Flashback bygger pepparkakshus!
2023-07-03, 21:47
Medlem
AnonymKostyms avatar
Den mest kända som genomfört denna vattentäta plan är väl Omar Makram från den kända podden "sista måltiden". Nu senast såg man en irakisk man bränna koranen => ytterligare påeldning av protester i islamiska länder. Kan man gissa att det gjordes för att få en hotbild mot sig = asyl?

Med tanke på att våra myndigheter och regering beter sig som en autistisk 12åring (reaktivt och naivt) i sitt tankesätt, så ser jag inte hur detta bara kommer accelerera och att bränna koranen blir det nya sättet att få TUT/PUT i Sverige.

Tänk er flera hundra asylsökande som bränner koraner utanför moskeer i närtid. Vilket leder till fler protester och hot. Och kaos. Sen får alla gratis TUT => PUT => medborgarskap i Svenne-land, bara att flytta in till nya lägenheten i Bidraghdad. Kanske att måste man göra ett töntigt språktest också efter några år.

Vill man förtydliga hotbilden mot sig själv, elda bara fler koraner! Eller, kanske pissa på en koran? Bara fantasin sätter gränser i Svenneland.

Bara att börja elda koraner, alla asylsökande. Let's go! Gratis åtminstone TUT till alla, yallah!
Citera
2023-07-03, 22:12
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKostym
Den mest kända som genomfört denna vattentäta plan är väl Omar Makram från den kända podden "sista måltiden". Nu senast såg man en irakisk man bränna koranen => ytterligare påeldning av protester i islamiska länder. Kan man gissa att det gjordes för att få en hotbild mot sig = asyl?

Med tanke på att våra myndigheter och regering beter sig som en autistisk 12åring (reaktivt och naivt) i sitt tankesätt, så ser jag inte hur detta bara kommer accelerera och att bränna koranen blir det nya sättet att få TUT/PUT i Sverige.

Tänk er flera hundra asylsökande som bränner koraner utanför moskeer i närtid. Vilket leder till fler protester och hot. Och kaos. Sen får alla gratis TUT => PUT => medborgarskap i Svenne-land, bara att flytta in till nya lägenheten i Bidraghdad. Kanske att måste man göra ett töntigt språktest också efter några år.

Vill man förtydliga hotbilden mot sig själv, elda bara fler koraner! Eller, kanske pissa på en koran? Bara fantasin sätter gränser i Svenneland.

Bara att börja elda koraner, alla asylsökande. Let's go! Gratis åtminstone TUT till alla, yallah!
Men dom svenska myndigheterna kan inte skydda dig ..Trust me eller dom som bränner. Sverige är ett stort skämt..
Citera
2023-07-03, 22:13
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKostym
gratis TUT => PUT => medborgarskap i Svenne-land, bara att flytta in till nya lägenheten i Bidraghdad. Kanske att måste man göra ett töntigt språktest också efter några år.

Jag vet inte om det saknats sätt att få flytta hit. Vi har väl till och med haft kontor i Afrika som lockat folk och gett dem tips på vägen. Så jag vet inte om det funnits någon begränsande faktor innan egentligen.

Men kanske är du inne på något. Kanske bör vi införa obligatorisk koranbränning som ett krav för att få komma in i landet, och se om det möjligen kan utgöra en begränsande faktor på inflödet.
Citera
2023-07-03, 22:26
Medlem
AnonymKostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Jag vet inte om det saknats sätt att få flytta hit. Vi har väl till och med haft kontor i Afrika som lockat folk och gett dem tips på vägen. Så jag vet inte om det funnits någon begränsande faktor innan egentligen.

Sätt att flytta hit? Det spelar ingen roll. Det har aldrig spelat någon roll hur många länder man passerat, eller hur man kommit till Svenneland. Det enda som spelar roll är om man har "asylskäl", som svennarna säger.

Och det säkraste kortet att dra för att få "asylskäl" just nu är att elda koranen. Sen kan man bo i Svenneland resten av sitt liv, för att man måste få skydd här då.

Vi kommer få se fler koranbrännare som söker asyl = mer kaos.
Citera
2023-07-04, 00:29
Medlem
Jag skrev i ett tidigare inlägg om min misstanke gentemot koranbrännarens avsikter:
Är det inte någon som tänkt tanken att han utnyttjar asylprocessen genom att utnyttja yttrandefriheten för att få parmament uppehållstillstånd
Tycker det är så uppenbart, dessutom är han sedan tidigare dömd. Skamligt.
En sak att Vilks och andra utmanat och genuint kämpat för vår yttrandefrihet men den här människan gör det enbart av personlig agenda. Att få en skyddsskäl. Hemskt!
Citera
2023-07-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa787
Jag skrev i ett tidigare inlägg om min misstanke gentemot koranbrännarens avsikter:
Är det inte någon som tänkt tanken att han utnyttjar asylprocessen genom att utnyttja yttrandefriheten för att få parmament uppehållstillstånd
Tycker det är så uppenbart, dessutom är han sedan tidigare dömd. Skamligt.
En sak att Vilks och andra utmanat och genuint kämpat för vår yttrandefrihet men den här människan gör det enbart av personlig agenda. Att få en skyddsskäl. Hemskt!
Hahahaha 🤣😂

Påstår du att Vilks eller Paludan inte krävt ett särskilt högt mått av skydd?

De här personerna ändrar värdegrunden snabbare än tåget då många muslimska koranbrännare blir likt de kristna som ifrågasatte våra system, attribut etc
Citera
2023-07-04, 00:45
Medlem
Självklart blir konsekvenser av deras handlingar att de lever med dödshot och troligen kommer behöva skydd. Men tillskillnad ifrån salwan momika så var vilks och Pauldans syfte att nyttja vår yttrandefrihet. Inte som salwan momika som hade tydlig personligagenda , dvs medvetet skapa en situation så han få ett parmament uppehållstillstånd. Han skiter fullständigt i vår yttrandefrihet och demokrati, han gör detta för att få stanna i Sverige, där han dessutom är en dömd brottsling. Så nej du får nog se skiljelinjen. Sverige behöver inte flera utländska brottslingar som dessutom begår brott o samtidigt utnyttjar vår yttrandefrihet för att få parmament uppehållstillstånd. Det är skamligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in