2023-07-10, 02:54
Medlem
Hej, tänker skicka in cd skiva med de låtar han vill ha från mig hur kan man skicka in detta cd skivan då de vill att det ska vara tyck osv på de skivorna. Han sitter i häktet i flempan, har någon tips och råd för mig snälla?
Citera
2023-07-10, 02:58
Medlem
Är det inte fortfarande olagligt att bränna mp3s? Eller är det dina egna?
Citera
2023-07-10, 09:08
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tahhe
Hej, tänker skicka in cd skiva med de låtar han vill ha från mig hur kan man skicka in detta cd skivan då de vill att det ska vara tyck osv på de skivorna. Han sitter i häktet i flempan, har någon tips och råd för mig snälla?
Googla "cd printer".
Citera
2023-07-10, 09:27
Moderator
blomvattnares avatar
Ändrad rubrik: "CD skiva bränna" -► "Hur kan man ge en häktad person en bränd CD-skiva?".

/Mod
Citera
2023-07-10, 09:35
Medlem
Edudumellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tahhe

Vem vill ha din skiva?
Vilka låtar vill han ha från dig?
Vem vill att det ska vara tyck på skivorna?
Varför är han häktad?

För att kunna ge tips och råd på bästa sätt behöver man ofta lite mer information.
Men jag misstänker att du bara en av dagens förtappade ungdomar. Ni som vuxit upp i en digital värld utan att ha lärt er använda valfri sökmotor eller knyta skorna själva.
En sökmotor används med fördel för att hitta information om hur du bränner en skiva och trycker/skriver ut någon form av etikett till den istället för att på ett knappt förståeligt sätt be randoms om hjälp.
Citera
2023-07-10, 09:40
Medlem
Gå med i facebook gruppen anhöriga till frihetsberövade så ordnar de det där
Citera
2023-07-10, 11:06
Medlem
Mig veterligen är det inte tillåtet med ”hembrända” cd:s. Bara original är tillåtna.
Citera
2024-01-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Mig veterligen är det inte tillåtet med ”hembrända” cd:s. Bara original är tillåtna.
Precis bara icke brända är tillåtna meningen med tråden är ju då hur man skulle bränna en skiva och skicka in utan att den blir tagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in