Citat:
Ursprungligen postat av
RobertEriksson99
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.
I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.
Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?
Jag tycker det är förfärligt. Sverige är förstört. Jag känner mig vansinnig. Samma i Halmstad överallt ser man dem överallt alla tider på dygnet. T.o.m. i små samhällen finns mängder av dem. När man än jobbar eller är ledig ser man dem.
Sveriges är numera ett skitland.
På jobbet är de värdelösa de jobbar utan att tänka. De jobbar snabbt med som sagt utan att tänka de jobbar när chefen ser dem.
Cheferna tycker att de är duktiga. De får göra som de vill. Får de chansen pratar de arabiska och struntar totalt om vi andra inte förstår.
De myglar smyger undan och skyddar varandra.
Jag har jobbat på Lernia bemanning jag VET hur de är.
Utbildade mig till busschaufför men samma sak där. De är i majoritet. Bara juggar turkar araber (muslimer). Passagerarna från deras länder bråkar på bussarna vägrar betala och ringer och klagar till trafikledningen på chaufförerna.
Jag slutade frivilligt jag sa upp mig. Fick 45 dagars karens. Jag avskydde att se dem höra dem och fick tillsägelse att INTE be dem lämna bussen om de inte betalade för redan.
Pappan gick på för fram med 1 eller två små barn. Mamman och de äldre barnen trängde sig in i bakdörrarna och betalade inte för resan. Hände varje dag.
Som sagt jag avskyr detta Sverige.