Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-21, 21:16
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det var länge sedan, du kanske borde läsa tråden Jag tror hon delar lägenhet med några polare och sover i en soffa i hallen enligt någon intervju

Så proletärt. Driver du med mig?
Citera
2023-11-21, 21:38
Medlem
Det är väl bara att vara glad för Gretas skull även om hon skänker ett löjets skimmer över en så viktig fråga som miljön. Kul för henne om hon får känna sig låtsasviktig och kanske skänker det hopp åt andra funktionsvarierade som saknar mening i en annars grå vardag.
Citera
2023-11-21, 22:00
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Det är väl bara att vara glad för Gretas skull även om hon skänker ett löjets skimmer över en så viktig fråga som miljön. Kul för henne om hon får känna sig låtsasviktig och kanske skänker det hopp åt andra funktionsvarierade som saknar mening i en annars grå vardag.
Synd bara att hennes funktionsvariation ska gå ut över så många.

Ett normalt miffo pajar väl vanligtvis bara den närmaste omgivningen?
Citera
2023-11-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax

Helt med dig. Faktiskt tycker jag hon är en avskyvärd människa. Men känns hemskt att erkänna. Åtminstone lite obekvämt. Skitlite.
Citera
2023-11-21, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax

På vilket vis har hon pajat för t.ex. just dig?
Citera
2023-11-22, 03:41
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
På vilket vis har hon pajat för t.ex. just dig?

Nu var det inte mig du frågade men hon har lärt en generation ungar att tro att de kan gråta sig till en framtid.

Detta samtidigt som hon gjort karriär på att inte vilja gå i skola.

Hennes åsikter motsvarar hennes utbildningsnivå brukar man skämta ety doktorhatten var en skänk och hon är en antisemitisk livsstilsröding, vad det nu är. Jag säger att hon är commie det är mindre krångligt.
Citera
2023-11-22, 07:31
Citat:
Det var länge sedan, du kanske borde läsa tråden Jag tror hon delar lägenhet med några polare och sover i en soffa i hallen enligt någon intervju

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/972536-greta-thunberg-har-flyttat-hemifran-sa-har-bor-hon
Citat:
I samband med att Greta Thunberg började gymnasiet flyttade hon även hemifrån. 18-åringen bor i en tvårummare i Stockholms innerstad tillsammans med labradoren Roxy och golden retrivern Moses.

Nej soffor sover hon inte på jag tror nog hon är från en bra familj. Hon är inte neger och hon är inte poddare så det var givet att hon inte skulle stå i bostadskö.
Citera
2023-11-22, 08:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/972536-greta-thunberg-har-flyttat-hemifran-sa-har-bor-hon

Nej soffor sover hon inte på jag tror nog hon är från en bra familj. Hon är inte neger och hon är inte poddare så det var givet att hon inte skulle stå i bostadskö.

(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Citera
2023-11-22, 08:15
Citat:
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)

Min uppgift.

Citat:
3 Okt 2021, 12:06

Greta Thunberg har flyttat hemifrån – och det är ingen dålig förstalya. Tillsammans med sina två hundar Roxy och Moses bor 18-åringen numera i en tvåa i Stockholms innerstad.

Din uppgift.

Citat:
Stockholm - OCT 25, 2022 - 04:24 CEST

While continuing her activism, Thunberg is thinking about whether to enroll in university and what she would like to study. A few months ago, she became independent – she now lives with friends in a flat in the center of Stockholm.

When asked if it’s a big flat, she laughs.

“Small. One room. I sleep in the hall. The real estate market here is crazy.”

And what do her parents think of this living situation?

“As long as I’m happy, I guess they are too.”

Skiljer ungefär ett Covid-år där så vart tog hundarna vägen och hur blev tvåan en etta där hon lever pundarliv?

Någonting verkar inte stämma här och hon är nog inte den första aspien som har lite problem med sanningen.

Hoppas på bra skvaller här.
Senast redigerad av Gotterfunken 2023-11-22 kl. 08:17.
Citera
2023-11-22, 08:24
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Min uppgift.

Din uppgift.

Skiljer ungefär ett Covid-år där så vart tog hundarna vägen och hur blev tvåan en etta där hon lever pundarliv?

Någonting verkar inte stämma här och hon är nog inte den första aspien som har lite problem med sanningen.

Hoppas på bra skvaller här.
Etta, tvåa vem bryr sig, man säger lite annorlunda i utlandet. Greta och Svante lånade en lägenhet ett tag efter USA resan. Greta bodde kvar där ett tag efter. Efter det så kom historien om att hon bodde med kompisar. Helt vanligt studentliv men det vet väl inte du vad det innebär
Citera
2023-11-22, 08:29
Citat:
Etta, tvåa vem bryr sig, man säger lite annorlunda i utlandet. Greta och Svante lånade en lägenhet ett tag efter USA resan. Greta bodde kvar där ett tag efter. Efter det så kom historien om att hon bodde med kompisar. Helt vanligt studentliv men det vet väl inte du vad det innebär

OK så hon talade inte sanning alltså. Jag är intresserad av om hon talar sanning.

Vad hände med hundarna?

Det är ungefär 25% chans att allt som trillar ur käften på vissa aspies är lögn utan att mena det. Det är en helt anekdotisk siffra jag precis tog fram ur min gryngång.
Citera
2023-11-22, 08:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
OK så hon talade inte sanning alltså. Jag är intresserad av om hon talar sanning.

Vad hände med hundarna?
Hundarna är väl hemma hos Malena och Svante med jämna mellanrum. Greta reser ju en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in