2023-07-17, 11:57
Medlem
ChocolateWatchbands avatar
Var hittar man säkrast denna dryck Root Beer, har kollat Willys och Ica kvantum. Förr var det aldrig problem att hitta den.
Citera
2023-07-17, 12:04
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChocolateWatchband
Var hittar man säkrast denna dryck Root Beer, har kollat Willys och Ica kvantum. Förr var det aldrig problem att hitta den.

https://www.cooperscandy.com/aw-root-beer-355ml-1

Annars kan man hitta dem på Ica Maxi 8 av 10 ggr.
Citera
2023-07-17, 12:08
Medlem
ChocolateWatchbands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
https://www.cooperscandy.com/aw-root-beer-355ml-1

Annars kan man hitta dem på Ica Maxi 8 av 10 ggr.
Typiskt, kollade allt utan Ica Maxi! Insåg att jag måste köpa via internet. Tack för hjälpen. Kommer du på fler ?
Citera
2023-07-17, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChocolateWatchband

Varför skulle någon vilja hitta denna vidriga dryck? Under min tid i nordamerika introducerade min granne mig för denna dryck, 'You have to taste this, it's great!' ... aldrig tidigare hade jag stött på något så vidrigt, och aldrig därefter heller. Möjligen kommer Cherry Cola upp i samma nivå ... Jag har själv aldrig sett root beer i svenska butiker.

Men men, smaken är som baken, så lycka till.
Citera
2023-07-17, 12:35
Medlem
hydrols avatar
Är det den som smakar lite som att tugga typ ett godis-tuggummi?
Citera
2023-07-17, 12:42
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Är det den som smakar lite som att tugga typ ett godis-tuggummi?
Jenka för att vara exakt Kanske finns fler såklart men Jenka är verkligen Root Beer. Själv gillar jag den men inte till mat. Det blir alldeles fel i munnen. Bara som drinkingrediens eller för jag vill ha lite läskeblask.

Kom just på också att rommen Captain Morgan spiced gold har tendenser åt det smakhållet. Mycket god i rom & cola. Kör den istället för klassikern Baccardi för en rundare söt smak. Går givetvis att variera med colamängden/is/citron.
Senast redigerad av Majasmoker 2023-07-17 kl. 12:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in