2023-06-17, 16:21
Medlem
Köpte i veckan en BMV 330ix , Vad som stör mig är att det är nästan uteslutande kriminella araber som kör Bmw och jag hatar att bli sammankopplad med araber, hur bör jag göra? Har egenteligen bara tre alternativ nu som jag ser det 1 sälja direkt med förlust 2. Byta till något , men vad? 3. Behålla bilen men inte köra så mycket. Återigen , Vad skulle ni gjort? och kan det vara så att jag har överreagerat på mitt köp och jag kan behålla bilen? fy fan vilken sits jag hamnade i , jag tänkte mig inte för!
Senast redigerad av Valle75 2023-06-17 kl. 16:23.
Citera
2023-06-17, 16:25
Medlem
Homoaktivists avatar
Du visste inte detta innan du köpte en bög-bmw?

Vill du vara svenne men vill ha en sedan så byt till en S90
Senast redigerad av Homoaktivist 2023-06-17 kl. 16:27.
Citera
2023-06-17, 16:26
Medlem
OneTaps avatar
köp en merca istället dom e bra mycke fetare :P
Citera
2023-06-17, 16:29
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

När ni småpojkar växer upp så kommer ni också inse att tyska bilar är skit
Citera
2023-06-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist

jag ångrar mig så in i helvete , babbar glor på mackar o suktar fy fan ..detta är iofs en touring
Citera
2023-06-17, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist

tänkte mig inte för,, kanske förstorar upp det , dom kör väll audi också nu mer när jag tänker efter
Citera
2023-06-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

Och när han åker runt i sin merca så kommer han upptäcka att alla blattar i stan har skaffat en likadan. Det är ju så med bilar, man lägger märke till likadana som man har själv. Finns en psykologisk term för det.... cognitive bias eller ngt?

BMW är väl fina bilar? Så länge man inte lägger mer än 10-20% av sin ekonomi på bilen så är det väl okej. Tror många blattar ligger långt över detta.
Citera
2023-06-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Och när han åker runt i sin merca så kommer han upptäcka att alla blattar i stan har skaffat en likadan. Det är ju så med bilar, man lägger märke till likadana som man har själv. Finns en psykologisk term för det.... cognitive bias eller ngt?

BMW är väl fina bilar? Så länge man inte lägger mer än 10-20% av sin ekonomi på bilen så är det väl okej. Tror många blattar ligger långt över detta.
ja jo bilen är det iofs inget fel på tvärt-om--men det är just det där att märket förknippas så tätt med kriminalitet och araber, väntar bara nu på att bli stoppad--har inte kört så mycket iofs
Citera
2023-06-17, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle75
ja jo bilen är det iofs inget fel på tvärt-om--men det är just det där att märket förknippas så tätt med kriminalitet och araber, väntar bara nu på att bli stoppad--har inte kört så mycket iofs

Haha var bor du egentligen? Låter ju förskräckligt om det inte bara är ngt du inbillar dig. Brukar vara större risk att bli stoppad ju äldre och risigare bil man åker runt i. Särskilt om man befinner sig på ett industriområde nattetid. Nu var väl det här en ny 330 gissar jag. Men varför är du rädd för polisen? Vilket jäkla ickeproblem. Värre att åka runt i en skrotbil som kanske inte tar dig hem varje dag.
Citera
2023-06-17, 17:06
Medlem
Köp en ljus bil med ljus klädsen. Inga tonade rutor.

Men svart bil och tonade rutor är blatte verkligen.
Citera
2023-06-17, 17:06
Medlem
Ja
Citera
2023-06-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Haha var bor du egentligen? Låter ju förskräckligt om det inte bara är ngt du inbillar dig. Brukar vara större risk att bli stoppad ju äldre och risigare bil man åker runt i. Särskilt om man befinner sig på ett industriområde nattetid. Nu var väl det här en ny 330 gissar jag. Men varför är du rädd för polisen? Vilket jäkla ickeproblem. Värre att åka runt i en skrotbil som kanske inte tar dig hem varje dag.
bor i tätort bilen är en 2021--men som sagt kör inte så mycket pga ovansagda
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in