2024-06-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
Hoppsan!
Jag trodde att Kalvå var tillsammans med Tönseth? Men det kanske redan hade tagit slut innan. Det får man väl hoppas i alla fall.
Tydligen inte första gången heller, då det nämns i slutet av artikeln att Egil Kristiansen hade inlett ett förhållande med Kathrine Harsem innan han avgick som tränare 2016.....
Det ble vel i alle fall offentliggjort at det var slutt rundt samme tid som dette forholdet skal ha startet, så det er ikke godt å si.
Citera
2024-06-27, 10:31
Medlem
konstigkonsts avatar
Såg att det lite tidigare i tråden diskuterades sommartävlingar. Hade det varit otänkbart att på sikt köra en kortare sprinttour på plast? Likt hur backhoppningen har en separat tour på sommaren.

Vet inte hur teknikutvecklingen ser ut egentligen (och hur bra det faktiskt funkar att köra på plast), men det verkar ju åtminstone finnas produkter, t.ex detta: https://vimeo.com/953968152
Citera
2024-06-27, 17:45
Medlem
Vet inte om det nämnts men Erika Lavén och Carl Rune drar till USA i höst för universitetsstudier.
Citera
2024-06-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbagg79
Detta kanske:
https://www.nettavisen.no/norsk-deba...o/5-95-1890856
En liten bomb!
Tränaren Kveen som är gift med barn hadde et förhållande med Kalvå, och måtte av denna anledning avgå.

Inget överraskande om man kollar på Kalvås Insta i början av november 2023..
Citera
2024-06-27, 20:39
Medlem
Norrbagg79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Inget överraskande om man kollar på Kalvås Insta i början av november 2023..
Kollar inte insta, men säger du att förhållandet varit typ en offentlig hemlighet? Jag tog det för givet att det varit svek mot frun med i bilden men möjligt det inte är så. Hon är ju också f.d. skidåkare.
Jag borde veta som bor i närheten och ser dom varje vecka, men tyvärr vet jag inte.
Citera
2024-06-27, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Vet inte om det nämnts men Erika Lavén och Carl Rune drar till USA i höst för universitetsstudier.

GG.
Citera
2024-06-28, 00:19
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32

Som jag befarade i vinter/våras då. Hade ändå förhoppning om att hon skulle stanna när hon vart uttagen i DSA Elit.
Citera
2024-06-28, 21:24
Medlem
katws avatar
Ebba och Frida har löptränat och kört rullskidor tillsammans i Sollefteå. Det händer inte varje dag.
Citera
2024-06-29, 01:22
Moderator
Hjv9s avatar
Landslaget säljer sin vallatrailer till Italien och ska nu bygga en nyare och modernare variant. Schysst att Italienare får en igen, de har väl varit utan i ett par säsonger efter div. ekonomiska bekymmer.
Citera
2024-06-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbagg79
Kollar inte insta, men säger du att förhållandet varit typ en offentlig hemlighet? Jag tog det för givet att det varit svek mot frun med i bilden men möjligt det inte är så. Hon är ju också f.d. skidåkare.
Jag borde veta som bor i närheten och ser dom varje vecka, men tyvärr vet jag inte.

Man kan ana på bilden att de är ett par..
Citera
2024-06-30, 22:09
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Nå hur gick det med detta. Blev det som som Surgubben befarade att Piteå med hjälp av förbundet skulle mygla till sig alla pengar eller visade det sig att Surgubben återigen var ute cyklade?
Trams. Bara för att jag talar om när du skarvar med sanningen så är jag inte ute och cyklar. Jag kan ju inte heller på förhand veta om Piteå Elit ska ansöka om pengar för just det här bidraget.
Citera
2024-07-06, 10:41
Medlem
Vem är det störst chans att det blir nåt av?

- Märta Rosenberg
- Lisa Eriksson
- Cruselluskan
- Elin Näslund
- Erica Lavén
- Tove Ericsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem