Citat:
Ursprungligen postat av
Korvstopparen47
Men är du totalt lobotomerad eller människa? Nej? Jag har inte sagt att det är så det var. Jag pratar om statistik och det faktum att man inte kan motsätta sig den, att OM fallet skulle vara så att våld i nära relationer orsakat döden så är det med största sannolikhet mannen som drivit kvinnan till att göra det, inte att kvinnan misshandlat/förgripit sig på barnen och sen av oklar anledning tagit livet av sig själv och ungarna?
Du
pratar om statistik, men du
anger ingen statistik. Vad du hävdar här är, vad jag begriper, att när kvinnor har ihjäl sig själva och sina barn beror det för det mesta på att mannen genom sitt beteende drivit dem till det. Vad är det för data du stöder dig på för att hävda detta?
Man kan ju också konstatera att det finns ett motiv till dådet angivet i tråden. Jag vill än så länge hålla det synnerligen öppet om detta motiv verkligen är korrekt, men om så skulle vara, anser du att en kvinna som skjuter sig själv och sina barn för att mannen har varit otrogen, så har mannen drivit henne till det?
Citat:
Och självklart har jag inte suttit på varenda jävla tråd och kommenterat liknande. Jag är inte inne på det här inceluösa jävla forumet varje dag och runkar upp den till kvinnohat och rentav imbecilla teorier och svar.
Det kanske kändes skönt att skriva det där, men tror du verkligen att den typen av utbrott gör forumets läsekrets (varav den förkrossande majoriteten bara läser, och inte postar) mer benägen att fästa vikt vid, och tro till, vad du skriver?