2023-07-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hoppas verkligen inte det. Som jag var inne p redan frra ret och som ven Hgmo ptalat ganska mnga gnger i r s skall en central anfallare i Hcken gra mycket ml. Det bsta r d att spela ngon ung snabb kille dr, lta han sa in ml och sedan slja honom fr +70 milj kr. Rinse & repeat.

Jag har inte varit jtteimponerad av Sonko nnu s lnge i r, men jag r helt vertygad om att han skulle sa in ml som central anfallare. Han r ju ven ett par r yngre n Traore. Skulle kunna bli en fin slant.
Den spelare jag r mest imponerad av r Sadiq. Om han slipper mer skador och fljer den utvecklingen jag tror s kan det nog bli ngot riktigt bra dr.
Citera
2023-07-03, 21:47
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Den spelare jag r mest imponerad av r Sadiq. Om han slipper mer skador och fljer den utvecklingen jag tror s kan det nog bli ngot riktigt bra dr.
Sadiq r bst. Utan tvekan. Frmodligen den bsta offensiva spelaren vi ngonsin haft - nr han r hel. Han skulle definitivt gra kaos som central anfallare men jag tror att han r viktigare att ha p kanten. Det r slseri att ha honom fr att peta in bollar i ml frn nra hll. Dessutom r han 23 r s det blir inte samma prislapp om han gr mnga ml som om Sonko gr det istllet.
Citera
2023-07-03, 21:54
Medlem
Citat:
Sadiq r bst. Utan tvekan. Frmodligen den bsta offensiva spelaren vi ngonsin haft - nr han r hel. Han skulle definitivt gra kaos som central anfallare men jag tror att han r viktigare att ha p kanten. Det r slseri att ha honom fr att peta in bollar i ml frn nra hll. Dessutom r han 23 r s det blir inte samma prislapp om han gr mnga ml som om Sonko gr det istllet.
Han ska inte peta in bollar. Han r ngot jvligt kreativ spelare och nr han r p topp s gr han istort sett precis som han vill. Kan vara en av allsvenskans bsta spelare? Jag r iaf otroligt imponerad nr han r hel och helt pskruvad.
Citera
2023-07-03, 22:10
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Han ska inte peta in bollar. Han r ngot jvligt kreativ spelare och nr han r p topp s gr han istort sett precis som han vill. Kan vara en av allsvenskans bsta spelare? Jag r iaf otroligt imponerad nr han r hel och helt pskruvad.
Absolut. Skulle sga att han r en komplett spelare.

Stark, snabb, spnstig, fin teknik och en hrlig bolltrff som knns lite unik i allsvenskan. Det blir hrda och rena trffar ven nr det inte ser ut som att han tar i. Det spelar ingen roll om det r en crossboll eller avslut. Det ser s lckert ut. Hans enda nackdel r ju att han r fr explosiv s att hans baksidor inte hnger med.

En hel Sadiq r det absolut viktigaste fr oss i europakvalet i sommar.
Citera
2023-07-03, 22:26
Medlem
Citat:
Absolut. Skulle sga att han r en komplett spelare.

Stark, snabb, spnstig, fin teknik och en hrlig bolltrff som knns lite unik i allsvenskan. Det blir hrda och rena trffar ven nr det inte ser ut som att han tar i. Det spelar ingen roll om det r en crossboll eller avslut. Det ser s lckert ut. Hans enda nackdel r ju att han r fr explosiv s att hans baksidor inte hnger med.

En hel Sadiq r det absolut viktigaste fr oss i europakvalet i sommar.
Som jag sagt frut. Jag r inte Hcken. Men det skulle vara jkligt orttvist att sga att Sadiq inte r en riktigt jkla bra bollspelare. Han har det mesta man behver fr att lyckas. Slipper han mer skador s ska det bli jkligt kul att flja 👍
Citera
2023-07-03, 22:28
Medlem
Citat:
Jag tror tamejfan att Bajen kommer f kmpa fr att n vre halvan i r? Det r nstan trttsamt att veta framtiden hela tiden. *gsp*.
Hur skulle det g fr BP nu igen?
Citera
2023-07-03, 22:28
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Skandinaviens "mktigaste" klubb lr nog f kmpa fr att hlla sig kvar ens om det ska fortstta se ut s hr, och alla smsta vrvningar som diskuterats Mikkelsen mste fan med p den listan Besara r slut han har nog haft sin toppssong frra ssongen, nu dalar det rejlt.

Ja hur jvla lnge ska de gnllas om hans virusinfektion? Han gjorde verkligen en slapp insats idag.
Citera
2023-07-03, 22:31
Medlem
Det som jag r mest imponerad av r det explosiva och tekniken,sen att han vet hur man avslutar gr inte saken smre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in