Citat:
Ursprungligen postat av
Sandro127
Om du har körkort så köp en husbil/skåpbil som är ombyggd och bo i den, säg upp allt annat, så har du inga fasta kostander. På ett år bör du kunna spara mycket eller så flyttar du till en liten etta på 25kvm och lever dina bästa år. Hade en polare som gick bort för 2 månader sedan, endast 47år, dock rökt,druckit,snusat sönder sig själv i 10år, efter läkarbesöket så tog det 8månader..borta
Möjligt, jag försöker sammla viljestyrkan för att ens börja arbeta igen. Men det är som sagt bara för att kunna låna upp mig. Aldrig att jag tänker spara och leva som en råtta i ett år för att få det lite bättre senare. Mitt liv är redan skit och skulle jag nedgradera kvaliten nu skulle jag hellre skjuta mig.
Hade han samma livsöde som mig? aldrig gift, inga barn, pissjobb osv?
Jag hittade aldrig något att leva för helt enkelt, kvinnofolket gillade mig aldrig så barn och giftemål fanns aldrig på kartan. Har haft en del hobbys men de dog ut över tid.
Åren går läskigt fort när man inte har de där milstolparna. När man frågar en normalt fungerande människa om sina bästa stunder så är det ofta när man, tog examen, gifte sig, skaffade barn osv.
Jag har inget att se tillbaka på, så döden känns inte alls farlig