Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-18, 23:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Hon behandlas inte och beter sig inte som ett helgon.
Att du väljer att inte se det gör det inte mindre sant.
Citera
2025-12-21, 09:35
Medlem
Citat:
Jaha, jag trodde att "miljöbrott" hade någon juridisk innebörd.
Medvetet slänga massa mobiltelefoner, surfplattor och datorer är ett miljöbrott.
Citera
2025-12-21, 14:27
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Medvetet slänga massa mobiltelefoner, surfplattor och datorer är ett miljöbrott.
Jag menar, det är ju olagligt att dumpa samma saker i skogen så varför skulle det vara okej till havs. Det är inte så att "internationellt vatten" är laglöst land.
Citera
2025-12-23, 12:48
Medlem
Greta har gripits av polis i centrala London i samband med en demonstration i stöd för de hungerstrejkande aktivisterna som stöttat Palestina Action
Citera
2025-12-23, 12:52
Medlem
Citat:
Greta har gripits av polis i centrala London i samband med en demonstration i stöd för de hungerstrejkande aktivisterna som stöttat Palestina Action
Från rikshelgon till kriminell terroraktivist, nu har det spårat ur på allvar.
Citera
2025-12-23, 12:53
Medlem
eldrattans avatar
Då var det dags igen minsann. Greta visar öppet sitt stöd för en terroriststämplad palleorganisation. Verkar som fantasin tryter och återgång till miljötramset var svårare än vad Greta hade räknat med. Så det fick bli att försöka sig på terroristspåret ännu en gång och få ekonomiskt bistånd den vägen igen.

Någon mer än jag som tycker det börjar bli lite väl sjukt i skallen på denna lilla dam?! Att det handlar om att försöka få rubriker igen är väldigt uppenbart. Greta uppfyller nu även definition på idioti. Hon återupprepar sina misstag med en sjuklig besatthet och tror på ett annat utfall än tidigare försök.
Senast redigerad av eldrattan 2025-12-23 kl. 13:38.
Citera
2025-12-23, 13:27
Medlem
XtraXs avatar
Länk till nyheten. Undra om det erbjuds veganskt julbord i engelskt häkte.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/greta-thunberg-gripen-i-london-e1lix0
Citera
2025-12-23, 14:03
Medlem
Citat:

Eftersom Palestina Action är terroristklassade och det är olagligt att stödja dem i UK så sitter lille Greta illa till denna gång. Nu bar hon på en skylt som stödde dem.

Snart är hon portad från hela världen utom Sverige.
Citera
2025-12-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vavadejasa
Från rikshelgon till kriminell terroraktivist, nu har det spårat ur på allvar.
Hon är inte kriminell. Hon kommer säkert att släppas om några timmar. Det är inget som har spårat ur.
Citera
2025-12-23, 14:43
Medlem
Undrar om greta-släktens version av Kalle Anka är att sitta och kolla på pinsamma nyhetsklipp där hon är i den senaste staden och skämmer ut sig. Vad ger man Greta i julklapp?
Citera
2025-12-23, 15:54
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ja det påstår jag. Mot vilken lag bryter hon då, enligt dig?

Eftersom Palestina Action är terroristklassade och det är olagligt att stödja dem i UK så sitter lille Greta illa till denna gång.
Citera
2025-12-23, 15:58
Medlem
Greta Thunberg greps tidigare idag i London. Hon ska ha hållit ett plakat med texten "Jag stödjer Palestine Action-fångarna. Jag motsätter mig folkmord". https://www.etc.se/inrikes/greta-thunberg-gripen-i-london Yttrandefriheten är död i Storbritannien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in