kan inte koppla upp mig på laptopen.
Citera
2023-07-20, 17:21
Medlem
Dagens tråd helt klart
Citera
2023-07-20, 18:05
Medlem
Citat:
För jag kan inte koppla upp mig på laptopen.
Ja då kanske du borde börja med att lösa det, samt din tekniska inkompetens innan du vill ha saker på datorn via mobilen?

Det är ju inte direkt svåra grejer vi pratar om här, att ladda ner en jävla fil.
Citera
2023-07-21, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Varför ladda ner ett program till Windows på mobilen? Ganska övertygad att en .exefil till Windows vare sig funkar på Android eller Iphone.

Lyckades ladda ner den efter ca 5 timmar pga "kö" eller nått hmm
Citera
2023-07-21, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
Ja då kanske du borde börja med att lösa det, samt din tekniska inkompetens innan du vill ha saker på datorn via mobilen?

Det är ju inte direkt svåra grejer vi pratar om här, att ladda ner en jävla fil.

Hahaha

Alltså jag har haft nått virus på datorn som gjorde flera av mina program som jag måste använda dagligen obrukbara men det löste sig genom att INTE koppla upp mig mot nätet igen.
Citera
2023-07-21, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban

Får errormedelande när jag ska öppna filen....

Dock så funkade en av klockorna nu👍 men ville testa Fliqlo.
Funkade inte att öppna med Winrar eller 7-zip.🤨
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in