2009-01-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av äggulan
Minns jag fel, eller har inte RW en dotter tillsammans med Jonas Gardells syster?

jo ella.
Citera
2009-01-03, 17:26
Medlem
Santadunks avatar
Hur gammal är dottern då? Fan vad äcklad jag blir av Wolf när jag hör detta, riktigt slibbigt och gubbsjukt som fan! Men hur fan tänker killen som han blir tillsammans med?
Citera
2009-01-03, 17:27
Medlem
Frågan är vem tar och ger i deras förhållande ? Richard är en fjolla så med en mer maskulinare partner vore jag övertygad om att hans roll är att stå på alla fyra men nu vet man inte.
Citera
2009-01-06, 00:58
Bannlyst
Ja, jag tror det!

Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Är det någon som vet om Richard Wolf ingått partnerskap med någon?

............Med en ung kille som nog var ungefär 20 år yngre än richard. Såg en bild på denne yngling och han var söt och tänkte att kunde han inte skaffat sig Peter jöback eller någon annan yngre snygging än den kutryggige Wolf som numera ser ut som nästan 60 år.
Citera
2009-01-06, 10:51
Bannlyst
Är det Richard Wolf på Lundagatan så finns inget partnerskap!! Finns 14 med namnet och bara en i Stockholm och en i Skärholmen resten landet.
Citera
2009-01-06, 10:55
Bannlyst
Jo så är det !!
Det finns en Ella Wolff Gardell född -05 på samma adress !!
Case closed !
Citera
2009-01-06, 11:00
Medlem
ozcs avatar
wolfs pojkvän var tidigare tillsammans med en kille jag känner lite sådär. andre var tydligen otrogen och det uppstod en liten dispyt. snacka om att det blossade upp när det framkom att det var gammelgubben wolf det var fråga om
Citera
2009-01-06, 11:10
Medlem
Hakapelitas avatar
Åkte X2000 från Stockholm till Malmö och där satt herr Wolf och denne André eller vad han heter och drack vin och kysstes i resturangen (bistron).

Rätt mysigt, visste inte vem RW var då. Men ett par månader såg jag dom i aftonbladet att dom skulle gifta sig.
Citera
2009-01-07, 01:33
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozc
wolfs pojkvän var tidigare tillsammans med en kille jag känner lite sådär. andre var tydligen otrogen och det uppstod en liten dispyt. snacka om att det blossade upp när det framkom att det var gammelgubben wolf det var fråga om

Hur var den första pojkvännen då? Vanlig kille eller gammal gubbe som Wolf? Blir man tillsammans med någon som ser så gammal ut måste de vara något som inte stämmer, att man söker en fadersgestalt eller något.
Citera
2009-01-07, 01:43
Medlem
Eddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hur var den första pojkvännen då? Vanlig kille eller gammal gubbe som Wolf? Blir man tillsammans med någon som ser så gammal ut måste de vara något som inte stämmer, att man söker en fadersgestalt eller något.
Skulle väl mer tro att det är en väg in i kändis-eliten.
Citera
2009-01-07, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Lite sent svar men nu verkar det som han ingått partnerskap med en kille som skulle kunna vara hans son, han är bara 21. Wolf är 50!

Pederasti (Grekiska: paiderasti'a, "gossekärlek", till pais, genitiv paidos, gosse, och era’n, älska) är det i det antika Grekland vanligt förekommande och idealiserade förhållandet mellan en vuxen man och en ung pojke utanför familjen.

Sexuella förhållanden mellan vuxna och ungdomar är inte välstuderade och sedan 1990-talet har pederasti ofta jämställts med pedofili och begreppen har ibland använts synonymt. Pederasti väcker frågor om moral, ungdomars uppväxt och föräldrars auktoritet.
Citera
2009-01-07, 14:11
Medlem
ozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk

klubbarrangör. född -86.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in