2023-06-20, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Gemensamt för de länder där folk avrättats är islam!

Kultur är något väldigt fint och kan inte användas för att skada. Kultur är kultivering och förädling men du kanske menar sedvänja?

Det kallas även ofta felaktigt för homokultur men är långt från kultur och knappast en sedvänja utan mer en avart.

https://www.qx.se › noje › kultur › 28480 › kunskapskanalen-studerar-homokultur
Kunskapskanalen studerar homokultur - QX
Kunskapskanalen studerar homokultur. I två avsnitt tas homosexualitetens plats i populärkulturen upp i Kunskapskanalen. I första avsnittet studeras de dolda åren.

Detta förekommer åven i kristna länder som Uganda så du blandar apelsiner med päron.

Prova läs den Heliga Koranen så ser du att Allah älskar alla och är den mest barmhärtiga. Han förlåter alla synder så länge man inte gör Shirk.

Så nej Islam är fredens religion dessa kulturer/sedvänjor har inget med religionen att göra.
Citera
2023-06-20, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litorinahavet
Vilken mångfaldsparadox väljer du?
Jag är enfaldig så jag förstår inte din för mig alltför avancerade fråga?
Citera
2023-06-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Jag är enfaldig så jag förstår inte din för mig alltför avancerade fråga?

Typ pride exkluderar SD och givetvis så går det inte förena religion i Pride.

D.v.s en paradox
Citera
2023-06-20, 16:06
Medlem
Iran nämndes tidigare. När shahen föll jublade vänstern i Europa. Se vad som hände.
Shahen var på rätt väg, besöket i Sverige visade på en folklig man, intresserad av att utveckla till ett välfärdsland.
Samma sak med ryska revolutionen. Se hur Ryssland blev, krig i Europa.
Bland muslimer tar de fanatiska kommandot och förtrycker alla andra. Och se alla imamer som står och ljuger.
Citera
2023-06-20, 16:08
Medlem
Vänsterextrema är de mest inavlat efterblivna människorna i samhället.

Så vem fan är förvånad att deras flört med islamister går fel ?

Det hade alla vi andra kunnat räkna ut innan.
Citera
2023-06-20, 19:02
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Gemensamt för de länder där folk avrättats är islam!

Kultur är något väldigt fint och kan inte användas för att skada. Kultur är kultivering och förädling men du kanske menar sedvänja?

Det kallas även ofta felaktigt för homokultur men är långt från kultur och knappast en sedvänja utan mer en avart.

https://www.qx.se › noje › kultur › 28480 › kunskapskanalen-studerar-homokultur
Kunskapskanalen studerar homokultur - QX
Kunskapskanalen studerar homokultur. I två avsnitt tas homosexualitetens plats i populärkulturen upp i Kunskapskanalen. I första avsnittet studeras de dolda åren.

Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Detta förekommer åven i kristna länder som Uganda så du blandar apelsiner med päron.

Prova läs den Heliga Koranen så ser du att Allah älskar alla och är den mest barmhärtiga. Han förlåter alla synder så länge man inte gör Shirk.

Så nej Islam är fredens religion dessa kulturer/sedvänjor har inget med religionen att göra.

"Allt man behöver veta om islam: Döda i Allahs namn!"
https://petterssonsblogg.se/2015/05/...i-allahs-namn/
Citera
2023-06-20, 19:59
Medlem
spoilers avatar
Hamtramck council approves Islamic animal sacrifices at home

"Some residents and animal rights advocates have expressed opposition to the ordinance changes, saying they will lead to animal cruelty and sanitation problems in Hamtramck, one of the most densely populated cities in Michigan. They said they worry about people being traumatized by seeing the throats of goats, lambs and cows being slit in backyards, with blood splattering and entrails falling out."

https://eu.freep.com/story/news/loca...e/69797191007/
Citera
2023-06-20, 20:46
Medlem
Sladdarens avatar
Att tom vita vänster white trash hillbillys amerikaner går på detta ännu med att legitimera och rättfärdiga muslimsk och främmande kulturers närvaro genom att låta dom styra landet eller snarar delstaten
Och då är de accepterade och inkluderande och integrerade för annars är man Rrrrasist om man inte låter dom göra det .. jo tjena mittfinger

Är nåt sjukligt att gilla att bli tagen bakifrån med kaktus gång på gång på..gång ...på tillws arselt ja existerar i stort sätt inte längre ..noo not cool

Blind leder en blind rätt in i krokodillgapet..

Hur lyder budorden där i staten : "acceptans, tolerans, lika värde trams osv.. nåt i den stilen eller nåt ?
Citera
2023-06-20, 20:49
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Vänsterextrema är de mest inavlat efterblivna människorna i samhället.

Så vem fan är förvånad att deras flört med islamister går fel ?

Det hade alla vi andra kunnat räkna ut innan.

Synd bara att dom är så förbaskat många i många länder, som flugor till skit. Flugor är inge bra och inte skit heller iaf ifrån människor så dags att spola
Citera
2023-06-20, 21:04
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Man måste vara mer än lovligt naiv om man inte såg detta komma. Hur inskränkt är man om man tror att ett muslimskt styre är en symbol för mångfald?

Bästa är om det kan bli någon form av uppror och stridigheter mellan vänstern och muslimerna. Då kanske resten av världen kan börja få upp ögonen.

Nja tveksamt, händer det inte dom, inne i deras stad, inne på deras gård , inne i deras hus då går gränsen och först då, då trillar hjärncellen ner som samarbetade med den andra -.. annars händer det aldrig, ska ske rätt i nyllet så att säga lajv (live)
Citera
2023-06-20, 21:10
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litorinahavet
Undrar om många väljare ångrar sig idag?

Dom såg det aldrig komma och dom ser det inte nu heller fast det sker mitt framför nästippen så vet dom om det men drar täcket över huvvet, å säger repeterbart "Jag såg det inte, det finns inte, jag är inte rädd för det händer inte miiiig !, och de löser sig automatiskt av nån vi inte alls känner eller tar kontakt med!! citat ... så inget händer, thats it
Citera
2023-06-21, 00:24
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Hamtramck council approves Islamic animal sacrifices at home

"Some residents and animal rights advocates have expressed opposition to the ordinance changes, saying they will lead to animal cruelty and sanitation problems in Hamtramck, one of the most densely populated cities in Michigan. They said they worry about people being traumatized by seeing the throats of goats, lambs and cows being slit in backyards, with blood splattering and entrails falling out."

https://eu.freep.com/story/news/loca...e/69797191007/

En glädjefest när halsar skärs av och blodet sprutar i halalslakt.

Skall pridetröjor osv förbjudas, för att de strider mot muslimernas tro, så skall väl även offentliga böneutrop förbjudas, eftersom de strider mot vår tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in