2023-07-05, 09:05
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Så de långtidshyr istället då?
Bor de ens i ägda hus?
Citera
2023-07-05, 09:08
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Bor de ens i ägda hus?

Tyvärr inte koll på deras adresser men det har säkerligen polisen. Har svårt att tro att att dessa knarkbaroner bor i tält.
Citera
2023-07-05, 09:12
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tyvärr inte koll på deras adresser men det har säkerligen polisen. Har svårt att tro att att dessa knarkbaroner bor i tält.
Johan Falk bodde ju tydligen flott i en gated community i Barcelona. Men jag tänker mig att de flesta av de Aftonbladet skriver om är mer för något Rinkebyaktigt.

Men om hus, så är det nog enklare att hyra än att köpa, för knarkpengarna.
Citera
2023-07-05, 09:17
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Johan Falk bodde ju tydligen flott i en gated community i Barcelona. Men jag tänker mig att de flesta av de Aftonbladet skriver om är mer för något Rinkebyaktigt.

Men om hus, så är det nog enklare att hyra än att köpa, för knarkpengarna.

Jo, så är det säkert. De har säkerligen bra kontakter med folk som hyr ut på lite lösa villkor till dessa typer.
Citera
2023-07-05, 09:20
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDsoldat
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1143256

Oj inte visste man att dem var så etablerade! Någon mer kunnig som kan fylla ut lite.
Koncentrationen av "Svenska kriminella" närmar sig kritisk nivå då det Spanska samhället måste välja vad som ska göras. Antingen ge upp och låta de sk. "Svenskarna" ta över, eller att Spanska Polisen löser problemet.
Citera
2023-07-05, 09:25
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Koncentrationen av "Svenska kriminella" närmar sig kritisk nivå då det Spanska samhället måste välja vad som ska göras. Antingen ge upp och låta de sk. "Svenskarna" ta över, eller att Spanska Polisen löser problemet.

Spanska polisen är väldigt effektiv. Snor du apelsiner ute på ett fält så skickar de ut flera bilar och spöar upp dig på riktigt.

https://www.youtube.com/watch?v=kKRCFh4Saio
https://www.youtube.com/watch?v=38jCmnTAMLc

Man skickar inte ut genuspoliser mot orcher.
Citera
2023-07-05, 09:34
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
SVT kallar dessa gangsters och bedragare för "svenskar", och vi fattar förstås vad de menar med detta.. men jag är lite nyfiken om ett fåtal av dessa odjur faktiskt är etniska svenskar eller är de blatteslödder allihop?

Gissningsvis rör det sig om Jonas Falk och 999 blattar.
Citera
2023-07-05, 09:50
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Sverige exporterar lite mångkultur.

Jag hoppas att Spanien slår ihjäl varenda en.
Exakt, hur många svenskar bland "svenskarna"?

Om artikeln stämmer så är det inte Sveriges fel, enligt mig. Det är Spaniens fel. Även skurkar vill optimera sin tillvaro, och tjänar de mer i Spanien än i Sverige eftersom polisen är ännu sämre så klart att de flyttar till Spanien. Tack EU. Detta kommer att bli rejält mycket värre om inte Spanien gör något, det tar emot att flytta som skurk men går det bra kommer massor efter.

Bättre för Sverige är det hur som helt. Varje brott i Spanien hade annars utförts i Sverige.

Detta antyder att i framtiden kommer de EU-länder med sämst polis att få en rejäl inflyttning av skurkar. Sverige måste alltså ha en bra polis.

Påminner mig om artiklar jag läst om den enorma zigenar-tiggar-utvandringen från Rumänien. Den går till största delen till syd-europa där det är enklare att tigga än till t.ex Sverige. Vi får bara en bråkdel av tiggarna mot Spanien och Italien t.ex.

Den som varit i Barcelona vet att det är en otroligt nedgången stad med massor av brott och man bli omedelbart av med sin plånbok på bussen om man är dum nog att skylta med den. Spanien och Italien har det långdubbelt värre mot Sverige med invandrad brottslighet.
Citera
2023-07-05, 10:03
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Gissningsvis rör det sig om Jonas Falk och 999 blattar.
Vilken bakgrund har den där läskiga Falk - under-, medel- eller överklass?
Citera
2023-07-05, 10:16
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Vilken bakgrund har den där läskiga Falk - under-, medel- eller överklass?

SVT sände en dokumentär om honom - Operation Playa.
Finns trådar här på Flashback om Jonas Falk.
(FB) Jonas Falk Oredsson i ny utredning, gripen och släppt på Ibiza, Spanien 2022-06-30
(FB) Svensk polis lyxliv och påstådda lagbrott under hemliga knarkoperationen "Playa"
(FB) Kriminella som "lyckats"
Senast redigerad av Lagerkommandant 2023-07-05 kl. 10:19.
Citera
2023-07-05, 10:18
Medlem
rullkragens avatar
Det är med största sannolikhet banditer med Svenskt pass.
Och det betyder inte att dom är Svenkar.

Svensk media skulle aldrig numera skriva ut sanningen.
Dom tror vi är så blåsta så vi inte förstår hur det ligger till.

Kanske några få är riktiga Svenskar, resten är importerade Svenskar som Sverige nu har exporterat vidare till Spanien.

För 40 år sedan kunde man knappt se några niggers och araber på dessa ställen i Spanien.
Men numera så kryllar det av sådana där.
Och många gånger har dom råd att leva ett riktigt lyx liv.

Spanien är ganska hårda med att inte släppa in dom som derekt kommer från Afrika och Mellanöstern.
Men vad hjälper det? När Sverige, England, Holland, ocksåvidare. Har gett dem pass och uppehålstillstånd.
Dom utnyttjar möjligheten att röra sig fritt inom EU.
Citera
2023-07-05, 10:43
Medlem
BorgeHs avatar
Vi skall inte underskatta spanjorerna. De vet hur man skall tas med muslimska ockupanter. Från år 711 till 1492 var Södra Spanien ockuperat av folk från Nordafrika, morer.

Men de lyckades kasta ut dem. Jag tror att nu kommer också spanjorerna lyckas med att kasta ut ”svenskarna”. Givetvis skall vi sätta dem i fängelse direkt om de kommer åter till vårt fina land. Vi kan ju börja med att upphäva uppehållstillstånd och medborgarskap för dessa mobila rövare.

Jag blir äcklsd av denna smuts och de kärringar som ömkar för dem här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in