Citat:
Hej. Jag är ny här och skaffade kontot bara för att svara. Jag är från Österrike (ff medborgare) och jag kan med 100% bekräfta och intyga om att han INTE är bög lol. Iaf han jobbade några säsonger med Figge å Martin P. (Lillebror) på baren Hæggbloms som supersnygg 20 årig barkeeper - oftast topless från 2002 - 2005 sen tog någon ny över när Nicklas Ry...... (Pappa Schnaps) slutade som chef där.det var mega stämning alltid. Jag var där varendaste helg både fredag och lördag och dansade lärt mig beställa dryck på svenska iaf men annars all konversation var på engelska såklart. Jag var 17 då och typ superkär i honom. Vill inte säga mitt namn börjar med S. men min väninnan Vicky ( den snygge blondinen från dalen ) mös alltid med Figge som ville ha värme "gimme some warmth" så om någon av dem råkar läsa detta vet de nog. Har själv flyttat till Sverige för länge sedan och är numera lyckligt gift med 2 barn.... iaf alla ville flirta med Gustav då men jag var där varje helg i flera månader- helt omöjligt att få kontakt eller småprata jag menadeatt han såg ut som Brad Pitt 2.0 han hade snyggt längre oklippt hår som en surfarkille. han var så reko gjort aldrig något dumt aldrig raggat på någon ever nästan aldrig berusad bara full en sista kväll vad jag minns när allt skulle drickas upp (Sauf aus) då var det någon Kamse som ville "äta" honom till efterrätt som råkade kunna svenska fast hon också var som mig från Österrike men jag "räddade" honom då. Den där kvinnan var ju en maneater så nej nej nej nix jag vågade att ställa mig emellan och vi gick nog på efterfest till Oslag Bar och där tog jag på hans rumpa hahhaahha (jag var blyg men vågade ändå hur annars kan jag få uppmärksamhet ?) Så iaf jag följde med till deras personalhus / våning. Sen blev jag verkligen chockad när jag såg den släta guldringen.
Frågade om han hade tjej. Nix. Men ringen satt på höger ringfingret och var direkt orolig och ledsen och frågade but omg you are married? No no i am not married, for real. (höger ringfingret betyder gift hos oss katoliker).
Han fått ringen av sin Grandmother (vet ej om farmor eller mormor). Iaf jag ville vara säker på att jag inte begår en sådan hemsk överträdelse. Hmm 2003 då var han 20 och jag nästan 18 jösses. Iaf de 3 från Ystad skötte afterski stället i 3 år med Pappa Schnaps. Det var mina roligaste och bästa tider jag gick ff i skolan i dalen och afterski i Bad Gastein var bara mega förr. Förr när ingen hade sådana dumma smartphones och levde i nuet. Tycker han är säkert en trevlig typ fortfarande. Ja fast han var full och bakis den kvällen mer än mig så var han INTE bög jag hade märkt det annars lovar.
Frågade om han hade tjej. Nix. Men ringen satt på höger ringfingret och var direkt orolig och ledsen och frågade but omg you are married? No no i am not married, for real. (höger ringfingret betyder gift hos oss katoliker).
Han fått ringen av sin Grandmother (vet ej om farmor eller mormor). Iaf jag ville vara säker på att jag inte begår en sådan hemsk överträdelse. Hmm 2003 då var han 20 och jag nästan 18 jösses. Iaf de 3 från Ystad skötte afterski stället i 3 år med Pappa Schnaps. Det var mina roligaste och bästa tider jag gick ff i skolan i dalen och afterski i Bad Gastein var bara mega förr. Förr när ingen hade sådana dumma smartphones och levde i nuet. Tycker han är säkert en trevlig typ fortfarande. Ja fast han var full och bakis den kvällen mer än mig så var han INTE bög jag hade märkt det annars lovar.
Kul med lite förstahands skvaller. Men frågan återstår, hur kan du vara säker på att han inte var bög? Jag får intrycket när jag läser texten att det inte hände något mellan er?