2023-07-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Greta Thunberg kommer att kallas till förhandling i Malmö tingsrätt som preliminärt är planerad till 28 juli.

Är det öppet för allmänheten, och är det i så fall någon som tänker ta en sväng till Malmö?

Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Intervjuas i SVT. Får kritiska svåra frågor.
Svarar påfallande intelligent, enligt mig. Oavsett om man delar hennes åsikter.
Hon har mognat intellektuellt. Är numer förstås van vid kniviga frågeställningar från journalister.

Länk till intervjun, tack. Så att vi andra enkelt kan ta del av hennes intelligens
Citera
2023-07-10, 11:15
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Är det öppet för allmänheten, och är det i så fall någon som tänker ta en sväng till Malmö?

Länk till intervjun, tack. Så att vi andra enkelt kan ta del av hennes intelligens
Huvudregeln är att rättegångar är offentliga så det lär den vara.
Citera
2023-07-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
Tror hon har gått civil olydnads-kurs, tror det är vanligt att de lär ut att ingen kommentar är bästa svaret.

Men det tycker jag verkar väldigt konstigt. Idén med allt är att få fram ett budskap med hjälp av rättsväsendet. Så varför ska de då sitta och vara tysta?
Citera
2023-07-11, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
Haha, Greta Gangster svarar ingen kommentar på allt. Härligt, man blir stolt.
Haha!
Läser man igenom FUP så ser man vilken gangster hon är
Citera
2023-07-21, 17:52
Medlem
Beethovanias avatar
Snart dags för hennes förhandling i tingsrätten. Lär väl inte bli mer än eventuella böter, men man kan väl nästan räkna med att det kommer överklagas oavsett.
Citera
2023-07-22, 12:28
Medlem
Blivit märkligt tyst om lilla Greta. Ingen som orkar följa med i hennes förehavanden längre? Sitter hon och jobbar febrilt med att kartlägga miljöförstöringen i Ukraina?

Någon av hennes iofs ganska få fans borde väl kunna klämma fram något av substans.
Citera
2023-07-24, 09:28
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/greta-thunberg-i-ratten-i-dag-svaren-till-polisen/

Jävlar Greta är tuff alltså haha

Det trodde inte jag ...
Citera
2023-07-24, 09:36
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
https://www.expressen.se/nyheter/greta-thunberg-i-ratten-i-dag-svaren-till-polisen/

Jävlar Greta är tuff alltså haha

Det trodde inte jag ...

Är det tufft att säga inga kommentarer på alla frågor, det hade varit tuffare om hon stått upp för skiten hon faktiskt gjort och tog sitt straff. Jag har tyvärr väldigt svårt att förstå mig på dessa miljöaktivister.

Att få med Greta på en sån här sak är ju ruskigt bra för aktivisterna då det alltid blir ett mycket större mediauppbåd när hon finns på plats än att det är 50 andra människor som sitter framför maskiner eller vad det nu är de gör.
Straffet för denna typ av aktiviteter borde vara mycket högre och även på den ekonomiska delen.
Citera
2023-07-24, 09:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Greta har fantastiska sångegenskaper, här rockar hon loss på Klimatgalan:
https://youtu.be/3AMDkclQ-h0
Citera
2023-07-24, 09:57
Moderator
blomvattnares avatar
Rättegången diskuteras här:

(FB) Greta Thunberg misstänks för två brott (2023-06-20)

/Mod
Citera
2023-07-24, 14:16
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Greta har börjat använda BH nu och det vilar en aura av sex runt henne, som ett våtvarmt omslag syns hennes våthet. Hon bär stringtrosa det märks men hon verkar inte ha haft sitt första samlag ännu, förmodligen tidsbrist eftersom hon har andra prioriteringar, det lilla livet. Fingrar sig själv naturligtvis för behoven har hon ju, det syns

Den här bilden på henne i reportaget visar att hon har skitfina små fasta bröst:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/thunberg-nekade-till-brott-h%C3%A4vdade-n%C3%B6dr%C3%A4tt/ar-AA1eg9IK?ocid=msedgntp&cvid=4ffbd324a28c42a2aec274 20c4993715&ei=14

Jag skulle ge henne en 8 bordeline 9 på en 1-10 skala för sexuellt utsvultenhet, snart spricker det som hon sa, flickan
Citera
2023-07-24, 16:11
Avslutad
Är det verkligen ingen som vet om Greta smakat stake än ? Tycker hon ser ut som om hon gillar att få den i stjärten. Miljöaktivist på dagarna och blir stjärtfistad på kvällarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in