Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Sverige exporterar lite mångkultur.
Jag hoppas att Spanien slår ihjäl varenda en.
Exakt, hur många svenskar bland "svenskarna"?
Om artikeln stämmer så är det inte Sveriges fel, enligt mig. Det är Spaniens fel. Även skurkar vill optimera sin tillvaro, och tjänar de mer i Spanien än i Sverige eftersom polisen är ännu sämre så klart att de flyttar till Spanien. Tack EU. Detta kommer att bli rejält mycket värre om inte Spanien gör något, det tar emot att flytta som skurk men går det bra kommer massor efter.
Bättre för Sverige är det hur som helt. Varje brott i Spanien hade annars utförts i Sverige.
Detta antyder att i framtiden kommer de EU-länder med sämst polis att få en rejäl inflyttning av skurkar. Sverige måste alltså ha en bra polis.
Påminner mig om artiklar jag läst om den enorma zigenar-tiggar-utvandringen från Rumänien. Den går till största delen till syd-europa där det är enklare att tigga än till t.ex Sverige. Vi får bara en bråkdel av tiggarna mot Spanien och Italien t.ex.
Den som varit i Barcelona vet att det är en otroligt nedgången stad med massor av brott och man bli omedelbart av med sin plånbok på bussen om man är dum nog att skylta med den. Spanien och Italien har det långdubbelt värre mot Sverige med invandrad brottslighet.