2023-06-20, 20:10
Medlem
Upplagt för en riktigt tung förlust detta.. 4-1 Österrike.. Och sur Janne sitter kvar tyvärr!
2023-06-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
är zlatan
med ikväll?

Japp, han är med och spelar i startelvan
2023-06-20, 20:23
Bannlyst
Så ingen som spelade mot Nya Zeeland platsade i kvällens startelva?
Inte ens fantastiska Rohdén 🤣
2023-06-20, 20:23
Medlem
Janne låter lite uppgiven när han får frågor om 11an. Inget självförtroende längre
2023-06-20, 20:24
Medlem
En bänknötare i allsvenskan startar i Sverige. Jag orkar inte.
Hade Granen lirat i korpen hade han väl blivit uttagen och gått rätt in i elvan, med kaptensbindel.

Till skillnad från pessimisterna vill jag ändå påstå att vi har bättre spelare än vad vi haft på många år - Foppa, Jeppe Karlsson, Göken, Isak, Kulan, Svanberg, Elanga, Cajuste, Lindelof, Hien de borde man kunna matcha ett hyfsat svenskt landslag med. Vi har definitivt haft sämre årgångar som gjort det bra.

Men men heja heja friskt humör. Håller tummarna!
2023-06-20, 20:25
Bannlyst
Bojan redan oenig med Janne, bådar gott 🤣🤣
2023-06-20, 20:25
Medlem
Regeringsbildares avatar
Vad har Dejan käkat? Ser ordentligt lönnfet ut nära på dubbelhaka
2023-06-20, 20:27
Vilken svag 11:a.. Kan bli utklassning.
2023-06-20, 20:27
Medlem
bagarn29s avatar
Janne slå en signal till Bojan han är ju expert. Hans skulle kunna ta AIKs svenska trupp till EM.

Vet i tusan om jag orkar se den självgode pajas i pauserna.
2023-06-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
En bänknötare i allsvenskan startar i Sverige. Jag orkar inte.
Hade Granen lirat i korpen hade han väl blivit uttagen och gått rätt in i elvan, med kaptensbindel.

Till skillnad från pessimisterna vill jag ändå påstå att vi har bättre spelare än vad vi haft på många år - Foppa, Jeppe Karlsson, Göken, Isak, Kulan, Svanberg, Elanga, Cajuste, Lindelof, Hien de borde man kunna matcha ett hyfsat svenskt landslag med. Vi har definitivt haft sämre årgångar som gjort det bra.

Men men heja heja friskt humör. Håller tummarna!

Det är tragiskt på riktigt. Ifall vi vill kan vi forma en hel startelva av spelare som spelar i dom fyra bästa ligorna i världen nästan. Men samtidigt så har vi en tro att vi inte ens kan spela längst marken och måste istället sikta på brottarfotboll al a allsvenskan typ 2001.
2023-06-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Bojan är en jobbig jävel undra om det blir bråk mellan honom och Janne idag ?

Invandrarna behöver ett jobbigt blattealibi och Viaplay vill ha tittare. Men jag får ge att Bojan ger lite energi till studion, Ljungberg är så jävla ointressant att lyssna på. Lagerbäck är allt annat än energisk men har en del intressanta inlägg.

Kan nog bli bråk, både Bojan och Janne går igång på hets. Tror inte alls de tycker så bra om varandra som de ville ge sken av när bråket i mars var "utagerat".
2023-06-20, 20:31
Medlem
fendadens avatar
Hur många svenskar finns med i kvällens uppställning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in