Citat:
Ursprungligen postat av
Konrad
En metod som alltid har visat sig vara effektiv i de flesta situationer är hårt arbete. Detta för att erhålla mat och bostad. Ett gott dagsverke för dessa som huserar på dessa hem torde vara just hårt arbete. Är man totalt uttröttad orkar man inte djävlas.
Problemet är att predator och våldsmän söker sig till arbeten där de kan utsätta flickor och kvinnor. Jag var inlagd en gång inom psykiatrin och såg till så att jag under inga som helst omständigheter åkte in på en avdelning igen efter att ha bevittnat det öppna våld, mobbning gen och beteenden männen hade gemensamt mot en u h tjej som var helt värnlös och
nej hon var i te våldsam, utagerande eller något annat än en vandrande zombie. Glömmer aldrig hennes förtvivlan och hjärtskärande skräck i ögonen när jag lämnade avdelningen medan hon stod kvar och stirrade efter mig med ansiktet i frusen fasa. Hon klamrade sig fast vid mig dagligen för att undkomma den manliga personalstyrkan. Kände sådan skuld över att åka därifrån. Att hon var sjuk, rättfärdigar inte våld och övergrepp mot henne.
Man borde förbjuda män att arbeta med särskilt utsätta flickor och kvinnor. Dvs de som är satta u der tvångsvård eller andra tvångsåtgärder. De jävlarna hatar kvinnor och är där endast av det skälet. Hat.