2023-07-19, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Är de bara jag som tycker det?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män??? Vad fan håller ni på med?

Ni som har dessa, berätta VARFÖR? Vill ni visa upp ert skrev för alla eller? Äckligt!

Har verkligen inte på mig speedos för det ser förjävligt ut, men stila till dig lite va? Har du inget vettigare för dig än att böla över vad folk har på sig på stranden?
Citera
2023-07-19, 00:24
Medlem
IcyHearts avatar
Ja speedos är fan inte snyggt alltså. 😂

Varför de har det är nog för att de är fast i 80/90-tal. På den tiden var det ju ändå rätt okej i allmänhetens ögon. Sen kom ju de mkt trevligare, lite halvlånga badshortsen, istället. Och männen såg plötsligt mkt stiligare ut på stranden. Men ja, några fastnade som sagt i den gamla stilen…
Citera
2023-07-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det har jag aldrig tänkt på vida shorts och organet hänger ut lite oskyldigt det är ju värre och omoderna än speedos, så varning för gubbar i shorts eller äldre män totalt.
Man vill ju helst inte bada i andras pung- och rövsvett mer än nödvändigt.
Citera
2023-07-19, 01:01
Medlem
Citat:
Du vet att de ej går o blunda för

Googla.

Stringbadbyxor för män.

"Speedos" är inte stringbadbyxor. Det är korta badbyxor, som täcker hela rumpan, så det rör sig varken om string eller halv-string. Svenska affärer som säljer badkläder kallar ibland den badbyxmodellen för "brief", ofta även kombinerad med måttet för hur hög sidan här (t.ex. 7 cm). Mer täckande modeller kan kallas "trunk", de med korta ben "boxer", och de med långa ben "jammer". Förutom badbyxor finns ju förstås även badshorts som är löst sittande och tillverkade i ett annat sorts tyg.

Stringbadbyxor vet jag inte ens om Speedo säljer.
Senast redigerad av Hominem 2023-07-19 kl. 01:05.
Citera
2023-07-19, 01:04
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män??? Vad fan håller ni på med?

Ni som har dessa, berätta VARFÖR? Vill ni visa upp ert skrev för alla eller? Äckligt!
Äldre brukar väl ha det. Jag brukar inte titta.

Du älskar verkligen män så kom ut från garderoben. Du kan bjuda gubbarna på röv nästa gång.
Citera
2023-07-19, 01:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Har mannen en Baywatchkropp funkar speedos helt okej.
Citera
2023-07-19, 01:45
Medlem
Citat:

Att andra bögar tänder på att någon skyltar med sitt paket kan jag tänka mig, men varför skulle massa barn flocka sig kring män med speedos? Nej, tycker det inte låter så där peddo-varning med speedos...
Citera
2023-07-19, 01:49
Medlem
Gullegubbens avatar
Simbadbadbyxor ger mer solbränna och är bekvämare att simma i än större badshorts. I många länder blir man avvisad från badhuset om man har stora badshorts.
Citera
2023-07-19, 03:16
Medlem
kvinnors bikini är också ganska pervers.
Citera
2023-07-19, 03:18
Medlem
auruns avatar
Alla bryr sig inte om vad andra tycker. Fullt rimligt. De tycker väl att det är bekvämt?
Citera
2023-07-19, 07:15
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nej fel, en kille utan hårig rumpa speedos är så sexigt om man bara tittar på konturen av könet, något skall vi väl ha i utbyte när ni stirrar på våra bröst. Så speddos är grejen.
Är du trög,? Jag skriver om string och därmed bakdelen.
Citera
2023-07-19, 07:26
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
kvinnors bikini är också ganska pervers.
Pervers är nog inte ordet du sökte. En kropp eller avslöjande kläder på den kan aldrig vara pervers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in