2023-07-09, 22:36
  #1
Medlem
Funderar skaffa TV abonnemang som jag aldrig tidigare haft, vilken rekommenderar ni och rekommenderar inte? Finns ju en del på marknaden, Allente, telenor, tele2, telia som man tänker på men vad har ni och vad är mest prisvärt enligt er med professionell service om man eventuellt behöver hjälp också?
Citera
2023-07-09, 22:39
  #2
Medlem
Om du streamar Viaplay och CMore så har du alla tv-kanaler du behöver där, behövs inget tv-pkt.

Annars tror jag att det finns nåt där streamingtjänster ingår, vilket väl är att föredra. Kommer inte ihåg vilka eftersom att jag aldrig använt det.
Citera
2023-07-09, 22:43
  #3
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkubler
Funderar skaffa TV abonnemang som jag aldrig tidigare haft, vilken rekommenderar ni och rekommenderar inte? Finns ju en del på marknaden, Allente, telenor, tele2, telia som man tänker på men vad har ni och vad är mest prisvärt enligt er med professionell service om man eventuellt behöver hjälp också?

SVTPlay, easterneuropeanmovies.com, asian-movies-online.com och sovietmoviesonline.com .

Sen har man ju inte tid med mer. En betalar man för att det är rätt, de andra betalar man en gång och aldrig mer.
Citera
2023-07-10, 05:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkubler
Funderar skaffa TV abonnemang som jag aldrig tidigare haft, vilken rekommenderar ni och rekommenderar inte? Finns ju en del på marknaden, Allente, telenor, tele2, telia som man tänker på men vad har ni och vad är mest prisvärt enligt er med professionell service om man eventuellt behöver hjälp också?

Är det något speciellt du är ute efter? Tex specifika tv-kanaler eller sport? Om det gäller sport, så finns det olika paket/alternativ beroende på sport och olika ligor. Vill du ha streamingtjänst/er och olika tv-kanaler samtidigt?
Citera
2023-07-10, 09:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkubler
Funderar skaffa TV abonnemang som jag aldrig tidigare haft, vilken rekommenderar ni och rekommenderar inte? Finns ju en del på marknaden, Allente, telenor, tele2, telia som man tänker på men vad har ni och vad är mest prisvärt enligt er med professionell service om man eventuellt behöver hjälp också?

IPTV via appletv - 1000:- per år, fler kanaler (läs sjuuuuuukt många från hela världen), största problemet blir att välja vad du vill titta på och du behöver investera i en bra tv-guide istället 🤪
Citera
2023-07-10, 09:26
  #6
Medlem
har telia tv, funkar bra o gillar playtjänsterna , se fån början mm
Citera
2023-07-10, 10:26
  #7
Medlem
Hackenbush55s avatar
Har telia med box via bredband och det funkar bra men de börjar bli ganska dyra nu, har bytt ner mig till det minsta paketet eftersom jag mest strömmar från diverse tjänster.
Citera
2023-07-10, 21:41
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackenbush55
Har telia med box via bredband och det funkar bra men de börjar bli ganska dyra nu, har bytt ner mig till det minsta paketet eftersom jag mest strömmar från diverse tjänster.
Telia verkar intressant dock har jag hört om man någonsin vill bli av med dom ska det vara ett helvete tydligen?
Citera
2023-07-11, 09:51
  #9
Medlem
Hackenbush55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkubler
Telia verkar intressant dock har jag hört om man någonsin vill bli av med dom ska det vara ett helvete tydligen?

Vet inte men att byta tv-paket gick på en gång i alla fall.
Citera
2023-07-12, 23:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Om du streamar Viaplay och CMore så har du alla tv-kanaler du behöver där, behövs inget tv-pkt.

Annars tror jag att det finns nåt där streamingtjänster ingår, vilket väl är att föredra. Kommer inte ihåg vilka eftersom att jag aldrig använt det.

SVT Play är bäst!
Citera
2023-07-14, 19:39
  #11
Medlem
Limma skinkbits avatar
Telia, för att det ingår i hyran... Tror det är Lagom-paketet vi har. 20 kanaler med reality och gammalt mög plus SVT och TV4. Inte en chans att jag hade lagt en krona på detta om det inte var "gratis". Men det funkar i alla fall tämligen problemfritt.
Citera
2023-07-14, 19:55
  #12
Medlem
godboys avatar
Det där med att titta på Tablå - TV är väl på väg att försvinna? Jag har det allra minsta via Tele2 (tror jag det är) det ingår i hyran. Men om det inte hade ingått hade jag inte köpt något. Idag streamar man via olika tjänster, typ Viaplay, Netflix, D-play m fl. Ett annat alternativ är ju att köra med pirattjänster. Tusentals kanaler från hela världen, men de flesta är nog knappast värda att se på.

Jag hade aldrig betalt till typ Comhem eller annat lurendrejeriföretag för att de ska binda mig på ett år eller två för att få en skitbox för att ha att kolla på reklamTV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in