• 4
  • 5
2023-06-30, 19:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare
Men det vore väl lite läckert att suga på varsin bröstvårta, du och fästmannen. ..eller slicka samtidigt på en och samma..?

Nej jag föredrar att bara kunna luta mig tillbaka och bli omhändertagen!
Citera
2023-06-30, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Feta män med stora chipstuttar kan säkert oxå göra det. Men fan så vidrigt.

Jag har inte chipstuttsar men kan med lite ansträngning. Dock inte suga
Citera
2023-07-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Klarar de flesta tjejer/kvinnor av detta?

Vad är era erfarenheter av det här?

Tjejer: är detta något ni går igáng på och brukar göra när ni är ensamma?

Vanligt att kvinnor gör detta vid sex?

Hur gammal var du när du gjorde detta den första gången?

Vet inte hur vanligt de är för andra kvinnor men jag kan göra det, alltså kommer åt bröstvårtorna med tungan för att slicka men nej de blir inte samma känsla eller sak som om någon annan suger på dom eller slickar så inget jag sysslar med på egen hand eller vid sex Hahah
Citera
2023-07-07, 23:39
Medlem
Adonis.s avatar
Dels handlar det om hur stel kvinna är i nacke & dels handlar det om hur stora bröst hon blivit välsignad med.

Ifall möjlighet finns att suga & slicka på sina egna bröstvårtor så tror jag nog att de allra flesta kvinnor skulle göra det (även ifall det faktiskt är skönare att nypa i dem).

Kommer ihåg hur det var för oss killar. De äldre grabbarna som hjälpte till genom att med sin tyngd få oss att bli tillräckligt vikta så att vi kunde nå ollon med våra munnar.

Det var många saker som avgjorde en lyckad avsugning av sig själv. Dels var det självklart vigheten, sedan var det storlek på penis men framförallt handlade det om viljan att snaska sin egen lem i åsyn av äldre grabbar.

Att tjejer skulle agera annorlunda har jag svårt att tro, då dessa oftast är översexuella & stimulerar sig själva med allt som finns tillgängligt. Vrf skulle de då inte använda sin egen mun ifall möjlighet finns. Oral stimulans brukar ju kvinnor gapa om.

Med andra ord så är det nog ganska vanligt ifall viljan finns.
Citera
2023-07-09, 20:11
Medlem
Haha nej det kan jag inte. De är för fasta och jag har för stel nacke
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem