2023-06-19, 01:34
Medlem
chiliislifes avatar
Apor hör inte hemma i Sverige.
Citera
2023-06-19, 07:11
Medlem
Var det riktiga apor som do anmälde?
Citera
2023-06-19, 07:12
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du gick på sagda skola alltså?

Min livserfarenhet säger i alla fall mig något helt annat.

Och, du tror att det intresserar mig? Men tack för upplysningen i alla fall...
Citera
2023-06-19, 07:17
Medlem
Äntligen en vettig lärare som vågar säga sanningen! 👍
Citera
2023-06-19, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Och, du tror att det intresserar mig? Men tack för upplysningen i alla fall...

Nej men det visar ju hur irrelevant ditt inlägg i debatten är.
Citera
2023-06-19, 10:38
Medlem
Så otroligt korkat. Att säga till ett gäng elever att dom beter sig som ett gäng apor. Det är ju nånting som man säger när folk beter sig illa, leker rövare och skriker. Det har inget med hudfärg att göra.

Man kan inte säga nånting längre utan alla bli kränkta och folk älskar offerkoftan.

Som det barn modellen som hade en banantröja från HM, som orsakade förstörda butiker i Sydafrika.
Så bara för barnet är svart så kan den inte ha en tröja med banan på för då är rasism.
Lika löjligt det som detta.
Inte ens modern till barnet såg något fel.
Citera
2023-06-19, 12:22
Avstängd
senhackarens avatar
En sån jävel. Vem är fascisten? Ut med namn och bild på kräket.
Citera
2023-06-19, 16:22
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej men det visar ju hur irrelevant ditt inlägg i debatten är.

Du har inte funderat över ditt eget inlägg, gällande nassar och vovvar då??
Citera
2023-06-19, 19:49
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Så otroligt korkat. Att säga till ett gäng elever att dom beter sig som ett gäng apor. Det är ju nånting som man säger när folk beter sig illa, leker rövare och skriker. Det har inget med hudfärg att göra.

Man kan inte säga nånting längre utan alla bli kränkta och folk älskar offerkoftan.

Som det barn modellen som hade en banantröja från HM, som orsakade förstörda butiker i Sydafrika.
Så bara för barnet är svart så kan den inte ha en tröja med banan på för då är rasism.
Lika löjligt det som detta.
Inte ens modern till barnet såg något fel.

Nu hade det aldrig hänt på den tiden jag gick i skolan, främst för att vi..
• kunde uppföra oss civiliserat trots diverse upptåg, oavsett årskurs
• det bara fanns 3-4 utlänningar på hela skolan

..men det jag tycker är helt sjukt är att ungjäveln alltså blir så pass ledsen i ögat att han inte bara har koll på att man kan anmäla utan även att han gör det?

Snöflinga much..?

Vilka skyldigheter man har här i landet ger dom blanka fan i, men när det kommer till rättigheter då jävlar har dom full koll.
Anmäla sig till ett ev skadestånd har dom väl med sig sen bröstmjölken hemifrån.
Citera
2023-06-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Du har inte funderat över ditt eget inlägg, gällande nassar och vovvar då??

Vad finns det att fundera över? Vilka tror du det är som sponsrar moskebyggen här i Sverige som dessa elever lär sig be i? Har du någon somhelst aning om deras människosyn?
Jag kan garantera dig att det inte är värdegrunden som lärs ut.
Citera
2023-06-20, 21:42
Medlem
Sladdarens avatar
Hade läraren sagt till vita elever att ni beteer er som apor hade de ju tolkat det som att de lever om, skriker och hojtar, inkl kastar grejer osv. När andra etnisteter hör det så tror dom att de är en apa för de känner sig som en apa och det är rasistiskt .. Väldigt mysko

Han kunde ju ha gjort det snyggare genom att ta med en blatte iaf till svenskarnas klassrum bara för att utjämna misstankarna om att de är apor inkl radera misstanken om rasism. Ja bara för att göra det smidigare och spel med vänster agenden lite

Vänster filur agendan skulle få ett pussel att lägga här för han tog ju med trots allt en blatte till svennerummet av säg 10. Skulle va kul å höra vänsteragendans svar på det
Senast redigerad av Sladdaren 2023-06-20 kl. 21:44.
Citera
2023-06-20, 21:50
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Var det riktiga apor som do anmälde?

Nja med underbyggande vänsteragenda av "planets of the apes" iom att de kryllar av dom i fel länder eller fel habitat så får de mer syre i att klaga och vända allt till sin fördel fast det är ju alltid en nackdel för icke apa biologi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in