2023-07-05, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
1000 kriminella "svenskar" menar de så klart. Inte så att det är Leffe och Märta som lever ut sina sista dagar på solkusten som åsyftas, men medier har som bekant ett intresse av att hjärntvätta svensken till att tro att det är svensken själv som blivit ett degenererat, kriminellt missfoster.

I den gängen ingår även en hel del etniska svenskar. Den gruppen håller på med narkotikahandel. Vi har sett många exempel på detta genom åren.
Citera
2023-07-05, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Hur svårt kan det vara att plocka dessa?
Kolla deras deklarationer för fem år tillbaka och sen vad de äger, slå ihop två huvuden och se om det är rimligt och sen är det bara att börja plocka in skiten och gå igenom vart pengarna kommit ifrån.

Hoppas den spanska polisen kan ta hand om jobbet som då säkerligen inte använder saft, bulle och silkesvantar när de gör inbrytningen. Hoppas även att de skjuter lite extra så vi blir av med några höjdare.

De, som är smarta, har säkert advokater, som hjälper dem med upplägg för att tvätta pengarna vita.
Citera
2023-07-05, 08:10
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
De flesta begriper nog att detta rör sig om ”svenskar”, inte svenskar.
Jo, men som jag skrev i inlägget ovan, kan det finnas enstaka Kenny och Liam bland alla maffia-Muhammeds? Isåfall inte mer konstigt än att Sebbe och Einar var med och lekte blattegangsterrappare..
Citera
2023-07-05, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
SVT kallar dessa gangsters och bedragare för "svenskar", och vi fattar förstås vad de menar med detta.. men jag är lite nyfiken om ett fåtal av dessa odjur faktiskt är etniska svenskar eller är de blatteslödder allihop?

Sådan info kommer du aldrig få från våran oberoende statsmedia.

En vild gissning är att 90% är babbar 10% wiggers typ Einars.
Citera
2023-07-05, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDsoldat
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1143256

Oj inte visste man att dem var så etablerade! Någon mer kunnig som kan fylla ut lite.

Jag skulle tro att det är eller var lättare att gömma sig i Spanien. Då spansk polis inte känner till bovarna lika väl som svensk polis. Dessutom blir det svårare för polis att arbeta när bovarna bor på ett ställe begår brott på ett annat. Till ex internetbedrägerier.

När det gäller Narkotika så kommer man närmare producenterna när man bor i Spanien.

Enligt artikeln är de svenska gängen färre jmf med de brittiska och nederländska. Britterna kommer säkert få mer problem nu. Så det finns möjlighet för svenska gäng att bli större.

Sen tror jag att det även finns svenska gangsters där nere som har som andra svenskar pensionerat sig och flyttat dit.
Citera
2023-07-05, 08:14
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
I den gängen ingår även en hel del etniska svenskar. Den gruppen håller på med narkotikahandel. Vi har sett många exempel på detta genom åren.
"En hel del"..??..
Det tvivlar jag på, i dagens läge enstaka svennar möjligen.. Du lever kvar i det förflutna, din senile hycklare..
Citera
2023-07-05, 08:16
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Sådan info kommer du aldrig få från våran oberoende statsmedia.

En vild gissning är att 90% är babbar 10% wiggers typ Einars.
Din gissning kan nog stämma..
Citera
2023-07-05, 08:21
Förvånar mig inte ett dugg. Åk ner till Marbella i en vecka och kolla vilka killar och tjejer från Sverige som befinner sig där.

Läs denna tråd som också har delvis koppling till detta
(FB) Svenska tjejer säljer sex i Marbella

Jag såg detta även själv med egna ögon hur svenska tjejer hängde med killar på klubbarna och flashade med buntar 100 euro sedlar och som hade VIP bord på nattklubbar sen tog med de svenska tjej turisterna hem till de Stora sommar hus vid kusten.
Citera
2023-07-05, 08:23
Medlem
Citat:
"En hel del"..??..
Det tvivlar jag på, i dagens läge enstaka svennar möjligen.. Du lever kvar i det förflutna, din senile hycklare..

Att du tvivlar betyder absolut ingenting.
Citera
2023-07-05, 08:27
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
SVT kallar dessa gangsters och bedragare för "svenskar", och vi fattar förstås vad de menar med detta.. men jag är lite nyfiken om ett fåtal av dessa odjur faktiskt är etniska svenskar eller är de blatteslödder allihop?

Marbella är trash. Det är bara slödder, ryssar och nyrika svenssons där. Det är inte alls fashionabelt som det var för 15-20 år sen.
Citera
2023-07-05, 08:28
Medlem
Spanien är betydligt bättre än att sitta på anstalt.
Citera
2023-07-05, 08:29
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Att du tvivlar betyder absolut ingenting.
Ditt lögnaktiga svammel väger tyngst?..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in