2023-06-24, 19:28
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Väldigt enkel logik. Om jag skulle hata svarta människor tex då skulle jag inte bosätta mig i Afrika. Om jag skulle hata muslimer så skulle jag inte bosätta mig i ett muslimskt land. Skulle jag hata kristna så skulle jag inte bosätta mig i ett kristet land osv.

Jepp. Men om dom kristna ger bort sitt land och man bor gratis och får pengar medan dom kristna jobbar.. Det är ju som paradiset
Citera
2023-06-24, 19:39
Medlem
Jag bor i en kommun utanför Stockholm där närmare 60% har invandrarbakgrund. De jag stör mig mest på är Mellanösternfolket. Oavsett vilken religion de har. Alltid stöddiga, självgoda och ska hela tiden bevisa att de är högt upp i hierarkin. Jag gissar att de som är högst upp är de som kommer i gigantiska suvar och ställer bilen precis utanför ingången till affären, exempelvis ICA Maxi. Övriga använder handikaprutan eller möjligen parkeringsförbudszonen nästan framför ingången. Dessa saker får inte jorden att stanna, men riktigt irriterande är det. Men, rent generellt vad gäller Stockholmsområdet eller annan stad så tycker jag de förfular utsikten. I princip alla MENA. Vissa gör även att jag känner mig otrygg. När jag ser dessa så tänker jag kostnader och kriminalitet. Japp, så förstörd är jag efter många år i förorten. Så här i sommarvärmen är det få badplatser som inte är förstörda av kaosblattar. Många skolor utan disciplin har förstör framtiden för många unga människor.
Till sist en positiv händelse. Igår, midsommarafton, var jag på en liten ort som ordnat majstång och firande. Det var massor av människor där. Som det såg ut, bara svenska familjer. Unga som gamla. Det var en fröjd för ögat och en fröjd för själen. Det gick att prata med folk, skämta med folk. Vi pratade samma språk. Det var som att komma hem igen. Tänk om jag kunde stanna tiden och få leva i den bubblan ett tag😉
Citera
2023-06-24, 19:54
Medlem
De är ute efter de vitas pengar och de vitas länder. Pengarna och länderna gillar de men hatar de vita människorna! De håller på att ta de vitas liv och framtid ifrån dem! Finns inte en utlänning som gillar en vit. Påstår dom det så ljuger de!
Citera
2023-06-24, 19:58
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Jepp. Men om dom kristna ger bort sitt land och man bor gratis och får pengar medan dom kristna jobbar.. Det är ju som paradiset

Jovisst så är det
Citera
2023-06-24, 20:04
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Jag bor i en kommun utanför Stockholm där närmare 60% har invandrarbakgrund. De jag stör mig mest på är Mellanösternfolket. Oavsett vilken religion de har. Alltid stöddiga, självgoda och ska hela tiden bevisa att de är högt upp i hierarkin. Jag gissar att de som är högst upp är de som kommer i gigantiska suvar och ställer bilen precis utanför ingången till affären, exempelvis ICA Maxi. Övriga använder handikaprutan eller möjligen parkeringsförbudszonen nästan framför ingången. Dessa saker får inte jorden att stanna, men riktigt irriterande är det. Men, rent generellt vad gäller Stockholmsområdet eller annan stad så tycker jag de förfular utsikten. I princip alla MENA. Vissa gör även att jag känner mig otrygg. När jag ser dessa så tänker jag kostnader och kriminalitet. Japp, så förstörd är jag efter många år i förorten. Så här i sommarvärmen är det få badplatser som inte är förstörda av kaosblattar. Många skolor utan disciplin har förstör framtiden för många unga människor.
Till sist en positiv händelse. Igår, midsommarafton, var jag på en liten ort som ordnat majstång och firande. Det var massor av människor där. Som det såg ut, bara svenska familjer. Unga som gamla. Det var en fröjd för ögat och en fröjd för själen. Det gick att prata med folk, skämta med folk. Vi pratade samma språk. Det var som att komma hem igen. Tänk om jag kunde stanna tiden och få leva i den bubblan ett tag😉

Någonting jag märkt i mitt jobb där visa regler och rutiner ska följas är att folk från Mellanöstern ofta ska ifrågasätta och tjafsa om varenda liten grej. Det blir väldigt lätt meningslös tuppfäktning och heder och status är oerhört viktiga. Att erkänna ett fel eller acceptera reglerna är kanske ett personligt nederlag för dem. Allt verkar bli personligt för dem. Även om det är regler som staten hittat på så blir det i deras ögon en personlig vendetta mot mig som tjänsteman. Invandrare från tex asien har en helt annan attityd och är mera ödmjuka och tillmötesgående. Svenskar är också bra att ha att göra med, de bara accepterar och går vidare.

Appropå bad. Undrar hur många som skaffar egen pool i villförorterna åtminstone någon gång tänkt tanken att de gör detta bl.a för att många offentliga bad faktiskt numera är jobbiga och otrevliga att vistas på?
Senast redigerad av bulletproofsoul 2023-06-24 kl. 20:12.
Citera
2023-06-24, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.

I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.

Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?

Jag tycker det är förfärligt. Sverige är förstört. Jag känner mig vansinnig. Samma i Halmstad överallt ser man dem överallt alla tider på dygnet. T.o.m. i små samhällen finns mängder av dem. När man än jobbar eller är ledig ser man dem.

Sveriges är numera ett skitland.
På jobbet är de värdelösa de jobbar utan att tänka. De jobbar snabbt med som sagt utan att tänka de jobbar när chefen ser dem.

