2023-06-21, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal.Trolldom
Jag tycker Anders verkar vara en riktigt otrevlig människa. Men visst har vi alla skippat att skanna vissa grejer ibland? Den där jävla citronpåsen med skrynklig streckkod har åkt ner i påsen utan att skannas ordentligt några gånger. 100% av lättja.

Med det sagt så förtjänar Anders mycket skit, men inte just för detta.

Väl skrivet jag håller med dig. Men garanterat han gjort detta medvetet och det spelar roll vad det var för varor han hade "missat" är skillnad på en potatis och ett smörpaket.
Citera
2023-06-21, 23:57
Medlem
generalminiportions avatar
Har haft med honom att göra vid ett tillfälle. OERHÖRT speciell man. Otroligt otrevligt framförallt.

Men han är väl supertät? Känns skumt att han snattar. Handlat packad?
Citera
2023-06-22, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Dessutom har idioten fått sparken för att ha kört rattfull och varit våldsam mot en kvinna. Rätt man att berätta för andra hur man ska leva. Vi får väl hoppas att han sätter en del fibrer runt nacken och skuttar.

Nej han var inte rattfull, det är andra lagar på öarna i Bahamas.
Men PK maffian fick sitt och han blev ”Canceled” när han fredade sig mot en jävla fitta som tyckte att svenska lagar och seder skulle gälla där.
Citera
2023-06-22, 00:08
Medlem
Hahah jävla tjallare som ringer dit polisen herregud. Man kunde ha löst det på plats. Herregud
Citera
2023-06-22, 00:30
Medlem
boorlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Hahah jävla tjallare som ringer dit polisen herregud. Man kunde ha löst det på plats. Herregud
Haha tycker inte om honom, men håller med dig helt. Vem fan orkar göra en stor scen av det där.
Citera
2023-06-22, 00:48
Medlem
ImTheMans avatar
Finns ingen som polisanmäls om man inte sett dem avsiktligt fuska. Är det oklart/svårbevisat så stänger man bara av.
Citera
2023-06-22, 00:50
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Wow, det missade jag! Han stal alltså hela sin kundkorg. Butiken har ju kameraövervakning så är han oskyldig som han desperat med gråten i halsen försöker påstå så kan han enkelt bevisa det.

Hur då? På vilket sätt hjälper det Anders om det finns en video inne på Ica? Ska ha bryta sig in och sno övervakningsutrustningen också?
Citera
2023-06-22, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boorly
Haha tycker inte om honom, men håller med dig helt. Vem fan orkar göra en stor scen av det där.

Det är standard i de flesta affärerna att polisanmäla alla snatterier/stölder oavsett värde. Ofta kommer då polis dit och tar alla uppgifter. Hade han inte varit känd så hade det dock inte funnits något nyhetsvärde i det.
Citera
2023-06-22, 01:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal.Trolldom
Jag tycker Anders verkar vara en riktigt otrevlig människa. Men visst har vi alla skippat att skanna vissa grejer ibland? Den där jävla citronpåsen med skrynklig streckkod har åkt ner i påsen utan att skannas ordentligt några gånger. 100% av lättja.

Med det sagt så förtjänar Anders mycket skit, men inte just för detta.

Det är svårt att missa när de på de flesta ställen är max 10 varor som gäller på dessa "självbetjäningskassor". Det verkar vara ett återkommande beteende hos många, har varit på IKEA flera gånger sett (oftast kvinnor) hur de nervöst skippat läsaren på någon pissvara som kostar 10kr, mycket tydligare i matbutiker när de råkar skippa kycklingfilen. Men det är inte mitt jobb att tjalla jag tror inte någon fattar att de sitter väktare/anställda och tittar i realtid.
Senast redigerad av sweetcrypto 2023-06-22 kl. 01:44.
Citera
2023-06-22, 01:51
Medlem
Det är en fin men lite naiv tanke att självscanning skulle funka. Om folk inte är oärliga så är dom dumma i huvudet.
Citera
2023-06-22, 01:53
Bannlyst
Handlar givetvis om narcissism och brist på på moral och inte någon miss eller ekonomisk nöd. Inte alls ovanligt bland mediapersonligheter och politiker att snatta, det är sådana jobb som den typen av personer ofta söker sig till.
Citera
2023-06-22, 02:05
Medlem
Haha greekazo borde ge honom en utskällning nu. Arga snickaren borde börja rappa om kriminalitet istället för att utöva den i verkligheten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in