2023-07-04, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendetta87
Synd att du har sån rätt att ha förmånen att be alla att dra. I Australien hade du blivit varnad och fått betala böter för såna påhopp likt i USA och Kanada. Kul att du har såna förmåner i Sverige att be alla som jobbat hårt att dra

Men lite det jag menar
Frankrike och Sveriges rasism är på exakt samma nivå nu
Ja. Och ni med era offerkoftor kommer börja elda & kasta Sten närsomhelst igen för ni ÄLSKAR det! Det bästa ni vet! Eld & smällare & svennehurror…
Citera
2023-07-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Ja. Och ni med era offerkoftor kommer börja elda & kasta Sten närsomhelst igen för ni ÄLSKAR det! Det bästa ni vet! Eld & smällare & svennehurror…

Nej
Varför ska folk ägna sig åt sånt?
Det är ju exakt det som dina politiker vill se. Pengarna är slut eftersom allt gått åt Ukraina så då är det dags att ställa folk mot folk. Ni män till idioter går på det så det blir en cirkus 😂😂😂😂

Är inte muslim så stämpla mig inte men kristna är lika bedrövliga likt judar. Muslimer, kristna och judar förtjänar egentligen att ha ihjäl varandra så korkade som dessa är olikt ryssar och kineser
Citera
2023-07-04, 15:42
Medlem
Citat:
Nej
Varför ska folk ägna sig åt sånt?
Det är ju exakt det som dina politiker vill se. Pengarna är slut eftersom allt gått åt Ukraina så då är det dags att ställa folk mot folk. Ni män till idioter går på det så det blir en cirkus 😂😂😂😂

Är inte muslim så stämpla mig inte men kristna är lika bedrövliga likt judar. Muslimer, kristna och judar förtjänar egentligen att ha ihjäl varandra så korkade som dessa är olikt ryssar och kineser
Nej pengarna tog slut när 2 miljoner kaozmänniskor skulle ha mat husrum & sjukvård till sina handikappade barn.
Citera
2023-07-04, 15:44
Medlem
Citat:
Nej pengarna tog slut när 2 miljoner kaozmänniskor skulle ha mat husrum & sjukvård till sina handikappade barn.

Lyssna på Trump istället om du ska sitta och vara en rasist. En vettig rasist är bättre än en dumbo
Citera
2023-07-04, 15:46
Medlem
Citat:

För mig spelar det ingen roll
Kristna, judar och muslimer kan ha ihjäl varandra över skinka mackor liksom.
Underhållande bara. Det är som soptunnan sollar bort alla IQ befriade ifrån samhället så det finns mer jobb och studier för alla
Citera
2023-07-04, 16:27
Medlem
Citat:
Lyssna på Trump istället om du ska sitta och vara en rasist. En vettig rasist är bättre än en dumbo
Vad är rasistiskt?
Citera
2023-07-04, 16:52
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKolleger
Är själv blatte från Mellanöstern. Har en fråga till er som hänger mycket i stan på helgerna/fredagarna.

Vad tycker ni om alla dessa araber/Mellanöstern människor på krogar, barer och nattklubbarna?

Om det är utrikesfödda eller inrikesfödda, oavsett, vad tycker ni? Om ni ogillar dom och hatar dom, varför?

När jag är ute och går i stan, så får jag lite konstiga blickar, typ ogillningsblickar, men det kan vara varierande, har fått höra miljoner gånger att jag ser bra ut och så vidare, men min upplevelse är att man inte gillar Mellanösternmänniskor.

Föredrar också att vi är hatade då jag själv är grov rasist. Det jag menar är man ser liksom pingviner/asiater med vita, osv ibland ser man lations med Mellanöstarn, men min upplevelse är som sagt att helst inte Mellanöstern. Kanske pga Islam?

Berätta gärna
Du är inte blatte . . . men bra fråga.

Förutom att araber har ett utagerande dominansbeteende (pga av underliggande hävdelsebehov)
så förstör det stämningen med sin blotta närvaro. Det ger en känsla av en annan sinnesstämning som inte passar den svenska. Som när det kommer in personer på en fest som inte kan läsa rummet och atmosfären. Detta gäller även mellan vissa svenska grupper. Tex om det kommer in ett gäng raggare på ett rave.
Citera
2023-07-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKolleger
Är själv blatte från Mellanöstern. Har en fråga till er som hänger mycket i stan på helgerna/fredagarna.

Vad tycker ni om alla dessa araber/Mellanöstern människor på krogar, barer och nattklubbarna?

Om det är utrikesfödda eller inrikesfödda, oavsett, vad tycker ni? Om ni ogillar dom och hatar dom, varför?

När jag är ute och går i stan, så får jag lite konstiga blickar, typ ogillningsblickar, men det kan vara varierande, har fått höra miljoner gånger att jag ser bra ut och så vidare, men min upplevelse är att man inte gillar Mellanösternmänniskor.

Föredrar också att vi är hatade då jag själv är grov rasist. Det jag menar är man ser liksom pingviner/asiater med vita, osv ibland ser man lations med Mellanöstarn, men min upplevelse är som sagt att helst inte Mellanöstern. Kanske pga Islam?

Berätta gärna

Det är nog för att 4/5 ggr det händer något obehagligt i samband med utgång så beror det på araber/mellanöstern-människor. Man går ut för att ha kul inte för att hamna i konflikt/bråk och araber/mellanöstern människor innebär väldigt ofta konflikt/bråk.
Citera
2023-07-04, 17:42
Citat:
Ursprungligen postat av FancyTarsier0
Undrar vad det är för bergstroll du träffar om det är din erfarenhet 😆
Bor i Malmö och har aldrig sett en snygg arab. Aldrig.
Citera
2023-07-04, 17:43
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Du är inte blatte . . . men bra fråga.

Förutom att araber har ett utagerande dominansbeteende (pga av underliggande hävdelsebehov)
så förstör det stämningen med sin blotta närvaro. Det ger en känsla av en annan sinnesstämning som inte passar den svenska. Som när det kommer in personer på en fest som inte kan läsa rummet och atmosfären. Detta gäller även mellan vissa svenska grupper. Tex om det kommer in ett gäng raggare på ett rave.
Jag tror de är så inavlade (hög inavel leder ofta till aggressionsproblem) så att det är därför de är så aggressiva och beter sig så ociviliserat många av dem.
Citera
2023-07-04, 18:37
Medlem
FancyTarsier0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Bor i Malmö och har aldrig sett en snygg arab. Aldrig.

Kan ju bero på att du bor i Malmö
Citera
2023-07-04, 18:41
Avstängd
AlligatorMans avatar
Jag tycker samma om dom på uteställen som överallt annars. Dvs inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in