2023-07-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Bara en liten undran, vad har det med Avicii att göra?

Det som avslöjas med "sound of freedom" är hur omfattande handel med barn är och den absolut största köparen är USA. Trots detta bryr sig inte USAs underättelsetjänst. Samtidigt håller media käft, precis som de håller tyst om Epstein mm.

Mexiko är världens största exportör av "barn".

Nu kommer pusslet

Om underrättelsetjänster är involverade (korrupta) och har så kallade "dirty cops" eller vad man nu kan beskriva det som i toppen så förklarar det varför Aviicii blev en i raden av all som råkat göra självmord precis när de skall eller börjar avslöja hemligheter som påverkar deep states affärer.

Konst är känt att användas för att dölja smutsiga pengar
Citera
2023-07-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du verkar över huvud taget inte förstå konceptet ”konst” - sen säger jag inte att jag heller gillar allt han gör, men nog är han en väldigt speciell konstnär så du kan gärna hålla dina fåniga kommentarer för dig själv tills du har någon som helst fakta att framföra. Att tramsa om att han skulle hålla på med pedofili vara för att han är rik är ju så dumt så det bara kunde framföras i den här forumdelen…

Som vanligt, det finns inga konspirationer enligt dig. Det "staten" säger är alltid sant
Att serieproducera konst (vilket koons gör) för han "trycker" upplagor av sina hundar och säljer dyrt, det är inget konstigt med det eller..... Hitta en enda konstnär till som lyckats med det
Citera
2023-07-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Det som avslöjas med "sound of freedom" är hur omfattande handel med barn är och den absolut största köparen är USA. Trots detta bryr sig inte USAs underättelsetjänst. Samtidigt håller media käft, precis som de håller tyst om Epstein mm.

Mexiko är världens största exportör av "barn".

Nu kommer pusslet

Om underrättelsetjänster är involverade (korrupta) och har så kallade "dirty cops" eller vad man nu kan beskriva det som i toppen så förklarar det varför Aviicii blev en i raden av all som råkat göra självmord precis när de skall eller börjar avslöja hemligheter som påverkar deep states affärer.

Konst är känt att användas för att dölja smutsiga pengar
Du har många fantasier som jag inte förstår. Utveckla, för detta var gallimatias.
Citera
2023-07-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
- musik o handel med barn?
- avici mördades?
berätta mer

Inte vilken musik som helst, Avicii var kanske störst i världen för den typen av musik han producerade. Hade han gjort fler låtar om handel med barn hade en hel ungdomsgeneration snabbt fattat galoppen, det kunde inte de som tjänar mängder på det här tillåta.
Citera
2023-07-06, 18:35
Medlem
Citat:
Du har många fantasier som jag inte förstår. Utveckla, för detta var gallimatias.
Du vill inte förstå.

Om någon tjänar mycket pengar på något hemskt och det dyker upp någon annan som förklarar det och därmed riskerar minskade intäkter eller kanske till och med fängelsestraff. Du tror de bara tittar på då?

Eller tror du Avicii hittade på med de två låtar han släppte precis innan han "tog livet av sig"?
Citera
2023-07-06, 18:39
Medlem
Citat:
Du vill inte förstå.

Om någon tjänar mycket pengar på något hemskt och det dyker upp någon annan som förklarar det och därmed riskerar minskade intäkter eller kanske till och med fängelsestraff. Du tror de bara tittar på då?

Eller tror du Avicii hittade på med de två låtar han släppte precis innan han "tog livet av sig"?
ALLA vet att det förekommer barnhandel i dessa länder. Varför just Avicii? Varför inte producenten till videon? Varför inte producenterna av de otal dokumentörer det gjorts om detta? Du famlar efter ett halmstrå.
Citera
2023-07-06, 18:41
Medlem
Citat:
ALLA vet att det förekommer barnhandel i dessa länder.
Hur stor tror du handeln är? Jag menar du vet ju...
Kände du till att USA är största konsumeten
Citera
2023-07-06, 18:45
Medlem
Här diskuteras filmen: https://www.youtube.com/watch?v=QE8K42lKIF4

I princip alla som sett den är mycket tagna och det finns förklaringar. Flera av scenerna är bl.a. verkliga (det är inte fiction)
Citera
2023-07-06, 18:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Som vanligt, det finns inga konspirationer enligt dig. Det "staten" säger är alltid sant
Sluta skämma ut dig - jag har aldrig någonsin ens antytt att det inte finns några konspirationer eller att ”staten” alltid har rätt.

Citat:
Att serieproducera konst (vilket koons gör) för han "trycker" upplagor av sina hundar och säljer dyrt, det är inget konstigt med det eller..... Hitta en enda konstnär till som lyckats med det
Har du verkligen inte ens hört talas om t.ex litografier, begränsade upplagor, giclée-tryck? Väldigt få ens någorlunda framgångsrika konstnärer ägnar sig INTE åt det…
Citera
2023-07-06, 18:50
Medlem
Citat:
Hur stor tror du handeln är? Jag menar du vet ju...
Kände du till att USA är största konsumeten
Tja, den där tiktokfjanten ville ju ha lite nytt kött till usa.
Citera
2023-07-06, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har du verkligen inte ens hört talas om t.ex litografier, begränsade upplagor, giclée-tryck? Väldigt få ens någorlunda framgångsrika konstnärer ägnar sig INTE åt det…
Det har jag men inte för dessa priser samt vilka kretsar Jeff Koons rör sig med. Han skulle aldrig ställa upp på intervju där han riskerar att ifrågasättas.
Citera
2023-07-06, 18:54
Medlem
Citat:
Det har jag men inte för dessa priser samt vilka kretsar Jeff Koons rör sig med. Han skulle aldrig ställa upp på intervju där han riskerar att ifrågasättas.
Vad har konst med saken att göra? Vem fan är Jeff Koons? Dödade han Avicii? Sluta svamla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in