Citat:
jag har dejtat ett par och har en kollega nu
det är inte roligt
det blir bättre med tiden, och i relation tänker jag mig att de efter lång tid öppnar sig mer, men är det värt det?
jag blir bara obekväm när den andra är tyst om allt hela tiden
Och än värre när man får veta saker de borde förstå att de borde berätta
introverta kommer storma in å svara på detta inlägg å säga att extroverta människor som låter hela tiden är jobbiga. och ja, jag vet, det är de, men det försvarar inte introverta människors tystnad hela tiden. man ska veta ungefär när man ska prata eller inte.
det är inte roligt
det blir bättre med tiden, och i relation tänker jag mig att de efter lång tid öppnar sig mer, men är det värt det?
jag blir bara obekväm när den andra är tyst om allt hela tiden
Och än värre när man får veta saker de borde förstå att de borde berätta
introverta kommer storma in å svara på detta inlägg å säga att extroverta människor som låter hela tiden är jobbiga. och ja, jag vet, det är de, men det försvarar inte introverta människors tystnad hela tiden. man ska veta ungefär när man ska prata eller inte.
Du misstar inte introvert med att personen saknar förtroende för dig?
Bjuder du både på dig själv och bjuder in till samtal?
När personen väl pratar med dig, använder du sedan informationen till att feltolka och förolämpa människan vid andra tillfällen?
Delar du vitt och brett det som sägs mellan er?
Snackar du skit eller nedlåtande om andra?
Pratar du bara dynga och ointressanta samtalsämnen, ex vädret?
Citat:
En del introverta kan bli rätt pratglada ifall dom känner sig trygga.
Jag är introvert med sociala behov. Kan skoja om det mesta och bjuder gärna på mig själv om jag är bland folk med liknande humor och som bjuder tillbaka, eller som inte är långsinta och besvärliga.
Citat:
Föredrar en tjej som likt mig hellre spenderar mer tid hemma ,tillsammans eller ibland i mindre sällskap. Har även testat den extroverta " vi drar till barcelona i helgen! " som efter två veckor av att konstant vara påväg till och från och aldrig sitta still, sitter still i 30 minuter en söndag och dör. De egna tankarna är tydligen tortyr. Usch,aldrig igen.
Citat:
haha sant.
