2023-06-28, 21:18
Medlem
Kanske BO är någon i Amirs krets. Passa på att gå på hans krets innan han är tillbaka in full effect.
Citera
2023-06-28, 21:23
Medlem
fattakanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det var inte svar svar på min fråga.
Skottlossning mot ett fönster tidigare idag, var frågan.

Hur svårt kan det vara att förstå det?
Jag tror att du behöver läsa en gång till, och sedan ännu en gång. Du frågade om fönster, jag svarade ja. Mer svar får du ej av mig, då detta verkar vara orelaterat.
Citera
2023-06-28, 21:24
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Skjuten i överkropp och ev i huvudet.

Kanske välkomst present till Amir Mecky som utvisas till Sverige på söndag.
Han är nog redan här, stod senast på söndag. Typiskt polisiär vinkling.
On topic BO är i 20 års åldern. Halva Malmö skriver i tråden. Hur gammal är M Danny J halvbror?
Citera
2023-06-28, 21:24
Medlem
Ryktas att det är en från m*ghrabi familjen!
Citera
2023-06-28, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
I det fallet verkar det som det va *l-B*yrouti’s villa som besköts, men inte helt säker. Mannen i huset dömdes nyligen till fängelse.
Kvällens skjutning verkar ha skett i närheten. Men kan vara något annat såklart.

* = e

(FB) MALMÖ: Omfattande åtal mot taxiföretagare – kopplas till välkänt taxibolag - 2023-05-17

En av bröderna från m*grh@bi familjen är ingifta med el beyr*ti familjen.
Citera
2023-06-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
En av bröderna från m*grh@bi familjen är ingifta med el beyr*ti familjen.

Fast jag hade fel vilken villa som besköts då. Det va villan mittemot beyr*ti. Men han blev dömd två dagar efter skjutningen så skyttarna kanske tog fel hus.
Citera
2023-06-28, 21:31
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:

Ryktas att det är ziggenarna som ligger bakom pangningen på t@ha el @li med.

driwhall kussinerna som jobbar åt nikol@ grubsic/S@@D Gib@ra (FD M falang).
Citera
2023-06-28, 21:33
Medlem
Citat:

Deras kusin som sköts till döds på ICA Maxi.

Moghrabi bröderna är väl dom som förmodligen mördade Karolin Hakim.
Citera
2023-06-28, 21:40
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Ryktas att det är ziggenarna som ligger bakom pangningen på t@ha el @li med.

driwhall kussinerna som jobbar åt nikol@ grubsic/S@@D Gib@ra (FD M falang).
Drivhall sitter väl och de är väl bröder? Bara mamman deras som har efternamnet kvar. Tror pappan hette Elvis ett tag. För övrigt sitter oxå Nicola G sedan flera år.
Citera
2023-06-28, 21:47
Medlem
Skjutningen ska ha skett vid en villa på Spelamansgatan iallafall, varför man spärrat av på Gånglåtsvägen inne bland höghusen vet jag inte. Kanske slängd gun eller elscooter eller att den skjutna kanske själv blev beskjuten av dom i villan och sen flydde till Gånglåtsvägen innan han stupa där av skadorna, mao att torpeden själv åkte på stryk
Citera
2023-06-28, 21:49
Medlem
Citat:
Skjutningen ska ha skett vid en villa på Spelamansgatan iallafall, varför man spärrat av på Gånglåtsvägen inne bland höghusen vet jag inte. Kanske slängd gun eller elscooter eller att den skjutna kanske själv blev beskjuten av dom i villan och sen flydde till Gånglåtsvägen innan han stupa där av skadorna, mao att torpeden själv åkte på stryk

Menar du att två personer blev skjutna? Varför tror du det?
Citera
2023-06-28, 21:56
Medlem
fattakanets avatar
Citat:
Det är flera i tråden som skrivit att skjutningen skulle skett vid en lekplats, och det ligger en lekplats där vid höghusen. Så det är nog mer troligt att det är tvärtom, skjuten vid lekplatsen och sedan har det hittats något intressant vid spelmansgatan, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in