2023-06-24, 20:31
Medlem
Jag är inte säker på vad det korrekta ordet för det är men kanske det närmaste jag kan komma på är fetisch. Eller säg att någon är attraherad av djur eller något men sedan tenderar de att med åldern sluta av någon anledning trots att de påstod sig attraheras av det. Men i normal sexuell attraktion, som det naturliga sättet som man och kvinna, den sexuella attraktionen försvinner aldrig, de vill fortfarande ha sex för evigt. så det säger mig att onormal sexuell attraktion är ett psykiskt sjukdomstillstånd som när du övervinner det och man tenderar att övervinna mentala problem med tiden så går din konstiga sexuella attraktion bort med det övertid. när du är mycket ung eller mycket gamla brukar folk ej ha dessa udda egenskaper och det händer alltid mellan de två ålderstiderna.
så även om det är fel är det fortfarande lärt och används av människan felaktigt, och med tiden lär sig personen bättre.
eller säg att mannen eller kvinnan vill ha avsugning, övertid slutar de med det och gör bara regelbundet penetrationssex. eftersom de felaktiga tendenserna påverkar människan och gör hen värre så hen måste ta itu med problemen.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-06-24 kl. 20:35.
Citera
2023-06-24, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
Jag är inte säker på vad det korrekta ordet för det är men kanske det närmaste jag kan komma på är fetisch. Eller säg att någon är attraherad av djur eller något men sedan tenderar de att med åldern sluta av någon anledning trots att de påstod sig attraheras av det. Men i normal sexuell attraktion, som det naturliga sättet som man och kvinna, den sexuella attraktionen försvinner aldrig, de vill fortfarande ha sex för evigt. så det säger mig att onormal sexuell attraktion är ett psykiskt sjukdomstillstånd som när du övervinner det och man tenderar att övervinna mentala problem med tiden så går din konstiga sexuella attraktion bort med det övertid. när du är mycket ung eller mycket gamla brukar folk ej ha dessa udda egenskaper och det händer alltid mellan de två ålderstiderna.
så även om det är fel är det fortfarande lärt och används av människan felaktigt, och med tiden lär sig personen bättre.
eller säg att mannen eller kvinnan vill ha avsugning, övertid slutar de med det och gör bara regelbundet penetrationssex.
Generellt verkar ju folk bli mer perverterade med åren. Det går från kvinnor till män, pojkar, barn, hundar...
Citera
2023-06-24, 21:27
Medlem
VackraYazmines avatar
Var kommer din källa på att personers perversioner /fetischer minskar med åldern?

Hur som helst så stämmer den källan inte. Man vet tex att väldigt gamla män som attraheras av barn begår sexualbrott.
Citera
2023-06-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VackraYazmine
Var kommer din källa på att personers perversioner /fetischer minskar med åldern?

Hur som helst så stämmer den källan inte. Man vet tex att väldigt gamla män som attraheras av barn begår sexualbrott.
det finns givetvis undantag (som typ med allt) vissa människor fixar aldrig sin psykiska sjukdom och föds till och med med den men jag talar mer om vad jag tror händer på en genomsnittlig sikt.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-06-24 kl. 21:35.
Citera
2023-06-24, 21:34
Medlem
SnutteFia03s avatar
Kan tänka mig att en del utforskar en viss fetisch ett tag och sedan tröttnar, medan det är starkare hos andra och inte försvinner med tiden.
Citera
2023-06-24, 22:01
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Jag blev dummare av att läsa inlägget men det är olika för alla.

Du kan ju titta på Till Lindemann, 60.
Citera
2023-06-24, 23:59
Medlem
Custom_mades avatar
Tror du får forska lite mer på det där.

Generellt tycker jag folk haft bättre koll på vad de gillar senare i livet. Man har haft lite tid att utforska så att säga!
Citera
2023-06-25, 00:54
Medlem
Foliekavajs avatar
Gemene man blir väl mindre kåt med åldern, sånt kräver energi man inte nödvändigtvis har längre. Är det sen en tvångsmässig böjelse man ligger inne med är man väl bara tacksam att den inte pockar på uppmärksamheten hela tiden längre och är lättare att inte agera på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in