2023-07-06, 02:22
Medlem
🤣🤣många bittra män i tråden som aldrig får ligga. Brazilian är fantastiskt om du frågar mig.
Citera
2023-07-06, 03:22
Medlem
Låga string i spets på sommaren. Blir för varmt annars.

Mer täckande på vintern, gärna boxermodell. Annars fryser man ju om rumpan.
Alltid långkalsonger eller träningstajts med.

Samma vid mens. Då funkar inte små string dom dagarna man blöder mest. Då måste man safea upp med bindor ifall tampongerna inte mäktar med om man inte hinner byta stup i kvarten. Då måste bindor och trosskydd rymmas i grenen på trosorna. Små stringskydd räcker inte.

Män som jag levt med verkar inte bry sig. Trosorna åker ju ändå av på tre röda när man ska ha sex. Är väl mer att ser dom att man har bara små string så vill dom talla lite på rumpan.
Skiter annars i vad dom tycker, jag har det jag gillar. Har man lång kjol som sitter på plats och inte riskerar att blåsa upp- kan man gå utan trosor.
Citera
2023-07-06, 03:34
Medlem
Hanky Panky har dom bästa stringen tycker jag. Dom är tillräckligt breda i grenen. Hatar när det är för smalt och trosorna hamnar mellan blygdläpparna. Dom här är favoritmodellen:
https://www.hankypanky.com/collections/low-rise

Svenska Lace Labratory funkar också:
https://lacelaboratory.com/collections/all-panties

Trosorna ska också kunna ”andas”, ha bomull i grenen och klara av att tvättas i 60°.
En del står det handtvätt eller 30° på men jag kör allt i 60 och det har funkat.
Citera
2023-07-06, 04:01
Medlem
Jag tycker sidentrosor är snyggast och hetast på tjejer. I helt vanlig tajt modell. Speciellt på stora rumpor.
Citera
2023-07-06, 05:58
Medlem
AlvedonArsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Har nog aldrig lagt en tanke på det så var tvungen o googla lite, jag fastna för dom hära

De där skriker "Jag bor i Varberg och duschar en gång i månaden!" 😄
Citera
2023-07-06, 06:02
Medlem
För mej behöver dom inte ens bära trosor 😂
Annars är det snyggt med röda underkläder tycker jag
Citera
2023-07-06, 06:22
Medlem
Redan i början nämde någon det, vita klassiska bomullstrosor. Det lägger jag också min röst på.

String har blivit vardag och är ganska tråkigt och om rumpan är fin så spelar det egentligen ingen roll vilken trosa hon har. Då sitter allt bra kan jag tycka.
Citera
2023-07-06, 06:31
Medlem
Min fru har bland annat såna där brazilian med enbart ett tunt snöre över höfterna. Magiskt
Citera
2023-07-06, 08:41
Medlem
bomhulls avatar
Alla män som tycker att string är fräscht borde kanske prova att bära ett par själva.
Efter mindre än en dag kommer du att stinka av bajs och svett
Citera
2023-07-06, 08:46
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Vita i bomull och med hög midja som gjorde vår Uncle Elmer pilsk i motellrum under Kubakrisen.

Våra GF har envisats bära syndigt svarta med spets som ser ut ha krympt i warm cycle, fast vi istället har oskuldsfullhet som Den Manliga Blickens trigger.
Citera
2023-07-06, 09:07
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Som de enda andra rimliga män svarar. Jag tycker att kvinnor ska ha de trorsor de trivs i på sig. Om de inte trivs i trosor ska de inte ha några trosor.
Citera
2023-07-06, 09:15
Medlem
movingmads avatar
Vad som helst utom kalsonger eller något tecknat motiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in