2023-06-21, 16:25
Medlem
Free12s avatar
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Allt om engelsk fotboll 23/24
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Japp, du är för bra. Jag har inte samma psyke som han och kan inte diskutera med någon som är hjärndöd.

Igen sorry för OT!!!

Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk

Är det där verkligen värt en varning efter att en viss användare varit dryg och provocerande? Visst, ta bort inlägget men varning är väldigt hårt....

Undrar också varför ON topic inlägg jag gjorde togs bort samtidigt..?
Citera
2023-06-21, 16:43
Medlem
Du skriver ju rakt ut att du är medveten om att det du skriver är ot. Hurdan kan du då tycka att det är konstigt att få en varning för ot?

Facinerande.
Citera
2023-06-21, 16:54
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Du skriver ju rakt ut att du är medveten om att det du skriver är ot. Hurdan kan du då tycka att det är konstigt att få en varning för ot?

Facinerande.

Ja den var ny faktiskt
Citera
2023-06-21, 16:54
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^

Facinerande.
Tänkte att man kunde ha överseende med det då?
Citera
2023-06-21, 16:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Ja den var ny faktiskt
Okej, antar att den var befogad då.? Trodde man kunde undgå varning och enbart ta bort det. Allt OT behöver inte varnas.?
Citera
2023-06-21, 16:56
Moderator
Carlboms avatar
Kontakta moderatorn först. och LÖS denna rutin innan trådstart:

(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

Klagomål och kritik --> Papperskorgen
/Moderator
Citera
2023-06-21, 22:20
Moderator
Carlboms avatar
Tråd återförd då rutin har följts, men svar inom 24 timmar i PM uteblivit

/Moderator

Citera
2023-06-22, 08:22
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Tänkte att man kunde ha överseende med det då?

"jag vet att det inte uppskattas, men hit med alla kontanterna i kassan. Sorry"

Nej det är inte samma sak, men ungefär lika roligt
Citera
2023-06-22, 10:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
"jag vet att det inte uppskattas, men hit med alla kontanterna i kassan. Sorry"

Nej det är inte samma sak, men ungefär lika roligt
Fast anledningen var ju att en annan användare var allmänt dryg och svingade bara för att han inte förstod en liten pik..
Citera
2023-06-22, 10:26
Medlem
Free12s avatar
Har sett i flera olika trådar där man gått OT och då skriver det som ursäkta och dom får stå kvar..

Tycker fortfarande att den är hård då han jag svarade var jävligt provocerande och ville ha en reaktion för att han inte förstod första inlägget och började svinga. Jag ignorerade han ganska bra men tillslut ville jag enbart säga "det räcker" och jag slutade efter det där inlägget..

Måste väl få säga ifrån även om det är OT?
Citera
2023-06-22, 10:55
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Fast anledningen var ju att en annan användare var allmänt dryg och svingade bara för att han inte förstod en liten pik..

Absolut, men ot är alltid ot så det är risken man får välja att ta om man vill bråka lite eller lägga någon rolig kommentar som inte hör hemma i en tråd.

I slutändan så går det inte komma ifrån att en varning för ot aldrig är felaktig om inlägget är ot. Även om den känns extra skitnödig/hård, man klarat sig undan liknande förr, andra användare håller på likadant osv.
Citera
2023-06-22, 10:59
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Har sett i flera olika trådar där man gått OT och då skriver det som ursäkta och dom får stå kvar..

Tycker fortfarande att den är hård då han jag svarade var jävligt provocerande och ville ha en reaktion för att han inte förstod första inlägget och började svinga. Jag ignorerade han ganska bra men tillslut ville jag enbart säga "det räcker" och jag slutade efter det där inlägget..

Måste väl få säga ifrån även om det är OT?

Nej, det får du inte. Du får ta sådant i PM i så fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in