Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-23, 21:42
Medlem
jimhackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Nu har ju Greta informerat många svenskar om att det finns de som sitter inlåsta i Storbritannien för att de protesterat mot att Storbritanniens vapenindustri förser barnamördaren Netanyahu med vapen. Det visste jag inte tidigare.

Får väl också tacka Londonpolisen. Hade Greta bara fått sitta kvar tills hon gett upp på grund av köld och hunger hade vi väl fortfarande varit ovetande.

Lever du under en sten? Allt detta har varit allmänt känt sedan minst två år tillbaka.

Thunberg har idag, precis som vanligt, endast informerat om sig själv.
Citera
2025-12-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Greta Thunberg greps tidigare idag i London. Hon ska ha hållit ett plakat med texten "Jag stödjer Palestine Action-fångarna. Jag motsätter mig folkmord". https://www.etc.se/inrikes/greta-thunberg-gripen-i-london Yttrandefriheten är död i Storbritannien.
Då borde hon ju demonstrera mot Palestina och inte för dem. De är ju även de som står för folkmord. Som med alla andra vänsterextremister så är det ingen logik i hennes åsikter.
Citera
2025-12-23, 21:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är Gudi behagligt att The Greta har blivit gripen, hon måste klämmas åt hårt så hon slutar fara runt jorden och skapa kaos. Men med det sagt är det uppenbart att Storbritannien har blivit ett land med ytterst begränsad yttrandefrihet, vilket är mindre lyckat.
Jag håller med dig om Storbritanniens förfall men nu är det ju Greta tråden handlar om. Och visst är det bra att hon trycks. Ganska få andra tillåts bryta mot lagen gång efter annan med en smäll på fingarna.
Citera
2025-12-23, 22:11
Medlem
Att hon aldrig tröttnar på sina korståg!vad har hon åstadkommit och gjort bättre för detta ökenlandskap på soptippen Palestinan! Måste vara frustrerande att aldrig kunna göra skillnad och lyckas med sina påhitt.snart kommer det att krackelera för henne och hon kommer att gå över gränser för att få sin vilja igenom ihop med sina terrorister
Citera
2025-12-23, 22:17
Medlem
Hur tog hon sig till England är det jag är mest intresserad av. Segelbåt, cykel eller apostlahästarna?
Citera
2025-12-23, 22:46
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Hur tog hon sig till England är det jag är mest intresserad av. Segelbåt, cykel eller apostlahästarna?

Om nån vill cykla eller gå till den engelska ön så krävs det nog en förmåga i stil med vad Jesus presterade .

Edit: Jesus var saktmodig, så han cyklade inte, han promenerade (gick).
Senast redigerad av GodSosse 2025-12-23 kl. 22:49.
Citera
2025-12-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag håller med dig om Storbritanniens förfall men nu är det ju Greta tråden handlar om. Och visst är det bra att hon trycks. Ganska få andra tillåts bryta mot lagen gång efter annan med en smäll på fingarna.
Hon har släppts ur häktet, vi får se om det blir några efterräkningar. Och så motser vi givetvis att hon berättar om tortyren hon utsattes för i Engelskt häkte! Jag noterar att det var samma handstil på skylten hon hade i London som klottret på hennes resväska.
Citera
2025-12-23, 23:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Hon har släppts ur häktet, vi får se om det blir några efterräkningar. Och så motser vi givetvis att hon berättar om tortyren hon utsattes för i Engelskt häkte! Jag noterar att det var samma handstil på skylten hon hade i London som klottret på hennes resväska.
Ja, det var säkert hemskt för henne.
Citera
2025-12-24, 00:08
Medlem
Är inte Greta terroriststämplad ännu???
Citera
2025-12-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Om nån vill cykla eller gå till den engelska ön så krävs det nog en förmåga i stil med vad Jesus presterade .

Edit: Jesus var saktmodig, så han cyklade inte, han promenerade (gick).
Man kan ju numera ta tåget genom tunneln. Men är intresserad, då det tidigare alltid var så intressant i media hur hon tog sig till olika platser. Inte lika mycket uppmärksamhet på det numera. Men hon har ju fler flygmil på sistone från Israel än vad jag har skrapat ihop de senaste 10 åren.
Citera
2025-12-24, 07:26
Medlem
Studsbolls avatar
Nu har de släppt ut eländet igen. Nu kommer väl långa sagor om tortyr i häktet.
Citera
2025-12-24, 07:34
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Jag undrade en hel del över klottret på hennes väska. Om hon har klottrat själv för att ha något att anklaga dem för så förklarar det en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in