2023-07-19, 13:14
Medlem
Nu råkar jag själv använda badshorts, men det fullt logiska är ju egentligen speedos. De där långa badshortsen/surfbyxorna ser verkligen WT ut dock. En del kör väl dessutom med kalsonger under? Ännu värre...
Citera
2023-07-19, 13:22
Medlem
Luismis avatar
Detta är string

Och detta är de speedos jag gissar att TS syftar på

OnT, jag anar att det har att göra med att kalla, blöta, sladdriga tygstycken runt benen känns obehagligt?
Citera
2023-07-19, 13:41
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Hela deras speedo-männens personlighet bygger på att vara "ironisk" och "bjuda på sig själv".
Sätter man sig ner och försöker ha en djup diskussion med en sådan människa så är det som att prata med ett vakuum.
Citera
2023-07-19, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
När man nämner speedos vad tänker du på? Tror 98 % tänker på dessa tanga string ja kalla de va du vill badpedofilbyxorna.
Inte alls string, jag hade Speedo på 80-talet som var briefs, alla hade sådana, och de gjorde inte string, inte numera heller. Speedos i amerikanskt tal avser just briefs eller bikini style badbyxor. Jag tror inte alls att 98 procent tolkar speedos som string. Absolut inte.
Citera
2023-07-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricimer
Inte alls string, jag hade Speedo på 80-talet som var briefs, alla hade sådana, och de gjorde inte string, inte numera heller. Speedos i amerikanskt tal avser just briefs eller bikini style badbyxor. Jag tror inte alls att 98 procent tolkar speedos som string. Absolut inte.

Jag nämnde att alla vet vad man menar nör man nämner speedos.
Citera
2023-07-19, 14:05
Medlem
Citat:
Jag nämnde att alla vet vad man menar nör man nämner speedos.
Du vet vad du menar.
Citera
2023-07-19, 14:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Dwt är inte speedos / stringbadbyxor
Jo det är det. Speedos är ett märke.
Citera
2023-07-19, 14:38
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jo det är det. Speedos är ett märke.
Så är det, ett bra märke dessutom. Mina speedos är i boxerkalsongsformat, fast cyxelbyxtighta. Klassisk gubb-badbyxa runt medelhavet. Matchar med badskor och ibland badmössa.
Citera
2023-07-19, 14:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Så är det, ett bra märke dessutom. Mina speedos är i boxerkalsongsformat, fast cyxelbyxtighta. Klassisk gubb-badbyxa runt medelhavet. Matchar med badskor och ibland badmössa.
Det är korrekt utstyrsel för ett besök på stranden med tillhörande simmning i havet.
Citera
2023-07-19, 15:16
Medlem
Blaskas avatar
Kräver en mängd självförtroende att bära speedos.
Citera
2023-07-19, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska

Eller en parafil störning så som pedofil och bögeri
Citera
2023-07-19, 16:42
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska

Förr var det rätt vanligt. Har själv haft Speedo I flera olika modeller även som vanliga badshorts. Korta typiska vet jag inte om jag skulle dra på mig längre dock, tycker dom är för tävlingssimmare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in