Cheferna tycker att de är duktiga. De får göra som de vill. Får de chansen pratar de arabiska och struntar totalt om vi andra inte förstår.

De myglar smyger undan och skyddar varandra.
Jag har jobbat på Lernia bemanning jag VET hur de är.

Utbildade mig till busschaufför men samma sak där. De är i majoritet. Bara juggar turkar araber (muslimer). Passagerarna från deras länder bråkar på bussarna vägrar betala och ringer och klagar till trafikledningen på chaufförerna.

Jag slutade frivilligt jag sa upp mig. Fick 45 dagars karens. Jag avskydde att se dem höra dem och fick tillsägelse att INTE be dem lämna bussen om de inte betalade för redan.

Pappan gick på för fram med 1 eller två små barn. Mamman och de äldre barnen trängde sig in i bakdörrarna och betalade inte för resan. Hände varje dag.

Som sagt jag avskyr detta Sverige.
Citera
2023-06-24, 20:24
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
Jag mår dåligt när jag ser detta.

Känns som svensken är fridlyst i sitt egna land idag tyvärr.

Man blir nästan chockad om man ser fler svenskar än invandrare i en folksamling nu för tiden.

+1
Citera
2023-06-24, 21:24
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Men svenska folket har ju röstat för dessa politiker. Varför har de röstat på politiker som vill göra vårt folk till minoritet i vårt eget land?

Inget parti har väl någonsin gått till val under parollen "Låt oss göra Sverige till ett skithålsland!" utan mikropartier som Miljöpartiet har kunnat se till att det blir en skenande massinvandring. Varför? Jo för att sossarna är maktgalna och gör precis vad som helst för att sitta i en maktposition varpå de gjorde allt som MP ville bara MP stödde sossarna.

Det är ju så svensk politik ser ut; det blir halvmesyrer eller helt åt helvete galna idéer så som massinvandringen är.

Det finns idag inte längre något hopp om att situationen i vårt land kan bli bra igen utan våldsamt motstånd mot statsmakten. De vill döda oss, de vill att svensken ska få det sämre så att värdelösa raser från tredje världen kan komma och ta över. Svensken ville inte ha den här utvecklingen men journalister har varit väldigt effektiva i att förfölja och tysta kritiker av massinvandringen.
Citera
2023-06-24, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Svensken ville inte ha den här utvecklingen men journalister har varit väldigt effektiva i att förfölja och tysta kritiker av massinvandringen.

Varför är det så? Journalister och politiker måste också bo i det mångkulturella paradiset Sverige?
Citera
2023-06-24, 21:57
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Inget parti har väl någonsin gått till val under parollen "Låt oss göra Sverige till ett skithålsland!" utan mikropartier som Miljöpartiet har kunnat se till att det blir en skenande massinvandring. Varför? Jo för att sossarna är maktgalna och gör precis vad som helst för att sitta i en maktposition varpå de gjorde allt som MP ville bara MP stödde sossarna.

Det är ju så svensk politik ser ut; det blir halvmesyrer eller helt åt helvete galna idéer så som massinvandringen är.

Det finns idag inte längre något hopp om att situationen i vårt land kan bli bra igen utan våldsamt motstånd mot statsmakten. De vill döda oss, de vill att svensken ska få det sämre så att värdelösa raser från tredje världen kan komma och ta över. Svensken ville inte ha den här utvecklingen men journalister har varit väldigt effektiva i att förfölja och tysta kritiker av massinvandringen.

Det fetade! LIVSFARLIGT med alla dessa invandrare som bara vill ”ta över Sverige!”

Sozzeriet gör vad som helst för att ha makten! Makten vill de behålla med röst-boskap = invandrare. Nu slänger Maggan & kompani skit på allt och alla - för att åter ”greppa makten” - som skithögen Dvärg-Mållgan utryckte sig. Maggan ber ju oxå meningsmotståndare att ”vara tysta”‼️

Stefan Röfvén lät sig ju tom bli rövknullad av Bolund å Stenevi (med strap-on) och stundtals av Annie Rööf (oxå med strap-on) allt för att behålla makten.

Sicka rövhål, måtte de aldig komma i maktposition igen.
Citera
2023-06-24, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
De är ute efter de vitas pengar och de vitas länder. Pengarna och länderna gillar de men hatar de vita människorna! De håller på att ta de vitas liv och framtid ifrån dem! Finns inte en utlänning som gillar en vit. Påstår dom det så ljuger de!
Det du pratar om är en mindre klick individer. Majoriteten vill arbeta och göra något av sina liv, och har inget emot svenskar.
Citera
2023-06-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrattan
Hundra år är en absurt överskattad tidshorisont. Redan nu är svenskar i minoritet under 30 års ålder, vilket är varför stadsbilden ser ut som den gör. Den brytpunkten stiger dessutom kraftigt i takt med att 40- och 50-talisterna dör.

Så är det. Att svenskar är i majoritet bland 70- och 80-åringar är inget vi har någon glädje av. Inte ens att vi är majoritet bland 50-åringar. Det är åldersgrupper där barnafödandet redan är avklarat och som är på väg av från scenen.

Nej, morgondagens samhälle kommer att se ut som det idag gör på skolorna.
Demografin kommer fortsätta bli värre för varje år.

2033 kommer vi att se tillbaka på 2023 och minnas att det då fortfarande fanns områden som fungerade hyfsat. Och att det fortfarande förekom program med svenska programledare och att alla partiledare utom två var svenskar och statsministern var svensk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in