Låga string i spets på sommaren. Blir för varmt annars.
Mer täckande på vintern, gärna boxermodell. Annars fryser man ju om rumpan.
Alltid långkalsonger eller träningstajts med.
Samma vid mens. Då funkar inte små string dom dagarna man blöder mest. Då måste man safea upp med bindor ifall tampongerna inte mäktar med om man inte hinner byta stup i kvarten. Då måste bindor och trosskydd rymmas i grenen på trosorna. Små stringskydd räcker inte.
Män som jag levt med verkar inte bry sig. Trosorna åker ju ändå av på tre röda när man ska ha sex. Är väl mer att ser dom att man har bara små string så vill dom talla lite på rumpan.
Skiter annars i vad dom tycker, jag har det jag gillar. Har man lång kjol som sitter på plats och inte riskerar att blåsa upp- kan man gå utan trosor.
Hanky Panky har dom bästa stringen tycker jag. Dom är tillräckligt breda i grenen. Hatar när det är för smalt och trosorna hamnar mellan blygdläpparna. Dom här är favoritmodellen: https://www.hankypanky.com/collections/low-rise
Trosorna ska också kunna ”andas”, ha bomull i grenen och klara av att tvättas i 60°.
En del står det handtvätt eller 30° på men jag kör allt i 60 och det har funkat.
Redan i början nämde någon det, vita klassiska bomullstrosor. Det lägger jag också min röst på.
String har blivit vardag och är ganska tråkigt och om rumpan är fin så spelar det egentligen ingen roll vilken trosa hon har. Då sitter allt bra kan jag tycka.
Vita i bomull och med hög midja som gjorde vår Uncle Elmer pilsk i motellrum under Kubakrisen.
Våra GF har envisats bära syndigt svarta med spets som ser ut ha krympt i warm cycle, fast vi istället har oskuldsfullhet som Den Manliga Blickens trigger.
Som de enda andra rimliga män svarar. Jag tycker att kvinnor ska ha de trorsor de trivs i på sig. Om de inte trivs i trosor ska de inte ha några trosor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!