2023-07-12, 19:47
Medlem
Alpha00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Jag instämmer, väldigt blandat folk som använder dessa väskor. En mycket gammal man som bor granne med mig, har sådan väska, åker elsparkcykel och har en såndär gucci keps. Och han är varken kriminell eller springpojke 😅 hans fru skäms dock över hans utstyrsel.

Haha 😂 enligt folk i den här tråden är han nog kriminell också iom han klär sig så
Citera
2023-07-12, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha00
Hahaha källa på det?

Har ingen säker källa, förutom att jag brukar köpa narkotika själv och 9/10 av springisarna springer runt med väska med ex antal påsar eller gun på sig. Vad det något mer du undra över?
EDIT: Jag förstår att väskorna är rätt bra o ha att förvara nycklar, plånböcker osv i, men jag säger bara sanning ur mitt perspektikiv
Senast redigerad av Leuko 2023-07-12 kl. 20:30.
Citera
2023-07-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammedpojke
vad jag har hört från bäckby så var de inte fel person dom fick bara ej tag i en person högre upp, så dom tog en springis istället, dett behöver ju inte stämma men de det ja har hört iaf

Vet du vem på Skallberget sidan man vill åt?
Citera
2023-07-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten5
Det är väl inte så många som sagt det utan de flesta delar väl sina observationer eller gissningar så får man själv dra sin slutsats. Den som verkar ha bra koll i tråden är någon medlem som heter sharkbitemiracle samt några till som verkar lite insatta i den undre världen.

Om personen är kriminell eller inte får vi nog aldrig veta men då jag sett mycket ungdomar i området med slingväskor eller som någon skrev becknarväskor så blir i vilket fall inte jag förvånad om det rör sig om narkotika och något som gått fel där.

Sen skrev någon ett intressant inlägg att någon blivit slagen gul och blå för att den avlidnes far lurat någon i en bilaffär? Man får dra sin egen slutsats där men det verkar ju ske en del saker som tyder på att man i familjen kanske inte lever helt enligt lagens alla regler.

Bara för att man inte är med i lexbase för något allvarligt så innebär det inte att man inte kan vara kriminell. Många kriminella i sverige åker nog faktiskt aldrig fast för något.

En medlem skrev det här inlägget igår;

Känns som man får vänta på mer information från polisen. Det blir bara spekulationer så jag lämnar tråden nu och avslutar med orden. Vila i frid, oavsett kriminell eller ej. Tragiskt hur det blivit.

Ja, tragiskt, vila i frid! Bäst att låta snuten driva det här, vad det än må handla om.

Ville bara belysa A-efternamnet med att etablera att båda familjerna är nära och släkt fram och tillbaka. Svårt att veta hur det går ihop med deras olika stadsdelsboenden/släktskap mellan Bäckby och Bjurhovda i den pågående våldsamma narkotikakonflikten. Antar att merparten av A/M-familjerna är skötsamma medborgare, men det hindrar inte hämndlystna becknare skjuta släktingar..

Jag lämnar också tråden

Citera
2023-07-13, 00:06
Medlem
Muhammedpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leuko
Vet du vem på Skallberget sidan man vill åt?
vet inte exakt, men tror han som nämns i tråden skulle skjutas istället för herren som dött, liknande namn
Citera
2023-07-13, 00:10
Medlem
Citat:
vet inte exakt, men tror han som nämns i tråden skulle skjutas istället för herren som dött, liknande namn
Amir Mirza hänger inte i skallberget så din teori är off.
Citera
2023-07-13, 00:12
Medlem
Citat:
Fel, om det är folk från Skallberget man är ute efter så är Am*r inte den man är ute efter, man tog tillfället i akt att ta en springpojke istället som var lätt att få tag på.
Citera
2023-07-13, 01:53
Medlem
darkSkyes avatar
Någon som vet om BO var med på dödslistan som polisen gått ut med?

Om man kollar listan så har vissa redan blivit mördade, senast i måndags blev Osmani ihjälskjuten på sin balkong. Han var även med på listan
Citera
2023-07-13, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye

Om man kollar listan så har vissa redan blivit mördade, senast i måndags blev Osmani ihjälskjuten på sin balkong. Han var även med på listan

Han blev skjuten av misstag
Citera
2023-07-13, 02:00
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Han blev skjuten av misstag

Haha men va fan.. herregud asså
sämsta sicarios i hela Sverige
Citera
2023-07-13, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye

Vad för dödslista? Kan du bifoga.
Citera
2023-07-13, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Vad för dödslista? Kan du bifoga.
Han snackar om nå skit som mestadels handlar om Stockholm, irrelevant i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in