Citat:
Ursprungligen postat av
Reptiliannews
Jag är inte säker på vad det korrekta ordet för det är men kanske det närmaste jag kan komma på är fetisch. Eller säg att någon är attraherad av djur eller något men sedan tenderar de att med åldern sluta av någon anledning trots att de påstod sig attraheras av det. Men i normal sexuell attraktion, som det naturliga sättet som man och kvinna, den sexuella attraktionen försvinner aldrig, de vill fortfarande ha sex för evigt. så det säger mig att onormal sexuell attraktion är ett psykiskt sjukdomstillstånd som när du övervinner det och man tenderar att övervinna mentala problem med tiden så går din konstiga sexuella attraktion bort med det övertid. när du är mycket ung eller mycket gamla brukar folk ej ha dessa udda egenskaper och det händer alltid mellan de två ålderstiderna.
så även om det är fel är det fortfarande lärt och används av människan felaktigt, och med tiden lär sig personen bättre.
eller säg att mannen eller kvinnan vill ha avsugning, övertid slutar de med det och gör bara regelbundet penetrationssex.
Generellt verkar ju folk bli mer perverterade med åren. Det går från kvinnor till män, pojkar, barn, hundar...