2023-07-17, 07:11
Bannlyst
Vi är nog många som varit där. Förlorade pengar ska vinnas tillbaka och snabbt ska det oftast också gå.

När jag var i spelträsket tidigare i livet och den där ofattbara förlusten kom (livebettade mest på fotboll), så hände det såklart att man tiltade till rejält. Det absolut värsta var när man tillslut hamnade på roulette och fy fan säger jag bara... så jävla dum man varit, så mycket pengar man bränt...

Så ja enligt mig finns det inget värre än att börja spela på roulette under en tilt. Slutar i 9,5 fall av 10 mycket illa dvs man förlorar allt. Att flipptilta på tennis typ vem som vinner nästa serv är också livsfarligt.

Vad säger ni? Vad är det värsta enligt er? Var har ni era värsta tiltminnen?
Citera
2023-07-17, 08:12
Avstängd
När man vunnit stort och sedan tar det över 1 mån att verifiera sig. Då rippar man loss! Kul!!
Citera
2023-07-17, 10:16
Medlem
Orkelmann888s avatar
Det går fort med Roulette, men spelar man … lite mer ”försäkrat” (2st 1/3, lite på 0:an, och enskilda på resterande 1/3) så brukar det nästan alltid resultera i bra vinst eller åtminstone 50-75% av pengarna tillbaka. Man måste förstå Roulette och inte bara slänga allt på svart/rött och be till Gudarna. Det är inte 50:50 som många tror. Den tråkiga gröna 0:an finns där av en anledning och det är att ge huset en större edge, %-mässigt. Försiktig!

För mig är det när jag sätter in en stor summa på en sida för att sedan upptäcka att sidan endast tillåter 5000kr/maxbet, oavsett spel. Jag kör mest Blackjack.

Att sätta in exempelvis 100,000 och spela 5000kr händer är en garanti på att du kommer förlora saldot. Så jag spelar lite och begär uttag direkt, när jag upptäcker att maxbetting är så låg.

Har jag satt in 100, 200tkr så ska jag Dan vara fri att göra vad jag vill och spela för hur mycket jag vill.

Sidor som begränsar hur mycket du kan spela för gör det av en anledning, det ökar nämligen chansen för dom att ”trap” storspelare när de väl gjort insättning.

Lösningen är att begära uttag och gå över till andra, bättre spelsidor.

OBS: Maxbet på 5000:- är oavsett om du är verifierad eller inte, otroligt irriterande.
Exempel: PAF.se 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️
Senast redigerad av Orkelmann888 2023-07-17 kl. 10:18.
Citera
2023-07-17, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
När man vunnit stort och sedan tar det över 1 mån att verifiera sig. Då rippar man loss! Kul!!

Ja det är ju en klassiker, sällan det slutar väl.
Citera
2023-07-17, 18:03
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Helt klart roulette! Jag ligger bra plus på betting men totalt sätt om man räknar in mina förluster på roulette så ligger jag nog minus.
Citera
2023-07-20, 09:34
Medlem
Mina största tilts har varit på blackjack. Är nog same same med BJ eller roulette.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in