• 6
  • 7
2025-05-25, 17:52
Medlem
Nu har jag äntligen flyttat ifrån Oskarshamn. Fy fan. 4 år tog det.

Läs GÄRNA igenom min tråd här på flashback angående socialtjänsten i oskarshamn och optio AB. ALLT jag skrivit om dom är 100% sanning.
Jag har inte ens fått med allt. Polistomtarna i Oskarshamn visste om hela alltet och resten av alla myndigheter också och ingen tyckte att det var äckligt eller olämpligt beteende av socialtanterna eller optio tanterna.

Fy fan vad äckligt det var. Vill man träffa närgångna socialtanter och ligga hemma i flera år och gå på bidrag så är det oskarshamn man ska flytta till. Vill man leva sitt liv ifred utan massa kåta snuskiga tanter efter sig så ska man undvika oskarshamn.

Det var det värsta jag varit med om. Ena sekunden mår jag illa, nästa sekund så sitter jag och skrattar. Jag vet inte vad jag ska göra av alla intryck jag fick ta del av därifrån. Men det finns människor till allt iaf, verkligen. Det finns människor till allt.

4 år fick jag slänga iväg för att några horiga myndighetstantertanter skulle knulla på jobbet och hitta super rikskändisar att bli bekvämlighetskompisar med.

Och dom tog hjälp av cirkus 5 olika läkare, och bad om påhittade läkarintyg för att kunna tränga sig in i mitt privatliv lättare. Och läkarna gick med på det, och skrev under på att dom "härmed intygar" bla bla bla, och inte ett ord stämde 😅

Så nu har jag ett förvaltarskap som gör att det är helt omöjligt att leva mitt liv. Och på helt påhittade grunder.

Jag ska göra ett försök här i Växjö med att få det hävt. Och berätta för både överförmyndaren och tingsrätten hur det här förvaltarskapet ens kom till.

Men om jag får gissa så är dom här myndighetshorerna lite mer på horerna i oskarshamns sida, så mig kommer dom nog inte lyssna på. Men det kommer bli en upplevelse iaf att sitta på en ny tingsrätt och berätta hur sochorernas troser såg ut, och hur många samtal jag fick när jag låg och runkade, och hur mycket dom försökte manipulera mig, hur mycket dom tjatade på att jag skulle bli bekväm med dom och så vidare, och så vidare. Och att det var därför dom fixade ett förvaltarskap på mig, med hjälp av ett påhittat läkarintyg.

Aja. Nu har jag ÄNTLIGEN fått flytta iaf. Jag kommer flytta från sverige med efter det här GARANTERAT, men nu kan jag iaf sakta men säkert lägga hela oskarshamn och optio bakom mig.

UNDVIK OPTIO!!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in